rubicon, No ei ihme kun yritit tuossa testiosiossa jotain vääntää rautalangasta(hondan sukupuolta koskevista kysymyksistä!rubicon kirjoitti:Laitan minäkin maallisia asioita. Olen apulaisosastonhoitajana miesten psykiatrisella kuntoutusosatolla. Toisena työnä olen tuntiopettajana ammattikorkeakoulussa ja kolmantena koulutan työyhteisöjä ympäri maata. Erikoisosaamisena väkivaltaisen henkilön / potilaan kohtaaminen, josta näitä koulutuksia pidän. Olen perehtynyt seksuaalisuuteen (myös teoriatasolla), josta aikaisemmin pidin koulutuksia. Talvella auraan läheisen ortodoksisen kirkon pihamaan - mönkijällä tietenkin.
Yritän nyt oppia Teiltä tekniikan osaajilta jotain. Äsken katselin Kukkumyyn & Co kaavioita vinssin asennuksesta, enkä todella ymmärrä mitään. Minun aivoista puuttuu jokin sensori tai välittäjäaine, joka yhdistäisi nuo kaaviot ymmärrykseksi.

Mut noi kukkun kaaviot on mun päässä sellasta soppaa että nitä ei pidä mun ite mennä räveltää. Tänään yritin jotain 70-luvun vanhaa 125cc käynistää ja löytyi alkuperänen ohjekirjakin ja kytkentäkaavio ja kaikki.... Meni puoli tuntia ennen kun mulle selvis sekin asia. Mut onneksi sekin asia sitten selvis. Nimittäin se selvis etten mä osaa sähköistä mitään...

Onko muitakin kun panu jotka noita pienkoneita asentaa?