itse kyllä suosin Pro-offia, sieltä saa asiallista palvelua ja tilaavat maailmalta, vaikka yhden hampirattaan kuten mulle tekivät.kumikeijo kirjoitti:Niin tuleehan ne ilmi mut mitä sitä kierteleen ja kaarteleen!!!
Vehicles import oy PASKAA palvelua!!!!!
Motor Power HYVÄÄ PALVELUA!!!
NÄINKÖ SE NYT MENI!!!
stormilta tilasin isomman etuhampikkaan ja ilmoittivat sieltä, että tilaavat muutaman kerran vuodessa renthalilta hampikkaita ja minun tilaus ympättiin siihen. ilmoittivat marraskuussa, että tammi-helmikuussa on hampiratas noudettavissa. menin helmikuussa kyseleen ja kahden myyjän kanssa selvittelin asiaa ja toinen totesi, ettei sitä tilausta nyt löydy, todennäköisesti ole tilattukkaan. kehoitti myyjä-poika tilaamaan sen muualta. soitin sitte pro-offiin ja sieltä sain toisiaan hammasrattaan suht kivuttomasti.
eli stormin oveakaan en enää ihan heti avaa! harmi silti, kun sijaitsee lähellä ja pyörän ja mönkijän kulutusosat ovat siellä hyllyssä ja suht edukkaita, mutta periaate on periaate!!
välittää tää palvelun taso joissakin kioskeissa ja tuntuu, että kokoajan huonompaan suuntaan menee