Morjestelu liikenteessä!

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Talkkari
Noppeli

Morjestelu liikenteessä!

Viesti Kirjoittaja Talkkari »

Kertokaas viisaammat morjestelukäytännöstä mönkkäristien ja motoristien välillä :? .Muutama motoristi on morjestellu vastaantullessa ja kohteliaasti olen vastannut :lol: .

Epätietonen Espoosta
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mulla on tapana moikata tutuille henkilöille, ei ajoneuvoille :twisted:

Jos joku heiluttaa ensin lapasta niin saatan heilauttaa takaisin mutta siihen se jää, yleensä liikenteessä on muutakin ohjelmaa kuin keskittyä moikailemaan jokaiselle jotka ajaa jonkinlaisella perseenpäristimellä.
Kylätason mönkijäkuski
BLADEMAN
6WD

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Mönkkärin kun näen niin nostan kyllä heti käden ylös,motoristeja tulee kans silloin tällöin tervehdittyä.Mutta nää harrikka miehet onkin sitten eri juttu, niiltä kun ei käsi nouse ellei vastaan tulevan alla ole harley daavitsoni.
Talkkari
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Talkkari »

Koheltaja kirjoitti:Mulla on tapana moikata tutuille henkilöille, ei ajoneuvoille :twisted:

Jos joku heiluttaa ensin lapasta niin saatan heilauttaa takaisin mutta siihen se jää, yleensä liikenteessä on muutakin ohjelmaa kuin keskittyä moikailemaan jokaiselle jotka ajaa jonkinlaisella perseenpäristimellä.
Nimimerkistä päätellen ihan järkevää :lol: !
TLi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja TLi »

Mönkijällä ajellessani morjestan mönkijöille, en moottoripyörille, vastaan kyllä tervehdykseen mutta itse en ole aktiivisempi osapuoli. Pyörällä taas tulee morjenstettua sekä pyöriä että mönkijöitä. Jos itsellä ei olisi mönkijää niin tulisiko sitten moikattua pyörällä ajellessa mönkijää mene ja tiedä.
Linhai 300 4x4 -06 tieliikenne
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Mopolla morjenstan kaikkia yleensä ite eka,joskus joku innokas nuorimies pienempikuutioisella moikkaa eka ja kyllä tottakai tervehdin takaisin,uskosin että saa hyvän mielen. :wink:

Sit jos on Hontassa huono etufillari niin ei voi moikata kellekkään tai jorpakko kutsuu.................

Jos olis TL-mönkkäri ja ajaisin liikenteessä niin kyllä morjestaisin jos joku tulis vaan vastaan...........

Morjens :-#
Kuva
highwayman
2WD

Viesti Kirjoittaja highwayman »

BLADEMAN kirjoitti:Mönkkärin kun näen niin nostan kyllä heti käden ylös,motoristeja tulee kans silloin tällöin tervehdittyä.Mutta nää harrikka miehet onkin sitten eri juttu, niiltä kun ei käsi nouse ellei vastaan tulevan alla ole harley daavitsoni.

tuota tuota ei pidä yleistää,kyllä harrikkaihmisetkin moikkaa ,ainakin allekirjoittanut,ja kaikki tuntemani,se on vaan jos ajaa vanhalla hdeellä niin ei uskalla päästää kahvasta irti :D :D
Ja sitten on erikseen nää "baarihdeekuskit" jolla on pyörä mutta ei oo koskaan käynyt 500 km kauemmas kotoaan.Eli kun käy vähän katsomaan maailmaa niin huomaa että on hyvä olla avoimin mielin liikenteessä,ei tarvitse olla niin ylpeä etteikö tervehdittäisi saman alan harrastajaa 2 tai 4 pyöräinen
alkaa vaan olemaan niin paljon häksättimiä liikenteessä tänä päivänä että on niin paljon muuta tarkkailtavaa ,puusilmä henkilöautokuskeja,venäläisiä kaahareita (on myös kotimaalaisia) jnejne JA SUOMEN MAANTIET OVAT halvatun HUONOSSA KUNNOSSA.Että joskus sitä mietti että pitäsikö myydä HDee ja ostaa iso Mönkkäri mikä olisi kilvellinen?!?
Joka tapauksessa nyt lähden kurvailee Hdlla ja huomenna saaramalle pollen kaa.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

highwayman kirjoitti: JA SUOMEN MAANTIET OVAT halvatun HUONOSSA KUNNOSSA.Että joskus sitä mietti että pitäsikö myydä HDee ja ostaa iso Mönkkäri mikä olisi kilvellinen?!?
Mönkijällä kun ajelee tiellä niin en ole vielä löytänyt yhtään huonokuntoista tietä :wink:

Kyllä ne HD kuskit moikkaa. Viime kesänä pysähdyin liikennevaloihin niin molemmille puolille parkkeerasi HD:t, molemmat oli "jengiin kuuluvia". Siinä hetken mietin että mitäs mä nyt oon tehny kun molemmat tuijotti mua ja kömpijää melko tuiman näköisesti. Ennen kun valot vaihtui niin toinen nosti peukun pystyyn, nyökkäsi ja vetäisi naamalleen sellaisen irvistyksen jonka voi ehkä luokitella virnistykseksi. Valot kun vaihtui niin äijät moikkasi ja jatkoi matkaa, oli ukot ilmeisesti uteliaita kömpijästä. Saas nähdä koska niilläkin on kömpijät alla :wink: :D
Kylätason mönkijäkuski
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mönkkärillä ajaessani moikkaan kaikkia motoristeja. Prätkä, mönkkäri, whatever, samassa veneessä sitä soudetaan autoverokarikossa. Tuosta HD:n stongasta irtilaskemisesta sen verran, että viime kesänä tuli yksi HD-kuski selvennykseksi vielä kertomaan että miksi ei moikannut kun ajeli vastaan. Nähtiin Vehoniemessä. Syy oli juurikin se, ettei uskalla laskea stongasta irti, kun on vähän vikuri tuo jalkakytkimellä ja keppivaihteella ajettava puksutin. :mrgreen:

Letukalla kun ajelen, oon moikannut oikeita amerikkalaisia autoja, harrastekuplia, junakeula-VW:ita, ja kaikkia selkeästi harrasteajoneuvoiksi luettavia kotturoita. Tämä ihan vain siitä syystä, etten ole ainoa pipipää joka omaksi ilokseen polttelee 13-28ltr menovettä per 100km. :oops: :roll:
l Kipu on vain tunne l
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Eilen illalla HD-kuskin kanssa viimeksi juteltiin. Meillä molemmilla on kuulemma oikeat ajopelit. Molemmat tulee rapakon takaa ja ovat vinkkelikoneita. 8)
Tuima peli kuulemma tuo 650 HD-kuskin mielestä. Oli käynyt koeajamassa. :lol:
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
highwayman
2WD

Viesti Kirjoittaja highwayman »

Koheltaja kirjoitti
Mönkijällä kun ajelee tiellä niin en ole vielä löytänyt yhtään huonokuntoista tietä :wink:

Nimenomaan :P :P
Mönkkääjä
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Mönkkääjä »

Joskus vastaantuleva motoristi morjestaa, pääsääntöisesti ei, itse morjestan luonnollisesti takaisin.
Muakin on "vaivannut" tuo asia ja mietin miten olisin itse aiemmin mp:llä ajaessani tehnyt.
Mönkkäreitä luonnollisesti kyllä morjestaa mut ku prkle niitä ei pahemmin oo vastaan kerenny tulemaan (1005 km takana) :(

Eiköhän meikäläinen morjenstele tästä eteenpäin ensin ainoastaan mönkkäreitä, paitsi jos mulle moikataan ensin. Meinaan motoristeja on niin paljon nykyään, että rupee olemaan liikenteen vaarantamistä toi morjestelu.
CPI XS 250 SPORT -07
Pasi
4WD

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Tämä teksti lainattu smart foorumilta ja mielestäni sopii hyvin
myös tänne ja edustaa myös omaa mielipidettäni moikkailusta.

"Moikkailua joo.
Ajelin kerran Helsinkiä kohti Espoosta Lehtisaari-Kuusisaari tietä pitkin, vastaan tuli vanhempi mies PikkuKakkosella vastaan ja morjensti oikein isolla kädellä nenä tuulilasissa kiinni.
Hetken ajattelin että mitä pesää, olikohan se joku tuttu...
Ei, se oli vaan joku pappa joka omisti samanlaisen auton ku minä.
Meinasin ajaa auton mereen ja varastaa polkupyörän.
En siis morjensta ketään... paitsi tuttuja."
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
Kaheli
6WD

Viesti Kirjoittaja Kaheli »

BLADEMAN kirjoitti:Mönkkärin kun näen niin nostan kyllä heti käden ylös,motoristeja tulee kans silloin tällöin tervehdittyä.Mutta nää harrikka miehet onkin sitten eri juttu, niiltä kun ei käsi nouse ellei vastaan tulevan alla ole harley daavitsoni.
Tuo johtuu yksin siitä, että ne ei uskalla irroittaa toista kättä tangosta!!
Ei pojat mopolla mahottomia.
Harde
3WD

Viesti Kirjoittaja Harde »

Pasi kirjoitti:Tämä teksti lainattu smart foorumilta ja mielestäni sopii hyvin
myös tänne ja edustaa myös omaa mielipidettäni moikkailusta.

"Moikkailua joo.
Ajelin kerran Helsinkiä kohti Espoosta Lehtisaari-Kuusisaari tietä pitkin, vastaan tuli vanhempi mies PikkuKakkosella vastaan ja morjensti oikein isolla kädellä nenä tuulilasissa kiinni.
Hetken ajattelin että mitä pesää, olikohan se joku tuttu...
Ei, se oli vaan joku pappa joka omisti samanlaisen auton ku minä.
Meinasin ajaa auton mereen ja varastaa polkupyörän.
En siis morjensta ketään... paitsi tuttuja."
Mites tonne oot eksyny... mun ylläpitämä foorumi

no eniveis

Smartteja moikkailen kaikkia ja smarttikuskit moikkailee mua. sillon kun oon smartilla liikkeessä. yhtä perhettä juunou.. kaikki samasta mielisairaalasta.

mönkkärillä joka kymmenes motoristi moikkaa mua ja moikkaan takaisin jos huomaan. itse en kehtaa moikata ekaksi koska mulla ei oo kaksipyöräinen menopeli.ja muuteskin autoksi rekisteröity. mönkkäreitä moikkailisin jos niitä tulisi vastaan. aina oon ollu autolla ku mönkkäri tulee vastaan.
Tietokonehuolto HS-Works
Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen
www.hs-works.fi - 040-4133597
Vastaa Viestiin