Diesel Polle Tieliikenne käyttöön....

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mites COC-todistus?
l Kipu on vain tunne l
OH3GNY
4WD

Viesti Kirjoittaja OH3GNY »

Minulla on kyllä käsitys että tuota Kiisseli heppaa ei saa mitenkään tieliikenteeseen... :evil: :evil: :evil: .

Taitaa olla vaan kaupustelu puhetta noi maininnat että "tieliikenteeseen" köh köh köh.. :lol: :lol: :lol:
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mulla on sama käsitys aiheesta.

L7e-luokkan ajoneuvoksi tuota ei pysty rekiströimään ILMAN coc-todistusta.
Traktoriksihan sen kyllä sa, mutta pitää olla liikuntavammainen. Siitäkin pitää olla ihan oikean lääkärin oikeasti kirjoittama lausunto.
l Kipu on vain tunne l
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Dieselmoottorisena sen voisi joka traktoriksi saadakin, mutta vähintään pitää olla puutarha, Rakennus, ym vastaava firma, minkä nimiin se tulee. En siis ole mitenkään varma.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

John Deeren myyjä väitti että saadakseen mönkijän traktoriksi, on siinä oltava jousittamaton perä/taka-akseli.

Gatoreita minulle esitteli...

t.mie
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Teoriassa kyllä mutta ei onnistu, tämäkin on kysytty AKE:lta :wink:
Kylätason mönkijäkuski
hogi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja hogi »

Koheltaja kirjoitti:Kaverilla on kiisseli Polle kotosalla työkoneena. Kertoi sen olevan loistava niihin tehtäviin mihin sitä käytetään eli kaikkeen askareisiin mitä kotosalla tulee, aina kun ei viitsi isoa Zetoria käynistää. Polttoaineen kulutuksesta mainitsi että ei sitä kovin usein tarvii tankata, ei läheskään samaa tahtia kuin bensakonetta. Ei kuulema mene mihinkään, lähtee kuin purkka tukasta, mutta ei sen tarviikkaan kunhan kärry kulkee perässä ja lumet saa aurattua :wink:
Tunnenko mä sut Koheltaja? Tuo kuvaus sopii muhun nimittäin täysin (tosin Zetoreita on pihassa erikokoisia).

Diesel polleen uskaltaa sekaantua. Itsellä ollut lähes ongelmaton kampe vuodesta 2002. Edellisessä 350 sportsmanissa olikin paljon enemmän pikkuvikaa. Tuossa dieselissä tosin on huonoa veden kertyminen polttoainesuodattimeen (joka on alkuperäisenä hävyttömän kallis!).
ATV Diesel - no power without smoke
Vastaa Viestiin