Paljonko kilometrejä mönkijällä ajat?
- paavot
- Noppeli
Polle parka on kylmässä tallissa...
Ja minä lämpimässä...
Kolmisen vuotta on Polle ollut - Valitettavasti tallissa enimmäkseen.
Tunteja on tullut n. 60. Kilometrejä en edes muista, mutta keskinopeus ei tosiaankaan päätä huimaa.
Polttopuiden ajo ja lumen auraus ovat minulla olleet numero uno. Lisäksi tietysti huviajoa, sekä metsässä että mökkiteillä. Tai ehkä kuitenkin toisin päin:oops:
Viimeksi olen ollut puikoissa Lokakuussa, mutta kohta se taas alkaa, kun rantaudun tämän kuun lopussa...
Kolmisen vuotta on Polle ollut - Valitettavasti tallissa enimmäkseen.
Tunteja on tullut n. 60. Kilometrejä en edes muista, mutta keskinopeus ei tosiaankaan päätä huimaa.
Polttopuiden ajo ja lumen auraus ovat minulla olleet numero uno. Lisäksi tietysti huviajoa, sekä metsässä että mökkiteillä. Tai ehkä kuitenkin toisin päin:oops:
Viimeksi olen ollut puikoissa Lokakuussa, mutta kohta se taas alkaa, kun rantaudun tämän kuun lopussa...
Polaris 600 Twin, 2003
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Paljonkos noista kilometreistä on tullut mönkijällä ja paljonko L7e.lläCooleri kirjoitti:Heh, 12kk takana, joista rikkoutumisen ja pakkasten vuoksi mönkijä seisomassa 2kk.
Kilometrejä kertyi silti yhteensä 12700km vuoden aikana kahteen eri mönkijään![]()
Ei,ei tämä ole enään harrastus vaan pakkomielle![]()
![]()
![]()
Tieliikenteessä tuommoiset kilometrimäärät ei mielestäni ole paljonkaan, mutta jos ajaa maastossa, niin alkaa olla jo kunnioitettava määrä.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kyllä tuo on vaan tl mallillekin kunnioitettava määrä. Jokainen voi kokeilla ajaa tuota määrää vuodessa ja sanoa sitten onko se paljon vai vähän. Ei sitä mönkkärillä kehtaa mitään pitempää matkaa tehdä, niin kuin moottoripyörällä. Sen takia niitä kilometrejä ei tule lähellekään samaa tahtia. Itse ajoin viime kesänä n.2000 km ja tuntu, että sai ajaa enemmän kuin edelliskesinä moottoripyörällä, vaikka kilometrejä niihin tulikin aika paljon enemmän.ATC kirjoitti:Paljonkos noista kilometreistä on tullut mönkijällä ja paljonko L7e.lläCooleri kirjoitti:Heh, 12kk takana, joista rikkoutumisen ja pakkasten vuoksi mönkijä seisomassa 2kk.
Kilometrejä kertyi silti yhteensä 12700km vuoden aikana kahteen eri mönkijään![]()
Ei,ei tämä ole enään harrastus vaan pakkomielle![]()
![]()
![]()
Tieliikenteessä tuommoiset kilometrimäärät ei mielestäni ole paljonkaan, mutta jos ajaa maastossa, niin alkaa olla jo kunnioitettava määrä.
Etuna tässä on se, että vaikka omasta mielestään ajaa reippaasti, niin bensaan ei paljon rahaa saa kesän aikana menemään!

-
- Tracks
- Mönkijä:: canam 650 max
400 Outlanderilla tuli vuoteen 9000 km ja loppuvuodesta 650 max sitten rapiat 1000 km. Elikkä pyöreästi n. 10000 km. Metsässä ajoa tuntiloina vaikea arvioida, kun suurimman osan ajasta seisoo paikallaan, kun tekee puukuormaa. Kuitenkin jonkun verran kilometrejä tuli sielläkin.
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
- Reverend_Keenan
- 2WD