Kiinalainen mönkijä kelpaako

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
ro1210
Noppeli

Kiinalainen mönkijä kelpaako

Viesti Kirjoittaja ro1210 »

Voi olla että mä käyn ostamassa kiinalainen 250cc maantiemönkijä lauantaina.Olenko mä typerä.Miksi ei kelpaas mulle tulee kuiteskin niin vähän ajettu sillä.Ja halvalla saa 3000 eur. tuli terä.Kerropas mulle pojat mitä mieltä te olette.
BLADEMAN
6WD

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

No miksei kävis.Onhan noita kiinalaispelin omistajia täällä.Minkäs merkkinen peli se on?
jmk76
3WD

Viesti Kirjoittaja jmk76 »

Mieti ensin tarkkaan, mihin tarkoitukseen vekottimen ostat. Jos paljon työkäyttöä kuten lumen aurausta, niin kehotan harkitsemaan nelivetoista.
Itse olen ajellut nyt vuoden 2x4 250cc loncinilla (usatec) ja aurattavaa on melko paljon, mutta olen pärjännyt silläkin. Ylämäkeen auraaminen ja suojalumi pistää aina himottamaan nelivetoa. Jos ei työkäyttöä ole pahemmin tulossa, niin suosittelen lämpimästi!
Jaa mää vai????
ro1210
Noppeli

kiinalainen m

Auttaako piikkiketjut mitenkään.Tyscon street 250 miltäs se näyttää eikö se o hieno ja halpa?Maahantuojan nimi on Motor Power Finland.
juniorijussi
Tracks
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Viesti:

Re: kiinalainen m

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

ro1210 kirjoitti:Auttaako piikkiketjut mitenkään.Tyscon street 250 miltäs se näyttää eikö se o hieno ja halpa?Maahantuojan nimi on Motor Power Finland.
Varmasti on hintansa väärti.Ajelee sillä pari vuotta ja jos tykkää mönkimisestä niin ostaa sitten paremman tai ajaa värkin hamaan loppuun.

http://www.motorpower.fi/atv/250_street.htm
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
ro1210
Noppeli

kiina

Joo...
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Eikös toi ole sama kuin Loncin rally 250 eli
http://www.rally.fi/250cc.php

Kannattaa siis lukea toi viestiketju läpi niin tiedät mihin varautua :
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1079

Jos noi on OK sun mielestä 3000e hintaan niin osta pois :roll:
Takuuhuoltopaikka olisi hyvä olla lähellä tai sitten intoa ja taitoa korjata itse.
ro1210
Noppeli

kiina

Rupeen kyllä vähän hikoilemaan nyt.Mitä mä teen...
ro1210
Noppeli

kii

Löysin 1 kpl Linhai 300 2006 (nettimoto) olisko se parempi vaihtoehto?
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

rauhotuhan hetki ja käy koittaa eri vaihtoehtoja sekä lue vanhoja topikkeja. eniten harmittaa jos teet hätiköityjä päätöksiä "kuumeisena".
ja muille tiedoksi, ei, en ole pettynyt linkkuun päinvastoin.
tarkoitushan on täällä myös kaiken haukkumisen lisäksi neuvoa ja opastaa tulevia mönkijämiehiä ja -naisia, joten toppuuttelu voi joskus olla hyväksi :)
ro1210
Noppeli

kii

OK kiitos
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Käsittääkseni se on hieman laadukkaampi, sun kannattaa lukea tuolta alempaa Linhai osiosta mitä noissa on ollut vikoja ja miten on onnistuttu takuukorjauksissa. Kokemuksia on laidasta laitaan. Takuuhuolto kannattaa kuitenkin olla lähellä.

Kaikissa merkeissä noita vikoja on toisissa enemmän ja toisissa vähemmän, eikä se välttämättä kulje edes käsi kädessä hinnan kanssa.
Hiton hyvältä ne kaupassa aina näyttää, ei niistä pysty päällepäin sanomaan mikä kestää ja mikä ei. Kannattaa miettiä myös jotain käytettyä, jossa on vielä takuuta paljon jäljellä. :!:
Näitä Sammysatv sivustoja kun lueskelet niin jonkunlaisen käsityksen saat varmasti laitteiden kestosta.
Jos kriteerinä on takaveto, alle 6000e uutena maksava tieliikennemalli niin ei montaa vaihtoehtoa ole :
Kiinalaiset, Kymco, Can-Am, siinäpä ne melkein sitten oli.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

Cooleri kirjoitti:.
Jos kriteerinä on takaveto, alle 6000e uutena maksava tieliikennemalli niin ei montaa vaihtoehtoa ole :
Kiinalaiset, Kymco, Can-Am, siinäpä ne melkein sitten oli.
mahtushan tohon vielä dinli. 270:nen ei oo pöllömpi ajettava.
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Moro. Vaikka linkkumies olenkin,,, kaikki laitteet pitää huomioida :)

Oulussa on maahantuoja moiselle laitteelle. Lähtöhinta oulussa 5350€ tl mallilla.

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=5459
jmk76
3WD

Re: kiinalainen m

Viesti Kirjoittaja jmk76 »

ro1210 kirjoitti:Auttaako piikkiketjut mitenkään.Tyscon street 250 miltäs se näyttää eikö se o hieno ja halpa?Maahantuojan nimi on Motor Power Finland.
Justiin sama vekotin on kyseessä. Myytiiin vain sillon Usateccinä. Noi piikkiketjut on aivan ehdottomat (tosin menopelimarketista ne saa puolet halvemmalla). Ite aurasin pelkillä lumiketjuilla, mutta ongelma onkin siinä, että takaveto puskee suoraan kun auraa raskasta lunta/ ylämäkeen. Tosin kun aikansa harjoittelee, niin kyllä sen oppii. Motorpoweria maahantuojana voin suositella lämpimästi!
Jaa mää vai????
Vastaa Viestiin