Mopoikäkin loppui 13 vuotta sitten...
TATU kirjoitti:Viitsisitkö ottaa siitä kuvan siitä niin mä näkisin miten sen kilven saa kiinnitettyä Muxuun
Siitä kilvestä se "sammy" tarra lähtee helposti irti ja siihen saa pistettyä jonkun muun tarran jos siltä tuntuu. Vielä ei ole ollut tarvetta vaihtaa.edu kirjoitti:Tosta kilpien ripustamisesta ja niissä jonkin foorumin perustajana toimineen Sammyn nimen mainostamisesta on käyty paljonkin keskustelua.
Nyt näistä muutamista kommenteista voi aistia homman olevan mopopoikien juttu, jonka viehätys hälvenee kunhan parta alkaa kasvaa.
Höpö höpö, taitaa joillakin jo tukka harveta. Itse olen vm-65 (ja tukka päässä ja partaa ajetaan). Älä ota sitä vakavasti ja on tää sen verran hauskaa hubia kuin hyötykäyttöä, että jos "lapsettaa" ja/tai haluaa olla "yhteisöön" kuulua jne, niin jokainen ikää, sukupuoleen jne.. Tilasin kyltin ihan "piruuttani" kun lapsetti. Kaiketi se on sitä kun ei minun lapsuudessa niitä ollut. Legot ne aikuisilla vaan kasvaa. Toivottavasti se tulee asap!edu kirjoitti:..
Nyt näistä muutamista kommenteista voi aistia homman olevan mopopoikien juttu, jonka viehätys hälvenee kunhan parta alkaa kasvaa.
Heh, tukkaa on ihan liikaakin ja partaakin pitäs veistää kaksi kertaa päivässä, jos kuosissa haluis olla.Tepy kirjoitti: Höpö höpö, taitaa joillakin jo tukka harveta.
Yes, mähän olen sitten nuori mies vielä. Ai että kun ku tuntuu hyvältä. Kiitoksia, kyllä pelastit päiväni, oloni on kuin nuorella orilla vai pitäisikö sanoa pollella. On muute jälkipolvi "kesäleireillä" ja ollaan mamma kanssa kahdestaa niin että you know... ei nyt piitää sulkea tämä vielä ennen kuin... niin jokainen taplaa tyylillää..edu kirjoitti:...
Aikuisilla tässä yhteydessä tarkoitan yli viiskybäsii...
..
Taidan olla sokea, kun en minäkään mitään tietoa noiden kilpien hankintapaikasta tai hinnasta, ainakaan tästä ketjusta löytänytATC kirjoitti:Lukaiseppas tämä viestiketju läpi, niin asia selviää helposti.