Minkä tyyppisestä ajamisesta kukanenkin pitää.

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Kartza
Tracks
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Viesti Kirjoittaja Kartza »

=Laita vaan tulemaan jos viitsit, mulla on jonkinlainen kartta kyllä mutta ties vaikka se sun kartta olisi parempi.
Taisi olla laatikkosi täynnä,heitti viestit aina takaisin.
Sportsman 500
6WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12

Viesti Kirjoittaja Sportsman 500 »

Kyllä siellä tilaa pitäisi olla aika paljon mutta se kuva on varmaan niin iso ettei se sovi, saatko yhtään pienennettyä sitä kuvaa?
Kartza
Tracks

Enpä osaa, minä olen aikaa sitten hylännyt ton hotmailin just tämän vuoksi, kun on niin pieni. Laittelin noi samat kartat kaverille netikasta netikkaan ongelmitta.
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Ajohommat tai ajotapa mulla on näin talavisin ja keväisin lähinnä tuommosta reipasta menoa, eli lähinnä tuota endurotyyppistä niinku monella muullaki, mutta kesällä taas tykkään ajella hissukseen ja nautiskella auringonpaisteesta :lol: Syksyllä ajo on myös rauhallista, lähinnä metsästykseen liittyvää ajoa, kunnon mönkimistä . 8)
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Sportsman 500
6WD

Kartza kirjoitti:Enpä osaa, minä olen aikaa sitten hylännyt ton hotmailin just tämän vuoksi, kun on niin pieni. Laittelin noi samat kartat kaverille netikasta netikkaan ongelmitta.
Koita laittaa tänne ne kuvat, jos nyt sopisi: maurikortesmaki@seinajokinen.com
Kartza
Tracks

Sportsman 500 kirjoitti:
Kartza kirjoitti:Enpä osaa, minä olen aikaa sitten hylännyt ton hotmailin just tämän vuoksi, kun on niin pieni. Laittelin noi samat kartat kaverille netikasta netikkaan ongelmitta.
Koita laittaa tänne ne kuvat, jos nyt sopisi: maurikortesmaki@seinajokinen.com
Jepulis nyt alkasi lyyti kirjottaan, kun s.postilaatikkona on joku muu kuin hotmail... eli postia tuli s.jokiseen. :D
Sportsman 500
6WD

Nyt tuli perille :P Tuohan on hyvä kartta kun siinä näkyy ne ladutkin niin tietää etukäteen mistä kannattaa ajaa. Meidän sijainti jää justiin sen "latukartta" tekstin yläpuolella sen kyrkösjärvi sanan alle, kiitoksia kuvista.

Edit: Laitoin kartat allekirjoituksessa olevaan linkkini "Muita kuvia" albumiin että muutkin tietää mistä puhutaan. :roll:
Tikru
Noppeli

Hitaasti

Viesti Kirjoittaja Tikru »

Hitaasti ja ylös asti :)
Aja millä ajat, mutta Hondalla loput!!
maxim
6WD
Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro

Viesti Kirjoittaja maxim »

Täälläkin tykätään nopeatempoisesta enska ajosta,mikä on varmaan jäännyt crossipyörä ajoista.
Toisaalta kunnon mönkiminen on ihan jees missä muta lentää niin,että joutuu kuskit ja laitteet äärirajoille.
Zarzar
3WD

Viesti Kirjoittaja Zarzar »

Itsekin tykkään vauhdista, mutta myös pääsemisen rajoja on mukava kokeilla, metsässä, lumessa jne. Työhommatkin on ihan mukavia, kun saa tehdä mönkkärillä, esim. puunajoa tekee ihan ilokseen.
Vastaa Viestiin