Onnistuneet / Epäonnistuneet Kaupat

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
Mepi
6WD
Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012

Re: Onnistuneet / Epäonnistuneet Kaupat

Viesti Kirjoittaja Mepi »

Satamotors / Kankaanpää

Kerronpa positiivisen kokemukseni ko. liikkeestä.

Lähdin tekemään ensimmäisen mönkijäni kauppoja Kankaanpäähän Sportsman 400HO 2011 20h ajetusta maastomallista. Kaupat syntyivät ja mönkijä toimitettiin minulle kotiin samana iltana täsmällisesti sovittuun aikaan.

Viikonlopun ajettuani tajusin käyttöni olevan suureksi osaksi maanteillä piha ja metsäkruisailun lisäksi. Harmin paikka kun tuli hommattua maastomalli, en tainnut mönkijäkuumeessani kartoittaa ajoympäristöni vaatimuksia riittävästi.

Maanantai tuli ja kyselin tarjouksia Motoraumalta sekä Bikeworld Tampereelta vaihtoa uuteen / uudehkoon traktorimalliin. Pettymys oli kova sillä molemmista paikoista sain mielestäni huonot tarjoukset. Olisin hävinnyt kaupoissa noin 2000€. Kova hinta 2h ajeluista viikonloppuna. :roll:

Otin yhteyttä häpeissäni takaisin Satamotorssiin jossa asiaan suhtauduttiin aivan eri fiiliksellä kuin aikaisemmissa paikoissa. Sovein kaupat uudesta 500 EFI EUT Sportsmanista ja sain vanhasta jopa reilumman hyvityksen mitä maastomallista olin maksanut viikko sitten. "Vanha" mönkijä noudettiin vielä samana iltana ja uusi tuotiin pihaan :p

Tein liikkeen kanssa diilin että he saisivat lainata tulevana lauantaina laitettani paikalliseen toritapahtumaan, eivät olisi saaneet rekisteröityä uutta laitetta siksi. Sovittiin että hakevat laitteen minulta, ajeluttavat lapset torilla ja asentavat samalla ostamani puskurit, kaiteet sekä Warnin lumilevyn sähköisine kääntölaitteineen paikoilleen käyttövalmiiksi ja palauttavat pollen taas pihaani. Tästä "toridiilistä" lisäksi 400€ alennus :wink:

Eilen laite palutettiin minulle lisälaitteet asennettuina, 25h huolto tehtynä etukäteen, tankattuna sekä pestynä, ja kaikki ilman kuluja minulle! :o

Summa summarum, koko tämä vaiva maksoi minulle yhden käynnin liikkeessä, sekä muutamia puhelinsoittoja. Liikkeelle tämä kustansi kolme reissua pihaani peräkärryllä (40km suuntaansa). Liikkeen kanssa asioimisesta jäi todella hyvä maku, ei ole epäilystä mitä liikettä tulen käyttämään jatkossakin mönkijäasioissa! :lol:
Sportsman 500 EFI EUT 2012
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Kuulostaa kerta kaikkiaan erinomaiselta palvelulta.

Tuossa yhdessä mainitsemassasi liikkeessä on tullut asioitua. Sieltä ostin tuon ensimmäisen mönkijäni. Silloin sain erinomaista palvelua. Palvelun taso vaihtelee melko paljon kyseisessä liikkeessä, riippuen siitä, kenen kanssa asioi.

Siellä on kuviot vähän muuttuneet kun huolto muutti toisiin tiloihin ja omistussuhteissakin on vissiin muutoksia. Kypärän ostaminen keväällä oli aika hankalaa. Ei millään meinannut myydä sitä mitä halusin. Ja palvelua ei meinannu saada sitten millään, kun koitin muista ajovermeistä kysellä.

Missäspäin satakuntaa ajelet rattorilla?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Mepi
6WD
Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012

Viesti Kirjoittaja Mepi »

Puuhis83 kirjoitti:Missäspäin satakuntaa ajelet rattorilla?
Noormarkussa
Sportsman 500 EFI EUT 2012
tinke77
6WD
Mönkijä:: Can am 450 pro t3

Viesti Kirjoittaja tinke77 »

Tuota voi jo sanoa PALVELUKSI =D> Noin sitä pittää!
Tarpeeksi kun kääntää oikealle, ni se on kohta vasemmalla...
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Yks tuttu kehui kans Satamotors.in huolto hintoja nimenomaan polaris merkin osalta Porissa maksaa noin 350€ iso pollen huolto ja Satamotors.lla 180€ melkoinen hinnan ero noin lyhyellä matkalla ja vielä lisäksi kehui palvelua hyväksi.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Puuhis83
Tracks

http://www.mototrade.fi/ = Nopea toimitus =D>

Valikoima kylläkin hieman suppea. Mutta toimitus pelaa. Keskiviikko illalla tilaus vetämään ja perjantai aamuna tuli mh:sta viestiä.

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Patteriz
Noppeli
Mönkijä:: Comanche 200 -09

Viesti Kirjoittaja Patteriz »

Kone-glanssin epäonnistuneiden kauppojen jälkeen tuli hommattua Trailparkista 400 trapperi. Tähän asti voin vain kehua tätä firmaa! palvelu on ollu ystävällistä ja toimivaa. Heti alkuunsa joutui takuuseen tilaamaan osia. Osat tuli 2 päivässä ja kone taas ajossa... :)
Älä kosketa sähkömiestä, kun olet märkä.
kane67
6WD

Ojan Rauta, Oulu

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Täytyy kyllä antaa kiitettävät pisteet varuste/tarvikemyynnille kyseiseen liikkeeseen. Sieltä pari kertaa cana lisävarusteita hakenut niin siellä oikeasti tehdään kauppaa eikä vaan tuumata hinnan olevan xx (kuten kuvastossa). Sen verran kovia tarjouksia sai laukuista yms ettei voinut olla ostamatta :D
Laiff
Noppeli
Mönkijä:: Honda Rincon 650

Re: Ojan Rauta, Oulu

Viesti Kirjoittaja Laiff »

Samaa mieltä. vinssin sain omaan hondaa sieltä satasen halvemmalla mitä eräistä toisista liikkeistä oulun alueella.
Puuhis83
Tracks

Dinli tykkää uusista munasuojista.

Eli Yaguzalle kiitos. =D>

Mortti
2WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 XT -10

Viesti Kirjoittaja Mortti »

Kyllä täältä lähtee pisteet Koneliike Korteniemelle Rovaniemelle. Osaavat pitää hyllyssä yleisimpiä varaosia. Paikallinen tarjoaa melkein 4 vk toimitusaikaa.

Ei tuossa vaiheessa paljon tunnu matkahuollon kulut.
erik.loka
6WD
Mönkijä:: ex BRP 1000XT ja ex DS

Viesti Kirjoittaja erik.loka »

Kalajoen kumikorjaamo... joo oon kehunut ennenkin, mutta en turhaan. Eilen puolenpäivän jälkeen paikkautin auton rengasta Vianorilla ja asiakaspalvelun taso oli kohtuulisen surkeaa niin ajattelin soittaa ja kysäistä Timpalta uutta settiä Canan alle (bighorn 2.0 14" ja ITP SS312). No Kalajoella asenne oli taas kutakuinkin täydellinen ja kaikkitavara löytyi suoraan hyllystä viäläpä kohtuulliseen hintaa, tämä siis eilen klo n.1230 ja tänään aamulla klo 0900 tuli Lahden matkahuollosta viesti, että teille olis paketti. Jos vastaavaa tai vielä nopeampaa palvelua Suomesta löytyy niin kertokaa ihmeessä mullekkin.
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
peccis
6WD
Mönkijä:: Honda

Viesti Kirjoittaja peccis »

Mortti kirjoitti:Kyllä täältä lähtee pisteet Koneliike Korteniemelle Rovaniemelle. Osaavat pitää hyllyssä yleisimpiä varaosia. Paikallinen tarjoaa melkein 4 vk toimitusaikaa.

ohoh, mulla on kyllä tuosta kotipitäjän kauppiaasta ihan erinlainen mielipide. Vähän ois tässä Can-Am harkinnassa, mutta Korteniemelle en todellakaan ole menossa. Ylimielinen, tietämätön(osalla myyjistä) ja kilpailevien merkkien moittiminen ei kuulu tapoihin joilla kauppoja tehdään, ainakaan mun kanssa.
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
atv mies
Tracks

Viesti Kirjoittaja atv mies »

peccis kirjoitti: ohoh, mulla on kyllä tuosta kotipitäjän kauppiaasta ihan erinlainen mielipide. Korteniemelle en todellakaan ole menossa. Ylimielinen, tietämätön(osalla myyjistä) ja kilpailevien merkkien moittiminen ei kuulu tapoihin joilla kauppoja tehdään, ainakaan mun kanssa.
Allekirjoitan tämän täysin, joskus aikoinaan kun olin peräkärryä mönkijään ostamassa tuli selväksi että toista kertaa en kaupassa vieraile kuin pakon saattelemana. Äänestin jaloillani ja ostin toisaalta. Ainakin minun kohdalleni sattunut myyjä "ei yrittänyt myydä", vaan haikaili ja mietti että onkohan vai eikö meillä ole sellasta peräkärryä. Minusta tiedon pitäisi tulla kuin ammuttuna...
FinnMack
Tracks
Mönkijä:: Möläriksen Ponkija

Viesti Kirjoittaja FinnMack »

peccis kirjoitti:
Mortti kirjoitti:Kyllä täältä lähtee pisteet Koneliike Korteniemelle Rovaniemelle. Osaavat pitää hyllyssä yleisimpiä varaosia. Paikallinen tarjoaa melkein 4 vk toimitusaikaa.

ohoh, mulla on kyllä tuosta kotipitäjän kauppiaasta ihan erinlainen mielipide. Vähän ois tässä Can-Am harkinnassa, mutta Korteniemelle en todellakaan ole menossa. Ylimielinen, tietämätön(osalla myyjistä) ja kilpailevien merkkien moittiminen ei kuulu tapoihin joilla kauppoja tehdään, ainakaan mun kanssa.
Samaan nenänkohotteluun törmäsin itsekin.
En ole mönkkää vaihtamassa mutta tietävät minun laitteen ja talvikamppeita kattelessa se Pollemollaaminen alkoi..
Joo kiitti riitti,ei mulle enää.
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Vastaa Viestiin