Niin mitähän tulinkaan sanoneeksi mönkijän turvallisesta nopeudesta, niin tiellä kuin maastossakin.
Pääseehän sairaalaan pinemmilläkin laitteilla.
pahin lentosi mönkijällä
- mönkkä
- 6WD
- Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
- Viesti:
jaa että lentoja?
niitä on ollut monenlaisia osa päättyy pyörilleen ja osa muuten vaan näyttävästi turvalleen
pahin lippa itselläni oli seuraava, hyppyyn lapa suorana ja alas hillittömässä tappisladissa (auts) no liike enerkialla on josku tapana loppua ja niin kävi nytkin. itse perseellään ja predatori kiven nokassa totesin et eihän tässä ku menoksi ja ylös, no eipä onnistunutkaan jalkatappi repäisi vasemman polvitaipeen luitamyöten auki
. no tulipahan tutustuttua mansen nätteihin hoitsuihin ku pari päivää paikkailivat mun koipea.

-
- 3WD
Rallipuolella aikoinaan pohdittiin näitä ulosajoja ja päädyttiin ajatelmaan että jos mitään ei koskaan tapahdu niin silloin vauhti ei ole kohdallaan. Jos taas värkit kolisee jatkuvasti niin joko yritystä tai vauhtia on liikaa.
Kultaisen keskitien löytäminen vaatii ensin niitä kolisteluja että tietää paljonko pitää vauhteja höllätä.
Kultaisen keskitien löytäminen vaatii ensin niitä kolisteluja että tietää paljonko pitää vauhteja höllätä.
Kylätason mönkijäkuski
Ei tainnut olla NerfBarneja Predatorissa?mönkkä kirjoitti:jaa että lentoja?niitä on ollut monenlaisia osa päättyy pyörilleen ja osa muuten vaan näyttävästi turvalleen
![]()
![]()
pahin lippa itselläni oli seuraava, hyppyyn lapa suorana ja alas hillittömässä tappisladissa (auts) no liike enerkialla on josku tapana loppua ja niin kävi nytkin. itse perseellään ja predatori kiven nokassa totesin et eihän tässä ku menoksi ja ylös, no eipä onnistunutkaan jalkatappi repäisi vasemman polvitaipeen luitamyöten auki
![]()
![]()
![]()
![]()
. no tulipahan tutustuttua mansen nätteihin hoitsuihin ku pari päivää paikkailivat mun koipea.