Hinnakasta sanon minä mutta siellä etelässähän on palkatkin kovemmat, niin olen isojen poikien kuullut sanovan.

Minä taas vaihdoin RZR:n perinteiseen Hondan mönkkäriin oikeen mielelläänHSD -10 kirjoitti:Tännekin olisi Honda laitettu jos Hondalla vaan olisi RZR:n oloinen UTV-mönkijä mutta ei ole ei...kahden Honda moottoripyörän jälkeen Honda mönkijä olisi luonnollinen jatkumo.
Kerrotko millaista vikaa tai heikkoutta RZR:ssä oli ?peccis kirjoitti: Oli sen verta heikko vehe ainaki -09 mallin RZR800
Järkyttävää.HSD -10 kirjoitti:Pitäähän tuohon vielä lisätä ne 25 ja 50 h huoltohinnat eli kaikkiaan summa on jo 940 euroa 100 h ajalta = 9.4 euroa per tunti.
Hinnakasta sanon minä mutta siellä etelässähän on palkatkin kovemmat, niin olen isojen poikien kuullut sanovan.
Minä kävin tuota 500FPAta vähän kokeilemassa ja testaamassa mutta ei se kyllä puhutellut. kymppitonni on iso raha jos ensimmäisenä saa renkaita ja muita ruveta laittamaan sellaisiksi että metsään pääsee. Tosin voi olla että sun polle oli maanantai kappale kun murheita ilmeisesti oli.peccis kirjoitti:Minä taas vaihdoin RZR:n perinteiseen Hondan mönkkäriin oikeen mielelläänOli sen verta heikko vehe ainaki -09 mallin RZR800
Yleisyydestä en tiedä, mutta ei saa laskuttaa, ellei vika ole itse asennetun lisävarusteen aiheuttamaa.keulii kirjoitti:Onko yleistä, että huolto laskuttaa vianetsinnästä vikaa löytämättä ja laitteessa takuu voimassa? Kysymys ei koske tuota mun Canasta.