electricsupercharger
electricsupercharger
Jos tuo kerran toimii niin toimis se varmaan mönkimessäki http://www.electricsupercharger.com/
reppana xxc
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Näyttää tuo ihan ottavan virtaakin 60 Ampeerin verran, niin kyllä se jotain puhaltaa. Muuten en sano moisen vehkeen toimivuudesta mitään.
No, the max current draw is 60 amps for the e-RAM, and 120 amps for the Super e-RAM. This is as much as a high powered stereo, headlights, electric radiator cooling fan, or the starter motor on your car. Most car batteries with over 200 cold-cranking amps can handle draws of over 100 amps while the engine is running with no problems. We have even tested the e-RAM and Super e-RAM on motorcycle electrical systems with no problems. The e-RAM generates up to 15 hp gain from drawing over 1hp (831watts) directly from the battery. This has been verified on the dyno and with Volt Meters and Amp Meters. Charging systems work base on voltage drop of the battery, so the burden of the current draw really depends on the condition of your battery. Most batteries in good condition see very little voltage drop for short duration current draws of 60 or 120 amps for 10 to 15 seconds (full-throttle operation of e-RAM).
No, the max current draw is 60 amps for the e-RAM, and 120 amps for the Super e-RAM. This is as much as a high powered stereo, headlights, electric radiator cooling fan, or the starter motor on your car. Most car batteries with over 200 cold-cranking amps can handle draws of over 100 amps while the engine is running with no problems. We have even tested the e-RAM and Super e-RAM on motorcycle electrical systems with no problems. The e-RAM generates up to 15 hp gain from drawing over 1hp (831watts) directly from the battery. This has been verified on the dyno and with Volt Meters and Amp Meters. Charging systems work base on voltage drop of the battery, so the burden of the current draw really depends on the condition of your battery. Most batteries in good condition see very little voltage drop for short duration current draws of 60 or 120 amps for 10 to 15 seconds (full-throttle operation of e-RAM).
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 17 Helmi 2006 10:13
- Paikkakunta: Kotka, Can-Am 800 Max XT (15kW)
- Viesti:
Minusta nämä kaksi ko. firman nettisivuilta napattua teksiä (olettaen Roosan teksti on myös sieltä) sotivat kovasti keskenään.
1:This is as much as a high powered stereo, headlights, electric radiator cooling fan, or the starter motor on your car.
2:This unit draws 60 AMPS of current at 13.88 volts. This equates to 833 WATTS of energy!
Enpä ole ikinä nähnyt autoa missä on valotehoa noin paljon. No Ameriikassa kaikki onkin paaaljon suurempaa.
1:This is as much as a high powered stereo, headlights, electric radiator cooling fan, or the starter motor on your car.
2:This unit draws 60 AMPS of current at 13.88 volts. This equates to 833 WATTS of energy!
Enpä ole ikinä nähnyt autoa missä on valotehoa noin paljon. No Ameriikassa kaikki onkin paaaljon suurempaa.
Kun on mönkijä niin ei tarvitse katua eikä katua.
-
- 6WD
- Viestit: 251
- Liittynyt: 31 Touko 2004 23:11
- Paikkakunta: Äänekoski
Yees, lissää tälläsiä.
Laittakaapas tuo vaikka kuuluisaan vapaavirtaussuotimeen ja imusarjaturbo on valmis...
Elkeekä unohtako polttoainelinjasta magneettia jotta polttonesteen molekyylit järjestyy paremmin magneetin toimesta....
pssst, jos joku on liian hyvä ollakseen totta, se yleensä on sanonko mitä.....
Jälkikommenttina. jos nuo oikeasti toimisivat kuten mainoksissa luvataan niin miksei autotehtaat laita niitä jo tehtaalla valmiiksi autoon.
Jälkiedit: mutta ostakaa toki pois vaan ja laittakaa tänne kommenttia miten kikotin toimii. Muistakaa mitata tehot ja vääntö, polttoaineenkulutus yms seikat ennen ja jälkeen asennuksen.
Joku "ristoreipas" vaan tekemään ja todistamaan että maapallo on sittenkin lättänä ja aurinko kiertää maata.
Laittakaapas tuo vaikka kuuluisaan vapaavirtaussuotimeen ja imusarjaturbo on valmis...
Elkeekä unohtako polttoainelinjasta magneettia jotta polttonesteen molekyylit järjestyy paremmin magneetin toimesta....
pssst, jos joku on liian hyvä ollakseen totta, se yleensä on sanonko mitä.....











Jälkikommenttina. jos nuo oikeasti toimisivat kuten mainoksissa luvataan niin miksei autotehtaat laita niitä jo tehtaalla valmiiksi autoon.
Jälkiedit: mutta ostakaa toki pois vaan ja laittakaa tänne kommenttia miten kikotin toimii. Muistakaa mitata tehot ja vääntö, polttoaineenkulutus yms seikat ennen ja jälkeen asennuksen.
Joku "ristoreipas" vaan tekemään ja todistamaan että maapallo on sittenkin lättänä ja aurinko kiertää maata.
Viimeksi muokannut polarisman, 24 Elo 2006 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
**Huru-ukko**
-
- 6WD
- Viestit: 251
- Liittynyt: 31 Touko 2004 23:11
- Paikkakunta: Äänekoski
EEh... ihan oikeestikko te nyt uskotten tuohon kikottimmeen.
Esimerkki elävästä elämästä vuosien takaa, tarinaan liittyy nuoruus ja hulluus sekä pappatunturi mopo.
Ei, kyseessä ei ole halvatun pappojen esihistoriallinen show.
Muistanette varmaan(ainakin vanhemmat jäärät) minkälainen jäähdytys oli pappiksessa, siellä oikealla puolella koneen sivussa kotelossa oli tuuletin joka puhalti (tai paremminkin imi) ilmaa koneen lohkon ripojen ympäriltä jotta moottori jäähtyisi.
Nooh, tästä pikkupentuna saatiin roima idis... Turbo-papitsu.
Ei muuta kuin pappis-reppana koulun tekniikan luokkaan ja kotelot mäelle ja kaulus tuulettimen kohdille ja putki kaasarin koteloon ja vot... teinipappis oli turbotettu.
Koeajoa ja vauhdin hurmaa kunnes noin kilometrin ajon jälkeen kuului POFF-Klings.....
Männässä reikä, täysi koneremppa pappisparkaan.
Laitelkaa vain lisää föönejä jotta seos menee laihalle ja polttaa männän pilalle, pahimmillaan pääsette tekemään koneremppaa.
Arvatkaa vain kuinka halvatun hauskaa on varaosamyyjillä kahvitauolla kun kertoilevat minkä vuoksi koneremppaa tehdään.
Ihan oikeasti, ainoa mihin tuo auttaa on myyjän lompakko ja sen paksuneminen epätoivoisten kadonneiden hevosvoimien etsijöiden rahoista.
Onhan noita ihmekeksintöjä ollut maailmansivu.
http://www.turbonator.com/
Hieno kuin mikä.
Siinä toinen varmasti yhtä tehokas lompakon laihduttaja.
http://www.velocitytuner.com/
Kotimainen tekniikan riemuvoitto
http://www.gigapower.fi/index.html
Lukekaa tämä juttu niin ehken toteatte itsekkin kuinka varmalla pohjalla asiat ovat.
Jos laitan magneetin kaulani ympärille niin virtaako vereni paremmin ja tuleeko minusta siten älykkäämpi?
(emäntä kehoitti koettamaan
)
Mitä eroa on sellaisen hienon tuuniki-ilmansuodatimen paperiputsarin ja orkkissuodattimen erot.
Se hieno tuuninkisuodatin sisältää pestävän filtterin(kuten 60-luvun autoissakin jo oli) ja päälle on laitettu komea kiiltävä ritiläverkko tuomaan Race-fiilistä.
Orkkissuodatin arkisen tylsine kokonaisuuksineen tosin toden näköisesti toimii niin puhdistusteholtaan kuin ilmanvirtauskapasiteetiltäänkin paremmin, muttei tuo katu-uskottavuutta yhtään lisää.
Noita ihmevimpaimia tulee tappavan tasaisesti esiin ka kaikki lupaavat jos ei kuuta taivaalta niin ainakin vähintään 3½ oikein lotossa. Saapi mennä jo 80-luvulle saakka noiden kanssa, ettei nuo nyt ihan uutta teknoloKijaa ole.
Mutta jos oikein uskoo niin lentäväthän ne lehmätkin...

Ostetteko tuollaisia jos teetän noita kiinassa vaikka jonkun 1000 kpl ja myyn niitä täällä halvalla, otan vain 1000% voiton välistä. Jos tulee 500 varmaa tilausta niin koitan saada toimitettua noita enne ensimmäsitä eläkettä ja ilman taakuta ja palautusoikeutta.
Hjuva pisnes...vai kuinka DA...
Kuka ostaa ekan kappaleen, voin vaikka signeerata sen ostajalle lisämaksusta.
Mutta, omatpahan ovat rahanne.......
Esimerkki elävästä elämästä vuosien takaa, tarinaan liittyy nuoruus ja hulluus sekä pappatunturi mopo.
Ei, kyseessä ei ole halvatun pappojen esihistoriallinen show.
Muistanette varmaan(ainakin vanhemmat jäärät) minkälainen jäähdytys oli pappiksessa, siellä oikealla puolella koneen sivussa kotelossa oli tuuletin joka puhalti (tai paremminkin imi) ilmaa koneen lohkon ripojen ympäriltä jotta moottori jäähtyisi.
Nooh, tästä pikkupentuna saatiin roima idis... Turbo-papitsu.
Ei muuta kuin pappis-reppana koulun tekniikan luokkaan ja kotelot mäelle ja kaulus tuulettimen kohdille ja putki kaasarin koteloon ja vot... teinipappis oli turbotettu.
Koeajoa ja vauhdin hurmaa kunnes noin kilometrin ajon jälkeen kuului POFF-Klings.....
Männässä reikä, täysi koneremppa pappisparkaan.
Laitelkaa vain lisää föönejä jotta seos menee laihalle ja polttaa männän pilalle, pahimmillaan pääsette tekemään koneremppaa.
Arvatkaa vain kuinka halvatun hauskaa on varaosamyyjillä kahvitauolla kun kertoilevat minkä vuoksi koneremppaa tehdään.
Ihan oikeasti, ainoa mihin tuo auttaa on myyjän lompakko ja sen paksuneminen epätoivoisten kadonneiden hevosvoimien etsijöiden rahoista.
Onhan noita ihmekeksintöjä ollut maailmansivu.
http://www.turbonator.com/
Hieno kuin mikä.
Oiken kaksin kappalein, vau... kyllä varmasti lähtee kuin purkka tukasta. Olisi samantien ostanut toiset mokomat pakoputkiin niin tiedä vaikka olisi tullut niistä jälkipoltin hyrsleriin...."I purchased two Turbonators for my Chrysler Sebring and immediately noticed the increase in power. It was more than I expected. I am already noticing the improved gas mileage. I like them so much, I am ordering two more for my brothers. Now, it feels like my car has a turbo charger." - Dr. Brian Coyle (San Jose, CA)
Siinä toinen varmasti yhtä tehokas lompakon laihduttaja.
http://www.velocitytuner.com/
Kotimainen tekniikan riemuvoitto
http://www.gigapower.fi/index.html
Lukekaa tämä juttu niin ehken toteatte itsekkin kuinka varmalla pohjalla asiat ovat.
Jos laitan magneetin kaulani ympärille niin virtaako vereni paremmin ja tuleeko minusta siten älykkäämpi?
(emäntä kehoitti koettamaan



Mitä eroa on sellaisen hienon tuuniki-ilmansuodatimen paperiputsarin ja orkkissuodattimen erot.
Se hieno tuuninkisuodatin sisältää pestävän filtterin(kuten 60-luvun autoissakin jo oli) ja päälle on laitettu komea kiiltävä ritiläverkko tuomaan Race-fiilistä.
Orkkissuodatin arkisen tylsine kokonaisuuksineen tosin toden näköisesti toimii niin puhdistusteholtaan kuin ilmanvirtauskapasiteetiltäänkin paremmin, muttei tuo katu-uskottavuutta yhtään lisää.
Noita ihmevimpaimia tulee tappavan tasaisesti esiin ka kaikki lupaavat jos ei kuuta taivaalta niin ainakin vähintään 3½ oikein lotossa. Saapi mennä jo 80-luvulle saakka noiden kanssa, ettei nuo nyt ihan uutta teknoloKijaa ole.
Mutta jos oikein uskoo niin lentäväthän ne lehmätkin...

Ostetteko tuollaisia jos teetän noita kiinassa vaikka jonkun 1000 kpl ja myyn niitä täällä halvalla, otan vain 1000% voiton välistä. Jos tulee 500 varmaa tilausta niin koitan saada toimitettua noita enne ensimmäsitä eläkettä ja ilman taakuta ja palautusoikeutta.
Hjuva pisnes...vai kuinka DA...
Kuka ostaa ekan kappaleen, voin vaikka signeerata sen ostajalle lisämaksusta.
Mutta, omatpahan ovat rahanne.......

**Huru-ukko**
Ei tuo polarisman kauheen hakusalla ole siitä mitä turisee putsareistaKoheltaja kirjoitti:Muuten olen polarismanin kanssa samaa mieltä mutta en hirveästi huutelisi niistä ilmanpuhdistimista jos ei ole omakohtaista kokemusta virtausten mittauksista ja tehodynosta millä on eroja vertailtu.

Tämmöinen tehtiin aikoja sitten

http://www.ducatibikes.com/index.php/Il ... atin_testi