Pidetään sivut laadukkaina

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Brc
3WD
Mönkijä:: Rincon 680

Pidetään sivut laadukkaina

Viesti Kirjoittaja Brc »

Monet foorumit ovat tuhonneet itsensä sillä että "oma" porukka on ruvennut nälvimään ja mollailemaan toisiaan vähän joka osaalueella...Siinä sopassa ei ole kuin häviäjiä!
Tämäkin on suht uusi foorumi ja vaikka ruukie olenkin, niin toivoisin moderaattoreiden siivoavan "vittuilut" pois hyvissä ajoin...muutamia juttuja seurattuani näen jo pahoja merkkejä tulevasta :cry: jos haluamme pitää laadukkaat Mönkkärisivut niin taso pitää pysyä korkealla ja näkisinkin mielummin keuhuvampaa kannanottoa kuin toisten merkkien/kuskien mollaamista. Olen ollut Subaruclubissa ja sen Foorumissa melkein perustamisesta alkaen ja siellä asialinja on pitännyt todella hyvin ja jutut ovat mielenkiintoisia.
Jippiin foorumit ovat taas keskultelu sivujen pohjasakkaa ja sitä tasoa meistä ei varmaan kukaan tänne kaipaa. Mulle on henk koht ihan sama vaikka joku ajelisi Pohjois-Korealaisella mönkkärillä...pääasia on pelit laulaa ja että joku/jotkut ovat yleensä saaneet aikaan Sammyn kaltaiset hienot sivut jossa voimme positiivisessa mielessä vaihdella kommentteja laidasta laitaan merkistä riippumatta.

Positiivisempaa mönkkärikevättä kaikille :wink:
Honda Rincon 680 2011
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Hyvin sanottu :) Ja vielä jos hiukan vähemmän off-topic nii hyvä tulee :)
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Mangnum 325
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Mangnum 325 »

amis kirjoitti:Hyvin sanottu :) Ja vielä jos hiukan vähemmän off-topic nii hyvä tulee :)

jep jep juuri näin :D :D
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Olen kanssasi samaa mieltä että olisi mahtava juttu jos tämä foorumi pysyisi asiallisen tiedon ja keskustelun foorumina.
Toki tuossa, että täällä olisi jo merkkejä huonompaan suuntaan menemisestä, en ole samaa mieltä.
Täällä on suorasanaisia viestejä toisille mutta foorumin käyttäjiä on ollut niin vähän että kaikki ovat kirjoitelleet
monet kerrat toistensa kanssa ja tietävät että kuka on sitten tosissaan ja kuka ei.
Sivullisen silmistä (kuten sinä uutena käyttäjänä) saattaa näyttää että joku viesti olisi toiselle suoraa "vit**ilua"
mutta tuskin se niin kuitenkaan on. En voi olla varma mutta luulen tietäväni että täällä kyseiset
herjaukset on ihan huumori mielellä heitettyjä. Ja jos sen näkisi suoraan että herjaukset menee henkilö kohtaisiksi
ja niistä ei loista minkäänlaista huumoria niin toki pitää puuttua peliin. En itsekään aio lukea täällä toisten
tarkoituksellista herjaamista. Onneksi minulla on oikeus puuttua niihin herjaus viesteihin niiden ilmaantuessa
Moderaattorin ominaisuudessa.

Toivon ja toivotaan täten että kaikki haluaisivat pitää tämän foorumin asia linjalla ja jättää muiden ajatukset arvoonsa.

Kiitos että luit tämän :)

Moderaattori
Kukkumyy
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Tuo off topikki on kohtuullisessa määrin inhimillistä ja viihdyttävää.Pelkkä kuiva kysely ja vastailu puuduttaa eikä niitä kauaa jaksa lueskella.Nyky meininki on mielestäni :roll: siis omasta mielestä :) niin siis minusta :lol: mainiota ja luulenkin tuntevani monen monta hemmoa täältä :oops: ,vaikka ei ollakkaan koskaan tavattu.Modet voi sitten kaikessa hiljaisuudessa hoidella hommiaan. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Siihen myös modet pyrkii. Tehdään työmmen hiljaisuudessa ja käyttäjiä häiritsemättä ja rasittamatta.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

juu en minäkään "kiusaa" tuntemattomia.Täällä ovat muutamia jotka voisi sanoa "tuntevansa",niille pystyy vitsiä heitää ja mielestäni ymmärtävät sen ja vitsailee myös takaisinkin.

täällä istun välillä ja ääneen nauran itsekseni kun on niin hyviä kommenteja joillain välillä :lol: :D :D kiva lukea positiivisia ja hauskoja juttujakin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
amis
Tracks
Viesti:

atc/v-81 kirjoitti:Tuo off topikki on kohtuullisessa määrin inhimillistä ja viihdyttävää.Pelkkä kuiva kysely ja vastailu puuduttaa eikä niitä kauaa jaksa lueskella.Nyky meininki on mielestäni :roll: siis omasta mielestä :) niin siis minusta :lol: mainiota ja luulenkin tuntevani monen monta hemmoa täältä :oops: ,vaikka ei ollakkaan koskaan tavattu.Modet voi sitten kaikessa hiljaisuudessa hoidella hommiaan. :wink:
Nojoo, tarkotin nyt lähinnä tota Hondan moottorin ääni-keskustelua... Mutta Honda-mies senkin jo siivosi :)

Ainiin täytyskö munkin:

Modetaattori
Amis(kiillottaa kuvitteellista tähteä rinnassaan :wink: )
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Brc
3WD
Mönkijä:: Rincon 680

Viesti Kirjoittaja Brc »

Joo huumoria pitää tietty olla ja pidemmällä aikavälillä kun porukkaa alkaa tuntemaan :wink: niin sen mukaan voi jututkin kirjoittaa, mutta kun on nähnyt niin monen hyvän saitin menneen pilalle kyseisten asioiden takia, niin ajattelin kuitenkin mainita asiasta ennen kuin se on myöhäistä.
Ei näitä Mönkkäri aiheisia saitteja kuitenkaan ole montaa tarjolla, niin olisi hienoa jos sivut olisivat kaikkien mieleen jatkossakin :D

Lähinnä idea oli siinä että modet voisivat poistaa huoletta epäasialliset keskustelut. Se missä raja sitten kulkee onkin vaikea määrittää...

Kaiken kaikkiaan sivut ovat monipuoliset eri kategorioineen ja varmasti jokainen löytää omat suosikki aiheet.
Honda Rincon 680 2011
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

älä murehdi,kyllä me ollaan aika äkkiä poistettu viestejä jos rupee menee hirveesti off-topics.ja mainittu asiasta.ei täällä ole sellaiseen törmätty että olisi asiatonta käytöstä.

kaikinpuolin hyvä ja toimiva foorumi.
Viimeksi muokannut blue Honda Trx, 03 Maalis 2005 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
amis
Tracks
Viesti:

blue Honda Trx kirjoitti:älä murehdi,kyllä me ollaan aika äkkiä postettu viestejä jos rupee menee hirveesti off-topics.ja mainittu asiasta.ei täällä ole sellaiseen törmätty että olisi asiatonta käytöstä.

kaikinpuolin hyvä ja toimiva foorumi.
Totta :!: Asiatonta käytöstä ei ole ollut ollenkaan, ainoastaan off topicia
Wilpo
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wilpo »

Mun mielestä kans vois kiinnittää huomiota, kun jonkin aiheen sisällä juttu alkaakin kehittyä toisesta aiheesta. Nämä sais mun mielestä siirtää / "siivota" oman uuden sopivan aiheen alle. Näin löytää otsikon perusteella paljon paremmin sopivaa keskustelua. Kaikki ei kuitenkaan lue kaikkia otsikkojen alla olevia tekstejä.
http://www.murtola.com (Kotisivut, kuvagalleria, sääsivut)
http://www.murtola.com/forum (Maatalous foorum)
pantterieka
3WD

Viesti Kirjoittaja pantterieka »

[quote="Wilpo"]Mun mielestä kans vois kiinnittää huomiota, kun jonkin aiheen sisällä juttu alkaakin kehittyä toisesta aiheesta.

Tosta olen ihan samaa mieltä. Melko uutena foorumin "asiakkaana" olen innolla lukenut kaikki tuoreimmat viestit. Useimpien otsikkojen alla homma toimii todella hyvin, mutta näkyy siellä olevan joitain otsikoita missä kirjoitukset ei oikein täsmää aiheen kanssa (ainakaan minun logiikalla). Tommoseen syyllistyy varmaan itse-kukin helposti ja jutut alkaa rönsyilemään. Täytyy yrittää pysytellä aiheessa jatkossa.

Foorumin kirjoittelu on mielestäni ihan hyvää, opettavaista ja myös asiallista. Minusta kyllä pienet "piruilut" ja "itsetunnon nostot", sekä huumori on ihan piristäviä JOSKUS, kunhan ne ei mene liian pitkälle ja ohita asiaa mistä ollaan keskustelemassa tai loukkaa ketään. Helposti unohtuu kyllä itseltäkin se, ettei kaikilla ole välttämättä ihan samanlainen huumorintaju kuin itsellä.
Taisinpa minäkin syyllistyä pieneen provosointiin kun ihmettelin Linhai-otsikon alla kopiointiasiaa ja eri mönkijöiden jälleenmyyntiarvoa :oops:
Hanski Haminasta
polarisman
6WD

Viesti Kirjoittaja polarisman »

pantterieka kirjoitti:
Wilpo kirjoitti:Mun mielestä kans vois kiinnittää huomiota, kun jonkin aiheen sisällä juttu alkaakin kehittyä toisesta aiheesta.

Tosta olen ihan samaa mieltä. Melko uutena foorumin "asiakkaana" olen innolla lukenut kaikki tuoreimmat viestit. Useimpien otsikkojen alla homma toimii todella hyvin, mutta näkyy siellä olevan joitain otsikoita missä kirjoitukset ei oikein täsmää aiheen kanssa (ainakaan minun logiikalla). Tommoseen syyllistyy varmaan itse-kukin helposti ja jutut alkaa rönsyilemään. Täytyy yrittää pysytellä aiheessa jatkossa.

Foorumin kirjoittelu on mielestäni ihan hyvää, opettavaista ja myös asiallista. Minusta kyllä pienet "piruilut" ja "itsetunnon nostot", sekä huumori on ihan piristäviä JOSKUS, kunhan ne ei mene liian pitkälle ja ohita asiaa mistä ollaan keskustelemassa tai loukkaa ketään. Helposti unohtuu kyllä itseltäkin se, ettei kaikilla ole välttämättä ihan samanlainen huumorintaju kuin itsellä.
Taisinpa minäkin syyllistyä pieneen provosointiin kun ihmettelin Linhai-otsikon alla kopiointiasiaa ja eri mönkijöiden jälleenmyyntiarvoa :oops:
Tämä oli niin hyvä kirjoitus pantteriekalta että ei paremmin voisi sanoa, kertakaikkiaan.....

-jokainen meistä ymmärtää huumoria, kukin oman määränsä ja tyylinsä verran
- jokainen syyllistyy joskus tahallisesti ja tahattomastikkin viisasteluun ja muuhun ja jutut saattavat rönsyillä melko voimakkaastikkin, mikä joskus vaikeuttaa varsinaisen asian seuraamista.
- sitäkin kannattaisi pohtia onko viesti jossa on vain iso määrä hymiöitä järkevä postaus, samoin kannattaa käyttää privaviestiä tai muuta ilmoitettua yhteyden otto keinoa mikäli niin toivotaan tai asiasta on jokin mikä mieltä askarruttaa mutta ei katso aiheelliseksi postata foorumille, hyvänä esimerkkinä osto- ja myyntipalsta

Foorumi laajenee jatkuvasti, ja meno on ollut siistiä aivan alkumetreiltä saakka, tokihan pidämme menon myös tälläisena jottei taso valu suoli24:n tai jippiin tasolle, minä en ainakaan toivoisi tätä tapahtuvan. Samoin myös offipalsta ajoittain kärsii tason putoamisesta johon syyllistyy myös rekisteröityneet kirjoittajat sekä anonyymit kirjoittajat joilla on pääsy ko. foorumille, tästä palstan tasosta onkin jo noussut puheenaihetta, tässä on jokaisella itsetutkiskelun paikka, myös minulla.

Muutama aivan loistoesimerkki mihin voi vajota mikäli menoa ei olla hillitsemässä:
Es 1, ja suomi24:n lahjoitetaan palstan legenda Taavi on yhä voimissaaan.

Näitä löytyy joka paikasta missä on mahdollisuus kirjoitella rekisteröimättömällä nimimerkillä, valitettavasti.

Omasta puolesta, huumorin kukka on paras kukka, kunhan sitä ei tapa ylilannoittamalla kukkaa liialla paskalla.

Kiitos ja anteeksi, terveisin tinatähti ja allekirjoittanut...

Edit: niin ja enenkuin postaatte topikin niin käyttäkää se esikatselun kautta ja korjailkaa mahdolliset "quote"/kuvalinkki/kirjoitusvirheet yms kerralla niin tekstiä on mukavampi lukea
**Huru-ukko**
amis
Tracks
Viesti:

polarisman kirjoitti:Edit: niin ja enenkuin postaatte topikin niin käyttäkää se esikatselun kautta ja korjailkaa mahdolliset "quote"/kuvalinkki/kirjoitusvirheet yms kerralla niin tekstiä on mukavampi lukea
Yhdyn edelliseen puhujaan! Ja kun viestin on siihen postannut, niin pystyy sitä vielä muuttamaan Muokkaa-painikkeesta. Ja jos ei jotakin (esim. linkitystä, kuvan lisäystä tms.) osaa, niin kannattaa tutustua foorumin ohjeeseen tai heittää viestiä tonne Apua-osastolle...
Vastaa Viestiin