Eikä muutenkaan huono ajatus että takana olisi tasauspyörästä, lukittava sellainen. Monet kun käyttää näitä vehkeitä pihatöissä, kaikki ne persaukiset jolla ei ole joka hommaan parhaiten soveltuvaa laitetta, ja jos takana olisi tasauspyörästä niin ei repisi pihaa niin pahasti kun kiinteällä perällä.
Oikeastaan ainoa mikä kiroiluttaa tossa tasauspyörästöpakossa, krossikamppeet putoaisi silloin markkinoilta pois. Tasauspyörästön laitto IRS:ään on paljon helmompi kun jäykkäakseliseen krossiin joka muutenkin pyritään pitämään mahdollisimman kevyenä. Melkoisella varmuudella jää mun haave krossin hommaamisesta kokonaan unholaan, ellei saada erivapauksia rakenteluun ja yksittäisen laitteen rekisteröimiseen ilman tehdastyypitystä.
Ja taas tuli hyvä syy jatkaa kurapyöräilyä ja smotoilua KTM 690 Enduro R:llä, sellaisen kanssa tää homma on niiiiiin paljon helpompaa
