Nimimerkkini on Kennel nimeni muunnelma joka myös toinen harrastukseni.
Amis: Itsekin kun olin yläasteella niin ruotsin ja englannin tunnit eivät alkaneet ennen kun olin näyttänyt opelle kädet ja yleensähän ne joutu käydä pesemässä jos puhtaaksi lähti
Joojoo, Tyhmä... Siis Roosa on tyttäreni ja mulla ollut tapana käyttäjätunnareita sillalailla viritellä sillä nimellä että vanha muistaa ja näin kävi. Nooh, Oikea nimi löytyy käyttäjätiedoista ihan livenä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Jep, mä päätin ruveta insinööriksi! Mut ihan vitsinä sitten... Koulussa kaikki sanoo mua insinööriksi... Mistähän mahtaa johtua? En mä vaan tiedä, jospa joku tietäs?!
maxim kirjoitti:Nimimerkkini on Kennel nimeni muunnelma joka myös toinen harrastukseni.
Amis: Itsekin kun olin yläasteella niin ruotsin ja englannin tunnit eivät alkaneet ennen kun olin näyttänyt opelle kädet ja yleensähän ne joutu käydä pesemässä jos puhtaaksi lähti
Olikohan minkä rotuisia,jollai tapaa itsekin...
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Rottweilereitä tulee kasvateltua pienimuotoisesti ja avovaimoni kasvattelee perhoskoiria mikä herättääkin aikamoista hilpeyttä lenkkeillessämme.
Kotisivujeni linkki on tuossa alla käy kurkkaamassa
Jääny siitä ku pösösivuillakin ollu tolla nimellä, eli auto on 106 XSi Pösö, ja rekisteröitymisen aikana en vielä omistanu mönkkäriä. Pitäs vaihtaa, mut olkoon ny kun on jo ollu jonkun aikaa.
maxim kirjoitti:Rottweilereitä tulee kasvateltua pienimuotoisesti ja avovaimoni kasvattelee perhoskoiria mikä herättääkin aikamoista hilpeyttä lenkkeillessämme.
Kotisivujeni linkki on tuossa alla käy kurkkaamassa
Varmaan näkemisen arvoinen juttu heh heh minä muuten entisöin aivan samanlaiseksi kuplan,vaihdoin vain vielä katon luukulliseen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
rakensin vuonna -87 ascona a malliin hammastankoon uuden helan kuluneen tilalle muistaakseni 15mm:n hylsystä toimi hyvin paremman puutteessa. siitä lähtien kaiveri