Sammysatv:n kehittäminen

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Re: Sammysatv:n kehittäminen

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Hyvä ehdotus ja asia otettu tapetille.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
pommipoika
Tracks
Mönkijä:: Can-am 500 max T3

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

voisiko myös tuohon modejen tekemään "omien" kauppojen/liikkeiden kehumiseen puuttua? Vaikka se jatkuv****** kauppa onkin ihan hyvä, ei sitä tarvitse jokaiseen rengasketjuun spämmätä.
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

pommipoika kirjoitti:voisiko myös tuohon modejen tekemään "omien" kauppojen/liikkeiden kehumiseen puuttua? Vaikka se jatkuv****** kauppa onkin ihan hyvä, ei sitä tarvitse jokaiseen rengasketjuun spämmätä.
Aivan alkajaisiksi voisit pommipoika kertoa meille kaikille, millä tavalla tämä kyseinen liike on minun "oma"/millä tavalla minä liityn heidän liiketoimintaansa :?: Odottelen saavani vastauksen tähän mahdollisimman pikaisesti. Ymmärsinkö oikein: jos olet moderoimassa harrastefoorumia et saa mainita kauppaa josta olet mielestäsi saanut hyvää palvelua :?: Mihin tämä "kehitysidea" perustuu :?: Melkosen hurjaksi menee touhu avoimella keskustelufoorumilla: millon valitetaan moderaattorin osallistumisesta keskusteluun ja nyt ei saa enää edes omia mielipiteitään kertoa alan liikkeistä. Onkohan tässä touhussa enää mitään järkeä jos "moderaattori-status" vedetään joka mutkassa esiin milloin kenenkin käyttäjän toimesta. :roll: Tuumailee huonosti nukkunut kingi :shock:
sezone
6WD
Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R

Viesti Kirjoittaja sezone »

Kuva

;-)
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

kingi kirjoitti:
pommipoika kirjoitti:voisiko myös tuohon modejen tekemään "omien" kauppojen/liikkeiden kehumiseen puuttua? Vaikka se jatkuv****** kauppa onkin ihan hyvä, ei sitä tarvitse jokaiseen rengasketjuun spämmätä.
Aivan alkajaisiksi voisit pommipoika kertoa meille kaikille, millä tavalla tämä kyseinen liike on minun "oma"/millä tavalla minä liityn heidän liiketoimintaansa :?: Odottelen saavani vastauksen tähän mahdollisimman pikaisesti. Ymmärsinkö oikein: jos olet moderoimassa harrastefoorumia et saa mainita kauppaa josta olet mielestäsi saanut hyvää palvelua :?: Mihin tämä "kehitysidea" perustuu :?: Melkosen hurjaksi menee touhu avoimella keskustelufoorumilla: millon valitetaan moderaattorin osallistumisesta keskusteluun ja nyt ei saa enää edes omia mielipiteitään kertoa alan liikkeistä. Onkohan tässä touhussa enää mitään järkeä jos "moderaattori-status" vedetään joka mutkassa esiin milloin kenenkin käyttäjän toimesta. :roll: Tuumailee huonosti nukkunut kingi :shock:
Niin kyseisen nettikaupan mainostamisesi on ollut huomiota herättävää, sitä et varmaan kiistä? Miksi näin? Kaikki saavat mainostaa, ei kai siinä mitään?
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Mainostaminen on ihan ok, silloin kun kauppaan ei ole taloudellista suhdetta joka kulkee sosiaaliturvatunnuksen kanssa kimpassa.

Eiköhän täällä monikin mainosta hyviä ostopaikkoja ja moneen otteeseen. Moni on aktiivi eri palstan alueilla. Niin se vaan menee.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Logibear kirjoitti:Niin kyseisen nettikaupan mainostamisesi on ollut huomiota herättävää, sitä et varmaan kiistä? Miksi näin? Kaikki saavat mainostaa, ei kai siinä mitään?
Ei se minun huomiotani ole herättänyt millään tapaa. Kysyt logibear myöskin miksi näin, vastakysymys: miksikäs ei :?: Hyvän palvelun liike ja mielestäni hinnatkin sopivalla tasolla joten miksi en ohjaisi esimerkiksi uusia harrastajia tutustumaan tämän kaupan valikoimiin heidän kysyessä renkaiden hankkimispaikkaa. En saa siitä minkään sortin taloudellista hyötyä joten en itse koe tätä edes pienimuotoiseksi ongelmaksi.
Jewha
6WD

Viesti Kirjoittaja Jewha »

Ei nyt pysty ymmärtämään että mitä ihmeen merkitystä sillä on tuleeko se kaupan suosittelu moden vai minkä nimimerkin takaa. Se on suurempi ongelma että hakua ei jakseta käyttää ja jokaisen rengasmallin keskustelussa ihmetellään erikseen kuka mahtaa näitä myydä. Se että toinen, olkoon se nyt mode tai ei, näkee sen vaivan että etsii kysyjälle mistä renkaat saa hommattua ja saa siitä vielä negatiivista palautetta menee mun ymmärryksen yli.

Mun kehitysidea on laittaa piiloon kirjoitettujen viestien määrä. Loppuu se turhan paskan kirjoittaminen jokaiseen asia ketjuun pelkästään sen takia että viestimäärät nousee.
atv mies
Tracks

Viesti Kirjoittaja atv mies »

Jewha kirjoitti:Mun kehitysidea on laittaa piiloon kirjoitettujen viestien määrä. Loppuu se turhan paskan kirjoittaminen jokaiseen asia ketjuun pelkästään sen takia että viestimäärät nousee.
Jos ei nyt kumminkaan aivan näin, voi se hillitä turhan sonnan kirjoittelua, mutta viestimäärä voi lisätä osto/myynti tilanteessa myyjän "virtuaali" luotettavuutta. Ainakin itse ostan tuotteen tai otan yhteyttä mielummin sellaiseen käyttäjään,
-joka on ollut foorumila jonkun aikaa, kirjoitellut viestejä jotka ovat asiaa ja niitä viestejä on kertynyt jonkun verran.
Kuin sellaiseen joka:
-eilen liittyny, kaks viestiä kirjoittanut ja viesteistä toinen on sontaa ja toinen myynti ilmoitus.
Vähän kärjistelty esimerkki, mutta ehkä mielipiteeni pointti tuli selväksi :roll:

Tääki on vaan mun toljanan mielipide, että älkää vetäkö hirteen jos sydäntä riipaisi.
ToniR81

Viesti Kirjoittaja ToniR81 »

Niin, liittymis päivämäärä voisi olla siis hyödyllisempi kuin viestien määrä(eikös jossain ketuttaa ketjussa joku valitellut ettei millään meinaa saada jotain kiinni viestien määrässä?).
Mika_M
6WD

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

atv mies kirjoitti:-joka on ollut foorumila jonkun aikaa, kirjoitellut viestejä jotka ovat asiaa ja niitä viestejä on kertynyt jonkun verran.
Siinä on se ongelma ettei viestimäärästä suoraan näe onko viesteissä todella ollut sitä asiaa. Jos foorumi näyttää viestimäärän niin foorumilla on myös käyttäjiä jotka kirjottaa silkkaa paskaa ihan sen takia että määrä nousee. Sitten riemuitaan aina kun saavutetaan jotain tasalukuja. Yäk.

Mun puolesta voisi oikein hyvin jemmata nuo viestimäärät.
atv mies
Tracks

Viesti Kirjoittaja atv mies »

Mutta pystyyhän sitä tarkistamaan ne viestit mitä toinen on kirjoittanut. Sen kun klikkaa nickiä ja sitten valitsee "Hae käyttäjän viestit".
All-Terrain Vehicle
Tracks

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Kyllä itsessäkin enemmän luottamusta herättää esimerkiksi kaupankäynti tilanteessa, jos on enemmän kuin 10-20 viestiä. Helppo katsoa ne viestien sisällöt läpi ja todeta millainen kaveri kyseessä. Mutta onhan se tietenkin välillä ongelmallistakin, kun joku kaveri mikä lukee todella paljon foorumia ja käyttää hakua, mutta ei niin usein kommentoi ei välttämättä tule niin vakavasti otetuksi pienen viestimäärän takia. Kun siinähän lukee vain muutaman vietin kirjoittaneilla, että noppeli niin helposti tulkitaan täysin aloittelijaksi palstalla, vaikka olisi saattanutkin vietien naputtamisen sijaan lukea foorumia ahkerasti jo pidemmän aikaa. Ei kai tänne nyt niin moni pelkkien vietien määrän takia jaksa kirjoittaa?
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mepi
6WD
Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012

Viesti Kirjoittaja Mepi »

Mika_M kirjoitti:
atv mies kirjoitti:-joka on ollut foorumila jonkun aikaa, kirjoitellut viestejä jotka ovat asiaa ja niitä viestejä on kertynyt jonkun verran.
Siinä on se ongelma ettei viestimäärästä suoraan näe onko viesteissä todella ollut sitä asiaa. Jos foorumi näyttää viestimäärän niin foorumilla on myös käyttäjiä jotka kirjottaa silkkaa paskaa ihan sen takia että määrä nousee. Sitten riemuitaan aina kun saavutetaan jotain tasalukuja. Yäk.

Mun puolesta voisi oikein hyvin jemmata nuo viestimäärät.
Yhdellä toisella moottoriaiheisella foorumilla jossa olen moderaattorina Off Topic viestit eivät kerrytä lähetettyjen viestien määrää. En tiedä onko täällä myös niin mutta se edesauttaa edes hieman sitä "pskan jauhannalla" tarkoituksella kerrytettävien viestien määrää.
Sportsman 500 EFI EUT 2012
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Jokseenkin omituista järjenjuoksua (aikuisilta?), jos ajatellaan että viestimääristä saadaan jotain kiksejä. Ehkä se sitten on niin joidenkin kohdalla.

Mitä taas tulee joidenkin käyttäjien, modet mukaanlukien, "kärkkäisiin" kommenteihin..... Sivun kehittäminen näiltä osin lähtee jokaisesta itsestään. Jos jotakuta kismittää toisen tapa ilmaista asioita tai toisen arvomaailma/mieltymykset tjsp., niin pitääkö siitä rähistä jonkun aivan muun asian yhteydessä. Mahdollisesti jatkaa turhaa louskuttamista, vaikka asia on tullu jo selväksi. Näissä tapauksissa vois sen näppiksen sitten antaa olla.

Modet siivoaa käyttäjien jäljet, mut mites toisinpäin.... Pollisi pamputtaa poliisia :?: :biggrin:

Mutta "asiaan". Mun mielestä tämä sivusto on ihan toimiva, poislukien Osta/Myy -osio. Olen aiemmin ehdottanut parannuksia, mutta eipä saanut kannatusta ne ideat. Tiedän että sivuja on vähän yms. ja osa niistäkin ilmoista vanhentuneita, mutta siltikin ne voisi osioida/järjestää.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Vastaa Viestiin