Minkä alan osaajia löytyy?

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

rubicon kirjoitti:Laitan minäkin maallisia asioita. Olen apulaisosastonhoitajana miesten psykiatrisella kuntoutusosatolla. Toisena työnä olen tuntiopettajana ammattikorkeakoulussa ja kolmantena koulutan työyhteisöjä ympäri maata. Erikoisosaamisena väkivaltaisen henkilön / potilaan kohtaaminen, josta näitä koulutuksia pidän. Olen perehtynyt seksuaalisuuteen (myös teoriatasolla), josta aikaisemmin pidin koulutuksia. Talvella auraan läheisen ortodoksisen kirkon pihamaan - mönkijällä tietenkin.

Yritän nyt oppia Teiltä tekniikan osaajilta jotain. Äsken katselin Kukkumyyn & Co kaavioita vinssin asennuksesta, enkä todella ymmärrä mitään. Minun aivoista puuttuu jokin sensori tai välittäjäaine, joka yhdistäisi nuo kaaviot ymmärrykseksi.
rubicon, No ei ihme kun yritit tuossa testiosiossa jotain vääntää rautalangasta(hondan sukupuolta koskevista kysymyksistä! :roll: ). Mut hyvä että kaikilta aloilta löytyy jonkin sortin osaajia. Siis mitä? Teinipojatko määrittelee sukupuolen myös moottorilla toimiville vehkeille? (autoille, mopoille..yms?! EN mä ainakaan oo huomannu ittessäni mitään sellasta... Tai ehkä joskus jotain.. :lol:

Mut noi kukkun kaaviot on mun päässä sellasta soppaa että nitä ei pidä mun ite mennä räveltää. Tänään yritin jotain 70-luvun vanhaa 125cc käynistää ja löytyi alkuperänen ohjekirjakin ja kytkentäkaavio ja kaikki.... Meni puoli tuntia ennen kun mulle selvis sekin asia. Mut onneksi sekin asia sitten selvis. Nimittäin se selvis etten mä osaa sähköistä mitään... :oops: Siihen jäi, jospa mä joku päivä ne piuhat yhistän oikein. Kukku? Kun on piuhat jotka tulee koneesta ulos, sitten on sytytysohjausboksi ja puola, niin mikä piuha tulee mihinkin? Osaatko auttaa? Niitä piuhoja on sitten aika monta...

Onko muitakin kun panu jotka noita pienkoneita asentaa?
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Taitaa olla uudempaa perua kun 70 luvulla olivat kärellisiä.Jos on Jaappanijoen laitteesta kyse niin väri väriin ja pitääs pelata. :roll:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Boxi on sellainen harmaa, ei mitään värejä, joten en tiedä mikä mihinkin. Se tuottaa jus päänvaivaa. Ja sitten ei mikään japsikone, vaan aito, itänaapurissa valmistettu mylly! 125cc antaa ohjekirjan mukaan huikeat 11,5hv! Tosin tässä on nyt tehari jälkiasennettu... Vuosimalli on luultavasti joku 80 paikkeilla.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

anton kirjoitti:niin mikä piuha tulee mihinkin? Osaatko auttaa? Niitä piuhoja on sitten aika monta...?
juuh.... :oops: nim.merk.savun hälvennetyä tarkistamme kytkennät...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Vähän kuin toi tietokone.Tuumin että emolevy on rikki,no vaihdoin sen.Helppo homma, :oops: on vain aika ykstoikkoinen kuva. :roll:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Sytytysboxeista ei vanhemmiten ole kuin haittaa :roll: On huomattu autojen kanssa. Ei käy tms. ja mitään et voi tehdä. Paitsi vaihtaa kärjellisen sytytyksen :wink:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
POLLE
3WD

Viesti Kirjoittaja POLLE »

Metsäkoneen kuljettaja on koulutus mutta rakennusalan yrittäjänä sitä toimitaan jo toistavuotta :roll: Kai se tuolta metsäkone ajoilta toi mönkiminen on jääny sydäntä lähelle. Niillä kun on kanssa mukava "mönkiä" :lol:
Rune74
3WD

Viesti Kirjoittaja Rune74 »

Täältä löytyis Vaasan veden prosessinhoitaja.
Juhnu-92
4WD

Viesti Kirjoittaja Juhnu-92 »

mie olen opiskelija
Pontti
4WD
Mönkijä:: Can-am XMR 1000R 2016

Viesti Kirjoittaja Pontti »

Koneistaja käytän kahta työstökeskusta kahta cnc sorvia ja siinä välillä vähän manuaali koneita pienessä konepajassa
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Noh, mie olen päivätyössä atk-päällikkönä Levillä, illoin ja viikonloppusin haen vaihtelua työhöni maatilalla kömpien. Ainakin saapi hankkia hyvällä syyllä näitä kömpijöitä ja vermeitä...

...pihaan tuli juuri 350 honda, heh!

t.V-P
oswald
Noppeli

Viesti Kirjoittaja oswald »

metallimiehiä ollaan levyseppä-hitsaaja koulutus. töissä pienessä firmassa pomo ja 2 duunaria oon vähän kuin yleismies jantunen tollasessa pienessä puljussa pääsee tekeen kaikenlaista . myös oma paja löytyy jossa onnistuu koneistukset ja teräsrakennetyöt yms
Hate
2WD
Mönkijä:: ???

Viesti Kirjoittaja Hate »

Painaja (sanomalehti)
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Hate kirjoitti:Painaja (sanomalehti)
Varmaan olet tämän jo moneen kertaan kullutkin, mutta sanon silti...

Tiedätkö mitä yhteistä on blondilla ja sanomalehdellä :?: :-Kumpiakin painetaan yöllä :lol:

*Joke*
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
Hate
2WD
Mönkijä:: ???

Viesti Kirjoittaja Hate »

Juuri näin.
Vastaa Viestiin