Epätietonen Espoosta
Nimimerkistä päätellen ihan järkevääKoheltaja kirjoitti:Mulla on tapana moikata tutuille henkilöille, ei ajoneuvoille![]()
Jos joku heiluttaa ensin lapasta niin saatan heilauttaa takaisin mutta siihen se jää, yleensä liikenteessä on muutakin ohjelmaa kuin keskittyä moikailemaan jokaiselle jotka ajaa jonkinlaisella perseenpäristimellä.
BLADEMAN kirjoitti:Mönkkärin kun näen niin nostan kyllä heti käden ylös,motoristeja tulee kans silloin tällöin tervehdittyä.Mutta nää harrikka miehet onkin sitten eri juttu, niiltä kun ei käsi nouse ellei vastaan tulevan alla ole harley daavitsoni.
Mönkijällä kun ajelee tiellä niin en ole vielä löytänyt yhtään huonokuntoista tietähighwayman kirjoitti: JA SUOMEN MAANTIET OVAT halvatun HUONOSSA KUNNOSSA.Että joskus sitä mietti että pitäsikö myydä HDee ja ostaa iso Mönkkäri mikä olisi kilvellinen?!?
Tuo johtuu yksin siitä, että ne ei uskalla irroittaa toista kättä tangosta!!BLADEMAN kirjoitti:Mönkkärin kun näen niin nostan kyllä heti käden ylös,motoristeja tulee kans silloin tällöin tervehdittyä.Mutta nää harrikka miehet onkin sitten eri juttu, niiltä kun ei käsi nouse ellei vastaan tulevan alla ole harley daavitsoni.
Mites tonne oot eksyny... mun ylläpitämä foorumiPasi kirjoitti:Tämä teksti lainattu smart foorumilta ja mielestäni sopii hyvin
myös tänne ja edustaa myös omaa mielipidettäni moikkailusta.
"Moikkailua joo.
Ajelin kerran Helsinkiä kohti Espoosta Lehtisaari-Kuusisaari tietä pitkin, vastaan tuli vanhempi mies PikkuKakkosella vastaan ja morjensti oikein isolla kädellä nenä tuulilasissa kiinni.
Hetken ajattelin että mitä pesää, olikohan se joku tuttu...
Ei, se oli vaan joku pappa joka omisti samanlaisen auton ku minä.
Meinasin ajaa auton mereen ja varastaa polkupyörän.
En siis morjensta ketään... paitsi tuttuja."