ebaysta/amerikasta tilaaminen?
- maxim
- 6WD
- Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro
Re: ebaysta/amerikasta tilaaminen?
Juu olen pari kertaa tilannut suoraan Epi:ltä ja tilaaminen onnistuu ihan suoraan tuolta nettisivuilta(tais vaatia rekisteröitymisen sivuille) itse maksoin tilaukset mastercardilla.
Ja nopea toimitus, noin viikossa on paketti näpeissä.
- cotcot
- Moderaattori
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
maxim kirjoitti:Juu olen pari kertaa tilannut suoraan Epi:ltä ja tilaaminen onnistuu ihan suoraan tuolta nettisivuilta(tais vaatia rekisteröitymisen sivuille) itse maksoin tilaukset mastercardilla.
Tuohan kuulostaa oikein hyvältä...uskaltaa tilailla

Tuleeko ihan kotiovelle vai pitääkö hakea tullista...??
Aiempaan harrastekamppeeseen kun tuli osia tilailtua enemmänkin niin taisi mennä niin että Fedex ja UPS kautta tuli kotiin mutta USPS:llä (US Postal Service) ne tuli postitulliin ja sieltä piti hakea.
Fedex ja UPS laittaa sitten perään laskun mahd. veroista yms kuluista. Ja ne laskut kannattaa pitää tallessa, Fedex koitti periä samoja maksuja uudelleen vajaan vuoden päästä... Tämä sattui tuossa 2008-2010 aikaväilillä.
Fedex ja UPS laittaa sitten perään laskun mahd. veroista yms kuluista. Ja ne laskut kannattaa pitää tallessa, Fedex koitti periä samoja maksuja uudelleen vajaan vuoden päästä... Tämä sattui tuossa 2008-2010 aikaväilillä.
-
- Noppeli
Olen ollut Ebayn asiakas jo 8 vuotta ja tehnyt kauppaa ostaen ja myyden..Jos on tarvetta ostaa sieltä jotain niin voin hoitaa kaupanteon ilman maksua omalla tunnuksella koska se asiakaspalaute jo pelkästään on mulle arvokasta eli hinta on se mikä on tavaralla ja pstimaksulla. Osaan kikkailla ne ohi viranomaisten suoraan omaan postikonntoriin..Ei muuta kuin privalla viestiä vaan..Omistan oman paypal tilin ja ebay tukkusen jossa on yli 250 palautteen positiivinen feedback..En ole mikään huijari vaan ihan rehti kaveri. Olen monelle ostanut tavaraa laidasta laitaan ebayltä ja ulkomaan verkkokaupoista rc-laitteita,valvontakamerajärjestelmiä,Hayabusaan Yoshimuran sliparit,jenkki autojen osia...yms yms..Ja viime vuoden lopulla tilasin serkulle kiinasta suurteho taskulampun jahtihommaan.
Kerroppa toki kuinka kikkailet ne ohi viranomaisen kun nykyään "gift" tavaratkin käsitellään tullissa.Monstertruck76 kirjoitti:Olen ollut Ebayn asiakas jo 8 vuotta ja tehnyt kauppaa ostaen ja myyden..Jos on tarvetta ostaa sieltä jotain niin voin hoitaa kaupanteon ilman maksua omalla tunnuksella koska se asiakaspalaute jo pelkästään on mulle arvokasta eli hinta on se mikä on tavaralla ja pstimaksulla. Osaan kikkailla ne ohi viranomaisten suoraan omaan postikonntoriin..Ei muuta kuin privalla viestiä vaan..Omistan oman paypal tilin ja ebay tukkusen jossa on yli 250 palautteen positiivinen feedback..En ole mikään huijari vaan ihan rehti kaveri. Olen monelle ostanut tavaraa laidasta laitaan ebayltä ja ulkomaan verkkokaupoista rc-laitteita,valvontakamerajärjestelmiä,Hayabusaan Yoshimuran sliparit,jenkki autojen osia...yms yms..Ja viime vuoden lopulla tilasin serkulle kiinasta suurteho taskulampun jahtihommaan.
-
- Noppeli
Salaisuuksia salaisuuksia... 

Viimeksi muokannut Monstertruck76, 13 Tammi 2013 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Näitä hommiahan ei kannattaisi yleisellä foorumilla huudella...
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Mitenkäs onkos toi 45e raja muuttunut pienemmäksi?
On.kadet89 kirjoitti:Mitenkäs onkos toi 45e raja muuttunut pienemmäksi?
Voi kilin VTU!
Ebayssa myyminen
Ei tälläkertaa liity tilaamiseen tai Ameriikkaan, mutta eBayn asiaa kumminkin. Tunnukset tuli hommattua joskus 2003 Saksan eBaylle. Viime vuodet olen käyttänyt enempi Englannin sivua. Pitäisi saada tavaraa myyntiin siten että se näkyy kaikissa maissa, joutuuko tässä tekemään jotain kikkoja? Tuotenumerolla löytyy muistakin maista, nimellä ei: 171310356108
-
- 6WD
Kuinka hankalaa on ostaa jenkeistä vaikkapa uusi Honda Foreman ? Onnistuuko, ja kannattaako ?
-
- 4WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 -13/15
Ei kai se hankalaa ole mutta jos ajattelit sen rahdata Suomeen uskaltaisin väittää että jää kalliimmaksi. Hondien hintoja en ole vertaillut mutta yleisesti ottaen. Maksat laitteen hinnan lisäksi amerikan pään siirto/huolinta kulut, rahdin, tullin ja alvin. Paikallinen Honda kauppias myy täten todennäköisesti halvemmalla. Erikoisvehkeet joita Suomesta ei saa on sitten asia erikseen.
Yamaha Grizzly 700 -13/15 ja Polaris Outlaw 50 -09
Ex Can-Am Outlander 1000 Xmr -14
Ex Yamaha Wolverine 450 -10
Ex Can-Am Outlander 1000 Xmr -14
Ex Yamaha Wolverine 450 -10
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 x2 (TL)
Sen rahdin kannalta kannattaa selvittää jos on joku jos tuo merikontteja sieltä tänne suomeen. Omalla kohdalla porukat oli tilaamassa UTVtä, en muista enää rahdin hintaa mutta halvempi kuin rahtiliike. EoS mistä löhtisit etsimään mutta on kuullemma paljon näitä just jotka tuo kontteja sisältöineen ja saa "ostaa paikan kontista"
Paljon väittelen mutta loppujen lopuksi en tiedä mistään mitään. Älkää vain erehtykö ottamaan minua tosissaan.
Kiitos ja anteeksi
Kiitos ja anteeksi