Kerronpa positiivisen kokemukseni ko. liikkeestä.
Lähdin tekemään ensimmäisen mönkijäni kauppoja Kankaanpäähän Sportsman 400HO 2011 20h ajetusta maastomallista. Kaupat syntyivät ja mönkijä toimitettiin minulle kotiin samana iltana täsmällisesti sovittuun aikaan.
Viikonlopun ajettuani tajusin käyttöni olevan suureksi osaksi maanteillä piha ja metsäkruisailun lisäksi. Harmin paikka kun tuli hommattua maastomalli, en tainnut mönkijäkuumeessani kartoittaa ajoympäristöni vaatimuksia riittävästi.
Maanantai tuli ja kyselin tarjouksia Motoraumalta sekä Bikeworld Tampereelta vaihtoa uuteen / uudehkoon traktorimalliin. Pettymys oli kova sillä molemmista paikoista sain mielestäni huonot tarjoukset. Olisin hävinnyt kaupoissa noin 2000€. Kova hinta 2h ajeluista viikonloppuna.

Otin yhteyttä häpeissäni takaisin Satamotorssiin jossa asiaan suhtauduttiin aivan eri fiiliksellä kuin aikaisemmissa paikoissa. Sovein kaupat uudesta 500 EFI EUT Sportsmanista ja sain vanhasta jopa reilumman hyvityksen mitä maastomallista olin maksanut viikko sitten. "Vanha" mönkijä noudettiin vielä samana iltana ja uusi tuotiin pihaan

Tein liikkeen kanssa diilin että he saisivat lainata tulevana lauantaina laitettani paikalliseen toritapahtumaan, eivät olisi saaneet rekisteröityä uutta laitetta siksi. Sovittiin että hakevat laitteen minulta, ajeluttavat lapset torilla ja asentavat samalla ostamani puskurit, kaiteet sekä Warnin lumilevyn sähköisine kääntölaitteineen paikoilleen käyttövalmiiksi ja palauttavat pollen taas pihaani. Tästä "toridiilistä" lisäksi 400€ alennus

Eilen laite palutettiin minulle lisälaitteet asennettuina, 25h huolto tehtynä etukäteen, tankattuna sekä pestynä, ja kaikki ilman kuluja minulle!

Summa summarum, koko tämä vaiva maksoi minulle yhden käynnin liikkeessä, sekä muutamia puhelinsoittoja. Liikkeelle tämä kustansi kolme reissua pihaani peräkärryllä (40km suuntaansa). Liikkeen kanssa asioimisesta jäi todella hyvä maku, ei ole epäilystä mitä liikettä tulen käyttämään jatkossakin mönkijäasioissa!