Minkä alan osaajia löytyy?
-
- 6WD
- Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl
sähköasentaja/käyttöönotto
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
- highwayman
- 2WD
road goes on forever
Niin kun käyttäjätunnus sen jo ilmaisee niin Omistajakuljettaja eli rekkamies 23 vuosi meneillään puuuuuh...niin highwayman on Irlannissa maantierosvo mutta nykylainsäädännön mukaan niin kaikki rekkapekat ovat rosvoja niin paljon meitä kyllä valvotaan

Re: road goes on forever
Mikäs tuo kajaani kyltti tossa alhaalla on?highwayman kirjoitti:Niin kun käyttäjätunnus sen jo ilmaisee niin Omistajakuljettaja eli rekkamies 23 vuosi meneillään puuuuuh...niin highwayman on Irlannissa maantierosvo mutta nykylainsäädännön mukaan niin kaikki rekkapekat ovat rosvoja niin paljon meitä kyllä valvotaan![]()

EI OO HÄPEE OLLA NOPEE!!!
Without ATV...
Without ATV...
- highwayman
- 2WD
Re: road goes on forever
Mikäs tuo kajaani kyltti tossa alhaalla on?
[/quote]
se on allekirjoitus,tämmöinen pystyy jokainen väsää kun käy danasoftin sivulla.. eli siinä näkyy ip osoite ja verkko-isp,selain ja käyttöjärjestelmä MUTTA VAIN sen minkä sinä käytät,eli siinä ei välity minulle minkäänlaista tietoa eikä kenelle muullekaan .lisätekstit ovat sitten mun suosikki biisejä ja muuta sälää

se on allekirjoitus,tämmöinen pystyy jokainen väsää kun käy danasoftin sivulla.. eli siinä näkyy ip osoite ja verkko-isp,selain ja käyttöjärjestelmä MUTTA VAIN sen minkä sinä käytät,eli siinä ei välity minulle minkäänlaista tietoa eikä kenelle muullekaan .lisätekstit ovat sitten mun suosikki biisejä ja muuta sälää
-
- 2WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 550 efi TR
Ikkunoita tehdään ja myydään: www.jiiri-ikkunat.fi
Mitä hommia teet, kön ihimisiä pelastelet?Mäxä kirjoitti:Ihmishenkiä tullut pelastettua jo kohta 20 vuotta (vaatimattomuus kaunistaa)![]()
Tai no, ainakin itse oon siinä uskossa ett jokunen on saattanut henkiinkin jäädä...
Ite kans oon muutamalle saanu jatkoaikaa, lanssihommia teen ja sh oon koulutukselta + vpk:n kursseja oon käynynnä vaikka en hirveenä palopuolelle oo joutanut panostamaan. Ne ei oo niin kiireellisiä nuo palokeikat ku kyllähän se kivijalkaan toppaa

Tästä se lähtee, jos lähtee!
- JariN
- 2WD
Öljynjalostamolla...
...käyttömestarina.
Eipä ole täällä kukaan (vielä...) polttoaineesta kiukunnut, joten meidän puljun laatu lie vielä kohillaan
Eipä ole täällä kukaan (vielä...) polttoaineesta kiukunnut, joten meidän puljun laatu lie vielä kohillaan

-JariN-