Joo elikkäs suurempi kaasutin vaihettu mönkijään ja hyvin pellaa mutta paukkuna ja noi lieskat meinaa melkein housuihin reijän tehrä.Mikähän tohon auttais muu ku housujen pois otto?Joku vois vielä virkistää muistia miten noi seokset saa kotikonstein kohilleen.
Sinulla on liian iso suutin ja bensa palaa vasta pakoputkessa. ---> sininen liekki. Bensiini palaa sinisellä liekillä mutta esim kokkoa sytyttäessä sitä ei voi eroittaa koska siinä palaa myös muita aineita. Kemian luokassa poltettiin ilmakammiossa bensaa niin oli täysin sininen liekki. Ei keltaisuutta ollenkaan.
Tuohon ei varmaan auta mikkään muu kuin suuttimen vaihto pienempään tai sitten jatkat pako putkea puoli metriä eteenpäin jos ei lieskat häiritse.
Missä vaiheessa se liekki tulee meinaan mulla Kotari löi ketunhäntää mutta olikin laihalla elis tyhjäkäynti suutin liian pieni löi urun auki ja nosti niin menikin laihalle ja rupes poksuu....
jos kaasu pohjassa ampuu ja iskee liekkiä, sillon suutin liian pieni. tulpan väristä näkee aikast tarkkaan millä seoksella peli kulkee. keskeltä vaalea ja reunat ruskeat/hieman nokea, niin on aika hyvä. jos kokonaan vaalea/harmaa liian laiha tai märkä ja nokittunut kokonaan niin sillon suutin liian suuri.
paremmin tietävät ja ne ketkä haluavat päteä, voivat tämän ohjeen korjata
Ampu liekkejä ainoastaan moottori jarrulla kovilla kierroksilla.Rauhottu seosruuvia hieman kiristämällä eli seosta laihentamalla.Tosta tulpan väristä en oikeen ole mitään eroa huomannut.Tiedä sitten onko noi seokset kohillaan mutta hyvin nyt tuntuis toimivan.
Elä tee mitään sulla näyttäis olevan säädöt kohdallaan ja varmasti vedotkin. Jos liekki muuttuu vaalemmaksi tai punaiseen päin niin silloin kone ei saa ilmaa jolloin putsari on paskanen tai jäätymässä .