Onkos kenelläkään kokemusta moisesta? Tai onko joku ehdottanut moista työnantajalleen? Itse laitoin yhtiömme autoleasing kumppanille juuri tiedustelua asiasta, että miten moiseen kyselyyn suhtautuvat ja onko tarjota esim. huoltoleasingia moiseen asiaan Oishan se aika helmi, että olis vapaa mönkijäetu
eipä ole kokemusta mutta meillä kävi pizzataksin omistaja tuomassa kiekot kotiin ja näki mun mönkijän pihassa kyseli siitä kaikenlaista ja totesi että kiitos ensikesänä kaikki hänen firman pizzakuskit rupeaa toimittamaa pizzaa mönkijöillä
Don Padre kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta moisesta? Tai onko joku ehdottanut moista työnantajalleen? Itse laitoin yhtiömme autoleasing kumppanille juuri tiedustelua asiasta, että miten moiseen kyselyyn suhtautuvat ja onko tarjota esim. huoltoleasingia moiseen asiaan Oishan se aika helmi, että olis vapaa mönkijäetu
Saattaa kaatua verottajan kantaan... Itse kyselin mahdollisuutta ottaa 15k€ halvempi työsuhdepirssi ja työsuhdeprätkä auton lisäksi
Nyt on selvitelty. Ei kaadu verottajaan vaan muuten asian järkevyyteen. Mönkijälle ei ole vastaavaa laskentakaavaa jolla mm. työsuhdeautojen verotusarvot lasketaan. Verotusarvona käytettäisiin käytännössä sitä summaa mitä se aiheuttaa keskimäärin kustannuksia työnantajalle. Näin ollen kuukausittainen hinta nousi valitettavan kovaksi ja kaatoi ainakin minun suunnitelmat. Ennemmin kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja (kuten esim. auto luiskaan ja mönkijäkauppaan ja työsuhdeauto alle )