BastardoGrande kirjoitti:Oman äänivyöryni tiimoilta olen sanaton ja suhtaudun siihen äärimmäisellä nöyryydellä. Olen kerännyt ns. varjo- ja protestiaanet, kiitos riittää jo.
Ettei vain olisi jokunen ääni tullut palstalla esittämistäsi kylmistä teknisistä faktoista koskien esim. tl-mönkijöiden jarrujen ilmausta ..
Kyllä jokainen listassa mainittu on äänensä ansainnut kuten monimuukin joka on listasta pois jäänyt.
Ääneni meni tälläkertaa Veli-Pekalle, tuolle lapin vääräleuka shamaanille jonka kommentteja on aina hauska lukea.
Eikä sätinkään alulle pistäminen ollut huono veto, kuten joku mainitsi että huumori on kadonnut voorumilla mutta sätissä sitä on ollut kyllä niin ettei meinaa penkillä pysyä
Kyllä se nyt on valinta tehty ja ääni annettu. Kaksi vuorokautta meni putkeen ehdokkaiden vaalipuheet ja -lupaukset täältä läpi lukiessa ja valinta oli vaikea.
Lopulta vaaka kallistui Veli-Pekan puoleen. Niin paljon asiantuntemusta ja iloa hän on näille sivustoille tuonut. Eivätkä omatkaan sivustot huonot ole. Monipuolisesti laitteet tunteva eikä mitään leiriä liputtava, ikuinen rauhanrakentaja ja armoitettu tarinankertoja. Siinä perusteet.
Tämä galluppi uhkaa huolestuttavasti painua vanhojen viestiketjujen hautausmaalle ja vuotta on kuitenkin vielä hitunen jäljellä. Nyt sitten nekin matti-myöhäiset äänestämään, joilla edes joku oma mielipide on.
Vaalikiertueet on käyty ja vaalipuheet pidetty. Nyt on kansan vuoro puhua
Veli-pekalle meni ääni. Veli-pekalla on oikea asenne tälle palstalle ja kirjoittaa yleensä aina asiaa (ainakin mitä oon sen khirjhothukhsishtha saahnhu selhevhää )! Listasa oli muitaki hyviä vaihtoehtoja esim. roosa ja kukkumyy eikä voi väheksyä bastan tuomaa väriä (vaikka se mua alakuun ärsyttiki). Kaiken kaikkiaa mahtava palsta ja on kiva sivusta seurata muitten meuhkaamista että kenen pikkuraktori on nopein ja kellä vollottaa isoimmalla äänellä! Ei muuta ku hyvää joulua ja mukavia ajoja kaikille 2007 vuojellekki!
Annoin Veli-Pekalle ääneni. VP on kulkenut rohkeasti omia teitään mitä mönkijöihin tulee. Muista kulkemisista en sano mithän kun en niistä mithän tiedä.
VP on myöskin jokaisessa kommentissaan mitä on kirjoitellut tälle palstalle, ollut aina "VP-itte". Ei ole mies kelkkaansa kääntänyt, paitsi mitä nyt muutaman kerran kuulemma katolleen. Mahtaakohan tuokhan juoru pitää paikkaansa, mene ja tiedä.
Eli suoraan sanottuna miehen linja on pitänyt jotakuinkin yhtä ja samaa kurssia koko sen ajan mitä olen ukon tiennyt täällä kirjoittelevan.
Tuosta Waarin listalta olisi ollut helppoa keksiä todella päteviä perusetluita vaikka kenen hyväksi, mutta minä päätin näin.
ATC kirjoitti:Jos nyt antaa äänensä yhdelle, niin se ei tarkoita, etteikö jokainen noista ehdokkaista, sitä olisi ansainnut, poisluettuna toi Bottiosasto. Siispä nyt nostan jalustalle kaikki ehdokkaat, mukaanluettuina myös joku muu osasto, sillä kaikkia ehdokkaita on mahdoton luetella, niin lukuisa on tämän foorumin voittajien joukko. Viimeistään tämän vuoden aikana, on foorumi vakiinnuttanut asemansa mönkijä kulttuurin luojana, vaikuttajana ja mönkijä kansan äänitorvena, eikä kukaan enää voi kysenalaistaa, tämän suuren käyttäjä ryhmän vaikutusvaltaa, tämän harrastuksen piirissä. Yleisesti ottaen on käyttäjämäärän kasvaessa huimasti, foorumin henki pysynyt hyvänä, joka jo todistaa kömpijäkansan, yhteenhiileen puhaltamisen puolesta, onhan kysymyksessä meille kaikille tärkeästä vapaa-ajan käytöstä haastavan ja antoisan harrastuksen parissa. Hyvä me ja jatketaan samaan tyyliin myöskin tulevaisuudessa.
Ainahan se kuitenkin on äänestyksessä valittava, tai jää ulkopuoliseksi tarkkailijaksi. Ääni lähtee Kittilän Tepsaan, sillä ei elämää kannata kovin tosissaan ottaa. Veli-Pekan asenne kestää suuret ja pienet vastoinkäymiset, joita on kyllä miehen päälle kaatunut, jo enemmän kuin mitä yleensä yhden ihmiselämän aikana yhteensä. Siitä huolimatta, tai juuri siitä johtuen, mies jaksaa muita kannustaa ja ilahduttaa loistavaa huumoria sisältävillä jutuillaan, jotka useimmiten vielä ovat täyttä asiaa.
Miehen henkilökohteisesti tuntien tiedän, tämän linjan pitävän, myös virtuaalimaailman ulkopuolella.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Vaan vieläpä sitä voipi tapahtua mitä vain. Lopettakaas minun äänestelyt, mie jouvun muuten kerräämhän kamphet rephun ja tulemhan sinne etelänmaille kylästelemhän.