Seuraava mönkijäsi/ Mönkijä jonka haluaisit?
Re: Seuraava mönkijäsi/ Mönkijä jonka haluaisit?
450cc Dinlin tl krossi, mutta sillähän lähtisi jo henki, kun jo 200cc kiinanpommillakin tulee sorarännissä 800cc CanAmeja perä edellä vastaan. 

-
- 3WD
- Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL
Olisko vähän liiottelun makuuKimi kirjoitti:450cc Dinlin tl krossi, mutta sillähän lähtisi jo henki, kun jo 200cc kiinanpommillakin tulee sorarännissä 800cc CanAmeja perä edellä vastaan.

ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
ex. Comanche 200cc TL -07
Aavistuksen oli , vähättelyn makuaotto83 kirjoitti:Olisko vähän liiottelun makuuKimi kirjoitti:450cc Dinlin tl krossi, mutta sillähän lähtisi jo henki, kun jo 200cc kiinanpommillakin tulee sorarännissä 800cc CanAmeja perä edellä vastaan.vanhana kiinanpommin omistajana tiedän et vaik se kukeekin aivan mielettömän kovaa niin ei se kuitenkaan mikään sorarännien kuningas ole,siintä pitää huolen tehokas moottori ja super hyvä alusta(made in taiwan)

Ja että ei jäisi tuulenhuuhtomaksi, niin tuolta sitten faktat! http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 4&start=75
Kimi kirjoitti:Aavistuksen oli , vähättelyn makuaotto83 kirjoitti:Olisko vähän liiottelun makuuKimi kirjoitti:450cc Dinlin tl krossi, mutta sillähän lähtisi jo henki, kun jo 200cc kiinanpommillakin tulee sorarännissä 800cc CanAmeja perä edellä vastaan.vanhana kiinanpommin omistajana tiedän et vaik se kukeekin aivan mielettömän kovaa niin ei se kuitenkaan mikään sorarännien kuningas ole,siintä pitää huolen tehokas moottori ja super hyvä alusta(made in taiwan)
Todellisuudessa oli joukossa myös 1000cc CanAmeja jotka jäi jalkoihin.
![]()
Ja että ei jäisi tuulenhuuhtomaksi, niin tuolta sitten faktat! http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 4&start=75
Pah, pysyys ees käynnissä mokoma

"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
Eihän kukaan nyt hurjastelemaan ruvennut.Viksma kirjoitti: Pah, pysyys ees käynnissä mokomaEihän letkassa hurjastella, pintakaasulla köröteltiin menemään. Ja viimesellä sorarännipätkällä kerettiin renemiesten kesken kessut poltella kun kiinanpommeja odoteltiin.....

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Hullun hommaa oli liki se viimeinen sorapätkä (jossa mä olin mukana, tulikohan niitä vielä senki jälkeen, siitä en tiedä), totesin jossai vaiheessa, että mä oon ny tarpeeksi kokeillut tuuriani ja mulla on vara himmata kaasua kun vielä on hengissä 
Takamatkustaja potki reisille (kuulemma, emmä ees huomannu), että rauhotus ny vähä. Ja kuulemma mentii niin reunassa kun voi (ja pelotti myös) ja kommentti oli, että vois kai siihen tiensivuu ees sen 10 senttiä jättää. hyvä, ettei eturengas metsikön puolella. Olis kyl kiva kun olis muutamat kamerat suunnattu vaikka renkasii niin vois katella miten ajolinjat meni
Jotta aiheessa pysytää niin kyllä tuo Can-Am Spyderin tehojensa ja tieominaisuuksien kanssa olis aivan uskomattoman loistelias laite, pitäs vaan keksiä jostai sopivasti automaattivaihteistolla oleva laite. Vielä kun treenais jossai kaarreajoa että uskaltais oikeesti vaikka asfaltilla ajaa kurvissa niinkuin tuolla pitäisi ajaa.

Takamatkustaja potki reisille (kuulemma, emmä ees huomannu), että rauhotus ny vähä. Ja kuulemma mentii niin reunassa kun voi (ja pelotti myös) ja kommentti oli, että vois kai siihen tiensivuu ees sen 10 senttiä jättää. hyvä, ettei eturengas metsikön puolella. Olis kyl kiva kun olis muutamat kamerat suunnattu vaikka renkasii niin vois katella miten ajolinjat meni

Jotta aiheessa pysytää niin kyllä tuo Can-Am Spyderin tehojensa ja tieominaisuuksien kanssa olis aivan uskomattoman loistelias laite, pitäs vaan keksiä jostai sopivasti automaattivaihteistolla oleva laite. Vielä kun treenais jossai kaarreajoa että uskaltais oikeesti vaikka asfaltilla ajaa kurvissa niinkuin tuolla pitäisi ajaa.
Onko tietoa tuleeko Suomeen tehostimella? EFI ja IRS taitaa olla haaveilua..vai onko tästä jotain faktaa?Roosa999 kirjoitti:Uuden mallinen 500cc Honda Rubicon. EFI, tehostin ja IRS. ja paino 275kg. Siinä se.
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
kokki kirjoitti:Hullun hommaa oli liki se viimeinen sorapätkä (jossa mä olin mukana, tulikohan niitä vielä senki jälkeen, siitä en tiedä), totesin jossai vaiheessa, että mä oon ny tarpeeksi kokeillut tuuriani ja mulla on vara himmata kaasua kun vielä on hengissä
MITÄ, onko multa nyt jääny joku rähinäpätkä väliin?!?!
Argh aina tällästä ku en pääse mukaan!
Noh onhan se toisaalta kiva että Rene-miehetkin pääsee joskus ajaa keulilla ettei tarvii kuitenkaan aina pölyä niellä.

Eikös tollanen Spyderi automaattina ala olemaan jo vähän pappa laite?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Seuraava mönkkäri 500-700cc, tieliikennemalli, vain takavetoinen ja mallia työmönkkäri. Crossit ei kelpaa.
Niin, eihän tuollaista ole markkinoilla Suomessa ellei pura itse nelivetoisesta etuperää pois.
Sitä odotellessa ajellaan tuo edellinen loppuun. Mielenkiintoinen olisi myös sama vehje sähkökäyttöisenä.
Niin, eihän tuollaista ole markkinoilla Suomessa ellei pura itse nelivetoisesta etuperää pois.
Sitä odotellessa ajellaan tuo edellinen loppuun. Mielenkiintoinen olisi myös sama vehje sähkökäyttöisenä.

Back in business
Tuosta saa vielä kaupanpäälle "katoksen"Cooleri kirjoitti:Seuraava mönkkäri 500-700cc, tieliikennemalli, vain takavetoinen ja mallia työmönkkäri. Crossit ei kelpaa.
Mielenkiintoinen olisi myös sama vehje sähkökäyttöisenä.

http://www.nettimoto.com/muu-merkki/muu-malli/999099 .
Viimeksi muokannut koala, 23 Elo 2010 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oliko pätkä suljettu huimistelua varten vai räpättiinkö menemään peräkanaa muulle liikenteelle käytössä olevalla tiellä?kokki kirjoitti:Hullun hommaa oli liki se viimeinen sorapätkä (jossa mä olin mukana, tulikohan niitä vielä senki jälkeen, siitä en tiedä), totesin jossai vaiheessa, että mä oon ny tarpeeksi kokeillut tuuriani ja mulla on vara himmata kaasua kun vielä on hengissä
Kylätason mönkijäkuski
Mitenkäs TGB 500 Target, sama kuin 525 4x4 mutta etuperä puuttuu.Cooleri kirjoitti:Seuraava mönkkäri 500-700cc, tieliikennemalli, vain takavetoinen ja mallia työmönkkäri. Crossit ei kelpaa.
Neljääkymppiä taidettii ajaa, mut noi naismatkustajat vaan hermoileeKoheltaja kirjoitti: Oliko pätkä suljettu huimistelua varten vai räpättiinkö menemään peräkanaa muulle liikenteelle käytössä olevalla tiellä?

No mutta pappojaha tässä ruvetaan oleen tai jos ei aleta oleen niin minkäs sille tekee, jos tykkää niin tykkää. Oon tainnu jo aika moneen kertaa mielipiteeni tästä ilmaista, että ehdottoman hieno laite.JJP kirjoitti:tei tarvii kuitenkaan aina pölyä niellä.
Eikös tollanen Spyderi automaattina ala olemaan jo vähän pappa laite?
Niihä ne vanhat sedät joskus 80-90-luvulla sano ilmastonneista ja automaattivaihteista autoissaki, että turhuuksia, mutta kuinka moni sitä enää ilman niitä autoaan ottaa. Se on tää maailman meno semmosta, että tekniikka kehittyy, kuten myös ihmisten halut.
Siinä tapauksessa olet varmaankin ajanut viallisella Spyderillä jos on joutunut tiukkaan valitsemaan ajolinjat ja meno on tuntunut huimistelulta, ei kun peli pajalle tarkastukseen ja käyt sen jälkeen ajamassa saman pätkän uudestaan kunnossa olevalla Spyderilläkokki kirjoitti:Neljääkymppiä taidettii ajaa, mut noi naismatkustajat vaan hermoileeKoheltaja kirjoitti: Oliko pätkä suljettu huimistelua varten vai räpättiinkö menemään peräkanaa muulle liikenteelle käytössä olevalla tiellä?

Kylätason mönkijäkuski
Kivikova hiekkatie ja pinnassa irtosoraa ja sepeliä, ei ole katurenkaille se otollisin ajoalusta. Mutta vauhdikkaaltahan se tuntuu, kun pitoja ei ole alkuunkaan.Koheltaja kirjoitti:Siinä tapauksessa olet varmaankin ajanut viallisella Spyderillä jos on joutunut tiukkaan valitsemaan ajolinjat ja meno on tuntunut huimistelulta, ei kun peli pajalle tarkastukseen ja käyt sen jälkeen ajamassa saman pätkän uudestaan kunnossa olevalla Spyderilläkokki kirjoitti: Neljääkymppiä taidettii ajaa, mut noi naismatkustajat vaan hermoilee