Eilen kilautin Timpalle Kalajoelle n. klo 14. Alta 24h tuli viesti kännyyn rengas/vanne sarja saapunut Lahden matkahuoltoon. Renkulat ovat tietty vanteilla tasapainoitettuina !
Ps vaikea on mönkijän renkaita muualta tilata, kun palvelu on näin hyvää
Petez
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
Kilautin Garminille, kun Hondan kaatuminen aiheutti aikanaan Zumo 550 näytön totaalihalkeamisen.
Hain tänään Lohjalta Garmin Oy:ltä uuden Zumo 550:n ja asiaankuuluvat karttakoodit ja uusimman europe NT-kartaston. Vaihtoraha oli 148€
Eli vaihto tapahtui sellaisena tehdasvaihtolaitteena. ERINOMAISTA PALVELUA.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
petez kirjoitti:Eilen kilautin Timpalle Kalajoelle n. klo 14. Alta 24h tuli viesti kännyyn rengas/vanne sarja saapunut Lahden matkahuoltoon. Renkulat ovat tietty vanteilla tasapainoitettuina !
Petez
No mitäs se pete osti?
"Minne ryntäät?" kysyi mies juoksevalta naiselta.
-"Sinne minne minäkin" nainen vastasi ja jatkoi matkaansa tissit heiluen.
petez kirjoitti:Eilen kilautin Timpalle Kalajoelle n. klo 14. Alta 24h tuli viesti kännyyn rengas/vanne sarja saapunut Lahden matkahuoltoon. Renkulat ovat tietty vanteilla tasapainoitettuina !
Petez
No mitäs se pete osti?
Itp ss alloy 212 14" alut ja niihin autonrenkaat. Sama asia kuvina kuvablogissani...
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
Juu tilasin uuden outlanderin viime kuussa ja sitä sitten saitiin ootella kuukaudenpäivät luvatun kolmen päivän sijaan. Hermoille se meinas jo ruveta ottamaan, mutta lopussa kiitos seisoi. Liikkeeseen konetta hakemaan mennessä kävi ilmi että hommasivat mulle optiomallin perusmallin sijaan samaan rahaan Eipä paljoa enää harmittanut.
Nyt mut varmaan teloitetaan julkisesti, kun menen tällaisia ääneen juttelemaan, mutta:
Soittelin joskus loppukesästä/alkusyksystä Kalajoelle Bighornien merkeissä. Puhelimessa juteltiin pitkät pätkät mukavia ja jäätiin siihen tilanteeseen että tarkka hinta selvitetään ja sieltä sitten palataan asiaan muutaman päivän sisällä. Kahdesti soitin itse perään ja aina sama laulu, palataan muutaman päivän päästä kun keretään selvittää. Kolmatta kertaa en perään soita
Eipä silti, nyt on silloin taskussa olleet rengasrahatkin jo tuhlattu muihin harrastuksiin...
qaw kirjoitti:Nyt mut varmaan teloitetaan julkisesti, kun menen tällaisia ääneen juttelemaan, mutta:
Soittelin joskus loppukesästä/alkusyksystä Kalajoelle Bighornien merkeissä. Puhelimessa juteltiin pitkät pätkät mukavia ja jäätiin siihen tilanteeseen että tarkka hinta selvitetään ja sieltä sitten palataan asiaan muutaman päivän sisällä. Kahdesti soitin itse perään ja aina sama laulu, palataan muutaman päivän päästä kun keretään selvittää. Kolmatta kertaa en perään soita
Eipä silti, nyt on silloin taskussa olleet rengasrahatkin jo tuhlattu muihin harrastuksiin...
Oho - ei kuulosta kyllä raaka-arskan hommilta? (Silloin kun sillä Timolla oli nettisivuilla vielä omia kuviaan niin se on kyllä letteineen ihan just Ari Koivusen näköinen - mulla lukee puhelimessakin nimenä "Ari Koivunen")
Täytyypä mainita Arille aiheesta että siinä "Pianoman":iä laulaessa ei kestä unohtaa asiakkaita!
-Mutta minulla ja kavereilla tälle perälle on kyllä homma toiminut, Keminmaasta pointsit kalajoelle.
Ei me nyt teloittamaan aloiteta, mutta mulla on kyllä käsitys, että Timo Saari Kalajoenkumikorjaamolta on esimerkillisen säntillinen kauppias.
Mikäköhän mahtoi olla pulmana...Eipä osaa sanoa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Pahotteli mulle vasta, kun on niin kauhia kiire, ettei taho muistaa aina kaikkia palveleen, kyllä ihan ymmärrettävää kun näkee sen tavaramäärän ja ihmishälinän siellä talossa. Varsinki kesä ja talvirengas sesongit seottaa tilanteen pahasti. Pittääpä porista Timpan kans asiasta kun näkee.
Tänään oli hiukkasen ryysistä Kumikorjaamolla, mutta kahvea tuotiin kuppiin ja hinnat oli kohdillaan. Hyvillä mielin poistuin melkosen kumiläjän kanssa. Tulee asioitua uudemmankin kerran. Kiitokset Timolle ja "MR Chargerille", jonka nimeä en nyt muista millään...
GT-555:sen kanssa tein vannekauppoja. Myyjä lupasi että ilmat pysyy vanteissa sisällä niin ajattelin ostaa vanteet varavanteiksi. Kuvissa näkyi lommo josta myyjä myös kertoi mutta UNOHTI kertoa että vanne oli murtunut. Siltikin ilman piti pysyä sisällä.
Pari kuukautta vanteet oli kasassa verstaalla ja viimein vein ne Vianorille kumien kanssa. Kahteen vanteeseen ei saanut pysymään ilmaa millään ja kolmannestakin vuati minkä saivat kuitenkin jotenkin pitämään. No yhteyttä myyjälle ja vastaus oli että ei peru kauppoja. Olen kuulemma käsitellyt vanteita siten ettei enän ilmat pysy
Sellainen miäs on GT-555! Suosittelenlämpimästi kauppoja hänen kanssaan. Suoraselkäinen kaveri olisi luonnollisesti perunut kaupat, mutta ei GT-555.
EN SUOSITTELE HÄNEN KANSSAAN KENENKÄÄN TEKEMÄÄN KAUPPOJA!
hohhoijaa. Murtuma näkyi kuvissa ja siitä sulle sanoin että pientä murtumaa on, ja että on paikattu(viesti on kyllä tallessa). Sä näit kuvat ja sanoit haluavas vanteet joka tapauksessa. Ilma pysyi mulla niissä sisällä vallan hyvin. Tammikuussa sait vanteet ja nyt niistä valitat, mistä mä tiedän mihin kivikkoon oot ne laskenu tässä kahen kuukauden aikana, vai ootko pitäny tallissa niinkuin sanot?? Ja nettimoton outin myynti ilmossa sulla lukee että nykyään ITP renkaat levittävillä aluvanteilla. Ni tyhjillä renkaillako sä sitä myyt jos ei ilma pysy?
villes kirjoitti:GT-555:sen kanssa tein vannekauppoja. Myyjä lupasi että ilmat pysyy vanteissa sisällä niin ajattelin ostaa vanteet varavanteiksi. Kuvissa näkyi lommo josta myyjä myös kertoi mutta UNOHTI kertoa että vanne oli murtunut. Siltikin ilman piti pysyä sisällä.
Pari kuukautta vanteet oli kasassa verstaalla ja viimein vein ne Vianorille kumien kanssa. Kahteen vanteeseen ei saanut pysymään ilmaa millään ja kolmannestakin vuati minkä saivat kuitenkin jotenkin pitämään. No yhteyttä myyjälle ja vastaus oli että ei peru kauppoja. Olen kuulemma käsitellyt vanteita siten ettei enän ilmat pysy
Sellainen miäs on GT-555! Suosittelenlämpimästi kauppoja hänen kanssaan. Suoraselkäinen kaveri olisi luonnollisesti perunut kaupat, mutta ei GT-555.
EN SUOSITTELE HÄNEN KANSSAAN KENENKÄÄN TEKEMÄÄN KAUPPOJA!