Tarinani pointti olikin se, että säälittekö te kanssakömpijät koskaan omia koneitanne?
Tietysti käyttöönhän nämä vehkeet on tarkoitettu, mutta kyllä välillä itsellä riipaisee terävän kallion pukkaessa etupuskurin kasaan.

Samoilla linjoilla "kingin" kanssa.kingi kirjoitti:Säälistä en tiedä mutta toki pyrin aina kiertelemään kivet, kannot ja syvät lätäköt. Mitäpäs järkeä sitä laitetta on ehdoin tahdoin romuttaa kun itse kuitenkin makselee vauriot ja vaatimaton duunarin palkkakaan ei ihan yllä sinne eduskunnan niska limassa raatajien tasolle. Järjen kanssa pyritään maastossa etenemään ja hetkittäin päästään jopa eteenpäinkin.
Itellä vietti aikanaan pikkunen Yamaha peräprutku yhen yön meren pohjassa ja kun saaressa ei nyt siihen aikaan makeaa vettä ollut, saati muita yleellisyyksiä, sai kone lähinnä mekaanista "kuivattelua" ja valohoitoa. Seuraavana päivänä ekalla nykäsyllä käyntiin. Samainen kone edelleen käytössä, tunteja takana triljoona eikä ongelman ongelmaa. Öljyjen ja tulppien vaihdoilla menty. Mutta tää onki näitä 80-luvun ikiliikkujiaMoggi kirjoitti:Jos ei yli pääse yrittämällä ..niin kaikki keinot käytetään että ei tarvi kiertää.. Paikkoja voi hajota mutta käyttöön nä vehkeet on tehty!
sunnuntai ajelu vehkeet on sitten erikseen!
Mutta meriveteen en laitetta ajaisi , sähköt ei tykkää siitä. Ja vaikka huuhtelisi makealla niin se ei puhdista kaikea.
Sen jälkeen on vain ongelmia.
Perä moottorin kun upottaa mereen ja ellei heti noston jälkeen saa makeaan veteen upotettua nii taitaapi olla entinen moottori.