Sitähän se miekin olen ajatellut tuosta monkkarit ry:hyn liittymisestä että ei se kyllä pahemmin hyödytä tai lämmitä minun mieltä. Kaikki tapahtumat ja jutut hoidethan ihan etelässä, ehkä parempi nimi olisikin eteläisen suomen monkkarit ry...

Vaan kuten hirviporukoitakin, kyllä tietyntyyppisiä yhdistyksiä tai yhdistymisiä syntyy sekalainen määrä kuitenkin, enemmän ja vähemmän virallisia ja parhaat niistä yleensä ihan itsestään kaveripohjalta. Tottahan sitten pyydettäessä tietyissä asioissa ollaan yhtä rintamaa, esimerkiksi jonkun lakiesitykset tms kannattamassa/kaatamassa. Ainakin isoon ääneen purnaamassa.
Mielestäni Sammyn idea foorumin tekemisestä yhdistykseksi on kannattava idea, etenkin kun tämä mainio foorumi lyhentää meidän kaikkien välimatkaa toisiimme. Toisekseen täällä oppii tuntemhan porukan ja praatailemhan virallisia ja epävirallisia juttuja helposti. Täytyy tietenkin tehdä oma juttu-lokero SammysAtv Ry:lle, jossa met sitten puhumma niitä jänniä juttuja joita muut ei tiedäkään, heh.
Ja kuten olemma kaikki huomanhet, tännekin on muodostunut (ja lisää muodostuu tuli yhdistystä tai ei) omia kuppikuntia, ajoporukoita, merkkifanaatikkoja, ajotyyli-porukoita, vanhojen pierujen nitro-diskoja...
Jos vain jaksat Sammy ruveta yhdistystä perustamhan, nostan ainakin tuopillisen sinun kunniaksi. Ja ensimmäisten joukossa olen nöyränä pyytämässä jäsenyyttä.
t.mie-täältä-kaukaa-lapista...