pahin lentosi mönkijällä

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
moilanen
6WD

yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja moilanen »

Niin mitähän tulinkaan sanoneeksi mönkijän turvallisesta nopeudesta, niin tiellä kuin maastossakin.
Pääseehän sairaalaan pinemmilläkin laitteilla.
mönkkä
6WD
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

jaa että lentoja? :? niitä on ollut monenlaisia osa päättyy pyörilleen ja osa muuten vaan näyttävästi turvalleen :oops: :cry: :oops: pahin lippa itselläni oli seuraava, hyppyyn lapa suorana ja alas hillittömässä tappisladissa (auts) no liike enerkialla on josku tapana loppua ja niin kävi nytkin. itse perseellään ja predatori kiven nokassa totesin et eihän tässä ku menoksi ja ylös, no eipä onnistunutkaan jalkatappi repäisi vasemman polvitaipeen luitamyöten auki :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . no tulipahan tutustuttua mansen nätteihin hoitsuihin ku pari päivää paikkailivat mun koipea.
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
suzuki-mies
3WD

Viesti Kirjoittaja suzuki-mies »

aih sattui varmaan.iso veli lenti eilen suzukillani keulaeeltä hankeen eli taka pää pystyssä
mönkkä
6WD
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

joo ton lento opetuksen muistaa lopun ikää ku katsoo miltä koipi näyttää :? :( :shock:
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
mika,
4WD

Viesti Kirjoittaja mika, »

ei ole mitään pahaa käynny. muutaman kerran sladi vieny penkkaan
jos pyörä ei vedä se tekee jotain muuta
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Rallipuolella aikoinaan pohdittiin näitä ulosajoja ja päädyttiin ajatelmaan että jos mitään ei koskaan tapahdu niin silloin vauhti ei ole kohdallaan. Jos taas värkit kolisee jatkuvasti niin joko yritystä tai vauhtia on liikaa.

Kultaisen keskitien löytäminen vaatii ensin niitä kolisteluja että tietää paljonko pitää vauhteja höllätä.
Kylätason mönkijäkuski
Lapwing
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lapwing »

mönkkä kirjoitti:jaa että lentoja? :? niitä on ollut monenlaisia osa päättyy pyörilleen ja osa muuten vaan näyttävästi turvalleen :oops: :cry: :oops: pahin lippa itselläni oli seuraava, hyppyyn lapa suorana ja alas hillittömässä tappisladissa (auts) no liike enerkialla on josku tapana loppua ja niin kävi nytkin. itse perseellään ja predatori kiven nokassa totesin et eihän tässä ku menoksi ja ylös, no eipä onnistunutkaan jalkatappi repäisi vasemman polvitaipeen luitamyöten auki :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . no tulipahan tutustuttua mansen nätteihin hoitsuihin ku pari päivää paikkailivat mun koipea.
Ei tainnut olla NerfBarneja Predatorissa?
Vastaa Viestiin