Eikös tuossa nyt ole kysymys siitä että laittaa sen ilmoituksen nimenomaan sinne "myydään" osastolle , ja kyseessä ei ole oma ilmoitus. Onhan foorumilla kuitenkin oma osasto jossa on juurikin mönkijä aiheisija , yleensä nettimoton myynti ilmoituksia ja niitä kommentoidaan. Miten nämä osastot sitten poikkeavat toisistaan , ehkäpä näin ( oma ajatus , en ole sääntöjä lukenut pohjalta ) silloin kun laitat ilmoituksen myydään osastolle olet itse myymässä jotain ja sinulla on vastuu tuotteesta. Torilla sijaitsevassa vanteiden myynti ilmoituksessa kyseessä lienee ilmoittajan myymät vanteet, eikä linkki silloin vie jonkun toisen ilmoitukseen. tässä hengessä tuollaiset edulliset mönkijöiden myynti ilmoitukset kuuluvat tuonne toiselle osastolle
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =2&t=23689 . Kyseessä ei ole tulkinnan varainen tilanne "kuka saa ja kuka ei saa laittaa ilmoitusta" vaan ilmoitus oli väärässä paikassa , jolloin modet oikeutetusti puuttuvat asiaan , ja nyt sitten pieni risu . Olisiko sen linkin voinut siirtää tuonne edellä mainitulle osastolle ?
Se että kuuluu jollekkin foorumille ei tee kenestäkään vielä luotettavaa mutta vuosien juttuja seuratessa huomaa kuka puhuu tiedolla ja kuka tuurilla, muutamalta jäseneltä saa aina fakta vastauksen lähes jokaiseen mönkijä kysymykseen ja toisessa päässä on ne jotka vaan ajelee. Itse olen jossain siinä välissä , ehkä hieman ajelijoiden puolella enkä itseäni voi väittää "luotettavaksi" vaan siksi että olen hetken ollut foorumilainen. Toisaalta ei niitä nettimoton myyjiä tunne edes sen vertaa kuin toisia foorumin käyttäjiä.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex