Taisi olla laatikkosi täynnä,heitti viestit aina takaisin.=Laita vaan tulemaan jos viitsit, mulla on jonkinlainen kartta kyllä mutta ties vaikka se sun kartta olisi parempi.
Minkä tyyppisestä ajamisesta kukanenkin pitää.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12
-
- 6WD
Ajohommat tai ajotapa mulla on näin talavisin ja keväisin lähinnä tuommosta reipasta menoa, eli lähinnä tuota endurotyyppistä niinku monella muullaki, mutta kesällä taas tykkään ajella hissukseen ja nautiskella auringonpaisteesta
Syksyllä ajo on myös rauhallista, lähinnä metsästykseen liittyvää ajoa, kunnon mönkimistä . 

En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
-
- 6WD
Koita laittaa tänne ne kuvat, jos nyt sopisi: maurikortesmaki@seinajokinen.comKartza kirjoitti:Enpä osaa, minä olen aikaa sitten hylännyt ton hotmailin just tämän vuoksi, kun on niin pieni. Laittelin noi samat kartat kaverille netikasta netikkaan ongelmitta.
Jepulis nyt alkasi lyyti kirjottaan, kun s.postilaatikkona on joku muu kuin hotmail... eli postia tuli s.jokiseen.Sportsman 500 kirjoitti:Koita laittaa tänne ne kuvat, jos nyt sopisi: maurikortesmaki@seinajokinen.comKartza kirjoitti:Enpä osaa, minä olen aikaa sitten hylännyt ton hotmailin just tämän vuoksi, kun on niin pieni. Laittelin noi samat kartat kaverille netikasta netikkaan ongelmitta.

-
- 6WD
Nyt tuli perille
Tuohan on hyvä kartta kun siinä näkyy ne ladutkin niin tietää etukäteen mistä kannattaa ajaa. Meidän sijainti jää justiin sen "latukartta" tekstin yläpuolella sen kyrkösjärvi sanan alle, kiitoksia kuvista.
Edit: Laitoin kartat allekirjoituksessa olevaan linkkini "Muita kuvia" albumiin että muutkin tietää mistä puhutaan.

Edit: Laitoin kartat allekirjoituksessa olevaan linkkini "Muita kuvia" albumiin että muutkin tietää mistä puhutaan.