JJP kirjoitti:Tämä oli se tärkein asia eli Pasi vastaatkos tähän.JJP kirjoitti: Miten toi "andy" lähettää paketit?eli onko "gift" "other" vai mitä merkitty pakettiin?Onko tullista joutunut hakemaan?
Voi hemmetti sun kanssa JJP!!!! Yritän vain auttaa, jos ymmärrät...
Niinkuin jo sanoin, niin andy ystävällisenä henkilönä lähettää noi tilaamasi tavarat vaikka "serious kiinteä pieru" nimikkeellä, jos se sinua jotenkin auttaa tässä EU:n runtelemassa maassa!!! Andy EI myy sinulle mitään, mistä se EI näe sinulle rahaa vastaavaa hyötyä!!!! Se ei ole mikään "Bolt-on-räpellys"-paja vaan aito viritys paja, joka elää maineensa avulla!!! Soita sille ja keskustele omista viritys-asioistasi!! Se kertoo mielellään, onko jokin suunnitelmissasi menossa pieleen = rahan säästöä!
Andy lähetti minulle ensimmäisen paketin "plankkona" ja "giftinä" ja minkään muun paketin kanssa en ole ollut niin kusessa, kuin sen!
No, onneksi Andy sanoi laittaneeensa "invoicen" sähköpostiin, jos joudun ongelmiin tullin kanssa.
Kaikki paketit, joiden hinta menee yli 45€.n joutuu hakeen tullista. Tämän kysyin ihan tullihallinnolta.
Tuon jo mainitsemani foorumin väestö halusi kerätä minulle "lahja-paketin", jonka he lähettäisivät minulle ... ilmaiseksi.
Tullin vastaus: jos lahja, niin lähettäjän on kerrottava SYY, miksi paketti on lahja, jollei sukulaisuutta voida todentaa. Sisällön hinnat on oltava eriteltynä. Lähettäjän/lähettäjien nimet on oltava paketissa. jne, jne.....
Samalla kerrottiin tuosta 45 euron rajasta sun muusta.
No paketti tuli minulle suoraan kotiin. Paketin kuljetushinta ja "sisällön" hinta oli vajaa 40 euroa, vaikka sielä oli xxx arvosta porttaus teriä ja koko suorahiomakone.
Tiedän, että haluat tehdä suunnitelmat ihan itse ja niin teen minäkin.

Tarjosin vain paikkaa, mistä ostaa kaasulaitteet luotettavalta taholta, ja josta saa apua tarvittaessa. Tarjosin myös paikkaa, missä keskustella ihmisten kanssa, jotka tietävät asiasta merkittävästi enemmän.

ei mulla muuta
-Pasi S.