pantterieka kirjoitti:Wilpo kirjoitti:Mun mielestä kans vois kiinnittää huomiota, kun jonkin aiheen sisällä juttu alkaakin kehittyä toisesta aiheesta.
Tosta olen ihan samaa mieltä. Melko uutena foorumin "asiakkaana" olen innolla lukenut kaikki tuoreimmat viestit. Useimpien otsikkojen alla homma toimii todella hyvin, mutta näkyy siellä olevan joitain otsikoita missä kirjoitukset ei oikein täsmää aiheen kanssa (ainakaan minun logiikalla). Tommoseen syyllistyy varmaan itse-kukin helposti ja jutut alkaa rönsyilemään. Täytyy yrittää pysytellä aiheessa jatkossa.
Foorumin kirjoittelu on mielestäni ihan hyvää, opettavaista ja myös asiallista. Minusta kyllä pienet "piruilut" ja "itsetunnon nostot", sekä huumori on ihan piristäviä JOSKUS, kunhan ne ei mene liian pitkälle ja ohita asiaa mistä ollaan keskustelemassa tai loukkaa ketään. Helposti unohtuu kyllä itseltäkin se, ettei kaikilla ole välttämättä ihan samanlainen huumorintaju kuin itsellä.
Taisinpa minäkin syyllistyä pieneen provosointiin kun ihmettelin Linhai-otsikon alla kopiointiasiaa ja eri mönkijöiden jälleenmyyntiarvoa

Tämä oli niin hyvä kirjoitus pantteriekalta että ei paremmin voisi sanoa, kertakaikkiaan.....
-jokainen meistä ymmärtää huumoria, kukin oman määränsä ja tyylinsä verran
- jokainen syyllistyy joskus tahallisesti ja tahattomastikkin viisasteluun ja muuhun ja jutut saattavat rönsyillä melko voimakkaastikkin, mikä joskus vaikeuttaa varsinaisen asian seuraamista.
- sitäkin kannattaisi pohtia onko viesti jossa on vain iso määrä hymiöitä järkevä postaus, samoin kannattaa käyttää privaviestiä tai muuta ilmoitettua yhteyden otto keinoa mikäli niin toivotaan tai asiasta on jokin mikä mieltä askarruttaa mutta ei katso aiheelliseksi postata foorumille, hyvänä esimerkkinä osto- ja myyntipalsta
Foorumi laajenee jatkuvasti, ja meno on ollut siistiä aivan alkumetreiltä saakka, tokihan pidämme menon myös tälläisena jottei taso valu suoli24:n tai jippiin tasolle, minä en ainakaan toivoisi tätä tapahtuvan. Samoin myös offipalsta ajoittain kärsii tason putoamisesta johon syyllistyy myös rekisteröityneet kirjoittajat sekä anonyymit kirjoittajat joilla on pääsy ko. foorumille, tästä palstan tasosta onkin jo noussut puheenaihetta, tässä on jokaisella itsetutkiskelun paikka, myös minulla.
Muutama aivan loistoesimerkki mihin voi vajota mikäli menoa ei olla hillitsemässä:
Es
1, ja suomi24:n lahjoitetaan palstan legenda
Taavi on yhä voimissaaan.
Näitä löytyy joka paikasta missä on mahdollisuus kirjoitella rekisteröimättömällä nimimerkillä, valitettavasti.
Omasta puolesta, huumorin kukka on paras kukka, kunhan sitä ei tapa ylilannoittamalla kukkaa liialla paskalla.
Kiitos ja anteeksi, terveisin tinatähti ja allekirjoittanut...
Edit: niin ja enenkuin postaatte topikin niin käyttäkää se esikatselun kautta ja korjailkaa mahdolliset "quote"/kuvalinkki/kirjoitusvirheet yms kerralla niin tekstiä on mukavampi lukea