Juu, kattelin myös Puuhamaassa samoja kilpiä kun lasten kanssa olin peuhaamassa. Taisi olla 6-7 eur hintana ja niminä oli kaiken maailman Attea ja Jermua...mutta ei näytä vielä olevan kovin yleinen toi mun niccini esikoisen nimenä, kun ei ollut valmiiksi painettuna hyllyssä.
Löysin minäkin tieni näille foorumeille. Eli meiltä tosiaan saa tilattua rekkarit tulevia meetinkejä varten.
Tuotteet on alunperin suunniteltu lastenvaunuhin joihin niitä myydään paljon. Myöhemmin ovat auton harrastaja ym. ym. tilanneet kilpiä tallin seiniin parkkipaikan varausta ym. varten. Tämänkin foorumin harrastajat ovat kymmeniä tilanneet..
Tuotteet räätälöidään siis täysin asiakkaan toiveiden mukaan. Löytyy eri värejä, kokoja ym ym..
Nyt tuotteet ovat Sammy´s ATV harrastajille tarjouksessa hintaan 24.00.- eur sisältäen postikulut ja Sammy´s ATV tarran.
Kylltejä voi edelleen tilata osoitteessa lastenvaunukyltit.fi
Ps. Mainitkaa tilauksen yhteydessä lisätiedot kenttään Sammys ATV
Tulipa sitten tilattua itselle kyltti kun Collin mainosti niitä.
Piti jo tilata viime keväänä mutta näköjään tullut toimeen ilman kylttiäkin tähän asti, no, parin vkon päästä sitten näkee mitä sieltä tulee.
Collin kirjoitti:Löysin minäkin tieni näille foorumeille. Eli meiltä tosiaan saa tilattua rekkarit tulevia meetinkejä varten.
Tuotteet on alunperin suunniteltu lastenvaunuhin joihin niitä myydään paljon. Myöhemmin ovat auton harrastaja ym. ym. tilanneet kilpiä tallin seiniin parkkipaikan varausta ym. varten. Tämänkin foorumin harrastajat ovat kymmeniä tilanneet..
Tuotteet räätälöidään siis täysin asiakkaan toiveiden mukaan. Löytyy eri värejä, kokoja ym ym..
Nyt tuotteet ovat Sammy´s ATV harrastajille tarjouksessa hintaan 24.00.- eur sisältäen postikulut ja Sammy´s ATV tarran.
Kylltejä voi edelleen tilata osoitteessa lastenvaunukyltit.fi
Ps. Mainitkaa tilauksen yhteydessä lisätiedot kenttään Sammys ATV
Hiikeri kirjoitti:Tulipa sitten tilattua itselle kyltti kun Collin mainosti niitä.
Piti jo tilata viime keväänä mutta näköjään tullut toimeen ilman kylttiäkin tähän asti, no, parin vkon päästä sitten näkee mitä sieltä tulee.
Hyvin mainosti, täytyy laittaa tilaus Hyvä oli myös siirto myyntipalstalle niin kaikki löytävät sen helposti
Aivan aivan, mutta itselleni tulleessa laskussani oleva viitenumeroni ei kelvannutkaan pankilleni.
Ei vaikka miten työnsin(tiedän ettei ollut mun virhe, tarkistin varmasti 10 kertaa), numero vain 5 numeroa pitkä, johtuisko siitä, ei voi! Osaan mä sentään 5 numeroa lukea!
Itse laitoin juuri eilen oman laskuni lisätietoihini oman viitenumeroni....
Enpä löytänyt tietoa asiasta joten kyssäri ilmoille: Saako noita kilpiä sellaisen muotoisina kun esim prätkissä vai onko kaikki mallit ainoastaan suorakaiteen muotoisia vaakakilpiä..?
Valmistajan sivulta bongattu: Rekisterikyltin koko
Lastenvaunukylttejä löytyy kahdessa eri koossa, 25x7,5cm ja 32,5x7,5cm. Lähetämme sopivan kokoisen kyltin nimen piituudesta riippuen, jos nimessä on enemmän kuin 8 kirjainta käytämme pienempää fontia.
Lisäys vielä minkä moderattori voisi lisätä tuonne myyntiilmoitus puolelle.
Eli kyltit on saatavana eri kokoisina. Oletuksena Sammy´s ATV kyltteihin on ollut 250x75mm johon mahtuu 4 merkkiä isommalla fontilla ja 7 pienemmällä (välilyönnit ym. mukaanlukien) Kyltin voi tilata esim koossa 325x75mm jolloin kylttiin mahtuu 6 isolla/9 pienellä fontilla..
Muita kokoja ovat:
300x110mm
520x110mm
ns. Prätkäkilpeä ei ole tällä hetkellä saatavana
Kyltit löytyy myös ns. retrona eli mustalla pohjalla, valk. kirjaimet