Linhai varaosista
Linhai varaosista
Kertokaapas mistä saapi linhain varaosia kun olen nyt pariin paikkaan soitellut ja ensimmäiseks kysytään onko ostettu meiltä,, no ei kun käytettynä ostin.. sain vastauksen että kysy sieltä mistä olet ostanut...asia muuttui nihkeäks,, joo naapurilta varmaan osia löytyykin,,, lupas palata asiaan ja mitään ei sitten kuulukkaan ? ? luulis että puhelun aikana koneelta vois kattoo paljo maksaa vai eikö sitten haluta myydä vaan? ? kyseessä siis takuu ummessa laite vm-05..
Näillä perusteilla kyllä jo uskaltais sanoo muille linkku kuskeille myykää ihmeessä pois ne ennenkun takuu menee umpeen..
Kyllä se on vaikeeta asia näköjään jos et ole uutena ostanut..
Näillä perusteilla kyllä jo uskaltais sanoo muille linkku kuskeille myykää ihmeessä pois ne ennenkun takuu menee umpeen..
Kyllä se on vaikeeta asia näköjään jos et ole uutena ostanut..
Viimeksi muokannut MKe, 19 Maalis 2007 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- 3WD
- Mönkijä:: kingQuad 700
- Viesti:
Tästä oli muistaakseni juttua jo viime vuonna. Ohimennessäni käväisin kerran MotorPowerilla ja kysyin että saako heiltä osia muualta ostettuihin laitteisiin. Kaveri tiskin takana ei ihan tainnut ymmärtää että miksi tuollaista edes kysytään, vastasi vain että tottakai. Eli jos olisin tilanteessa että tarvitsisin osia eikä ole uutena ostettu kone niin tuonne olisin kyllä yhteydessä. Tuntui sellaiselta paikalta että homma toimii.
Linhai 300 4x4 -06 tieliikenne
-
- Noppeli
Joo mäkin olen kysellyt varaosia kahesta linkkua myyvästä paikasta. Toisessa ei haluttu tosiaan myydä kun ei olla sieltä ostettu vehjettä ja toisessa oli niin tosi huonoa asiakaspalvelua, etten viitti enää edes soittaa. Ainut paikka josta olen ollu tyytyväinen on MotorPower ja nimimerkiltä: Waari on helppo kysästä linkun osista!
ketjun kun lukee hartaudella läpi voi päätellä mistä saa palveluakumikeijo kirjoitti:Terve!
Voisitteko mainita firmojen nimet koska ei niitä kannata salata julki vaan niin eiköhän ala palvelua tulemaan kun asiakkaat vähenee!!!!!!!!!!!!
aiai mut nyt on niin kaunis keli et lähen ajeleen toisella kiina ilmiöllä

Viimeksi muokannut MKe, 19 Maalis 2007 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- waari
- 6WD
- Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg
aijai, pitää olla varovainen kun alkaa oikeen ääneen haukkumaan jotain. muistan aikoinani ku sain koviakin varoituksia liikkeiden arvostelemisista. jokainen taaplaa tyylillään ja toiselle hyvä on toiselle huono..
motorpowerissa on kaikki pelannu mitä oon ite siellä asioinu ja muutenki oon tykänny tehä "yhteistyötä" k.o. tahon kanssa. tietysti on mulla ollu palvelu asiallista eeceelläki mutta vaatinut ehkä enemmän diplomatiaa ja pitkää pinnaa ku muualla.
siltikin jos jossain on palvelu suorastaan paskaa ois kiva kuulla mistä moinen mielipide.
onhan sitä "paskoja" asiakkaitakin,varsinki ne mitkä tietävät kaiken paremmin.
tää kaikki on sit taas vain ja ainoastaan mun fiilisperäistä kirjottelua johon ei ole sisällytetty minkäänmoista liiketaloudellista toimintaa
ja niin taannoin kun omistin vehicleltä hankitun laitteen oli takuunalaiset ongelmat aina hyvin hoidettu.
motorpowerissa on kaikki pelannu mitä oon ite siellä asioinu ja muutenki oon tykänny tehä "yhteistyötä" k.o. tahon kanssa. tietysti on mulla ollu palvelu asiallista eeceelläki mutta vaatinut ehkä enemmän diplomatiaa ja pitkää pinnaa ku muualla.
siltikin jos jossain on palvelu suorastaan paskaa ois kiva kuulla mistä moinen mielipide.
onhan sitä "paskoja" asiakkaitakin,varsinki ne mitkä tietävät kaiken paremmin.
tää kaikki on sit taas vain ja ainoastaan mun fiilisperäistä kirjottelua johon ei ole sisällytetty minkäänmoista liiketaloudellista toimintaa

ja niin taannoin kun omistin vehicleltä hankitun laitteen oli takuunalaiset ongelmat aina hyvin hoidettu.
välittää.....