Nyt söin sanani kun en pitänyt parin kuukauden taukoa. Vastaan ekana Roosalle.
Roosa999 kirjoitti:Sen verran kaipaan kommenttiin tarkennusta, että mihin verrataan?
Miksi antaisin sinulle vertailukohtia omista kokemuksistani ? Ne ovat minun kokemuksia eri foorumeiden toiminnasta ja toimintatavoista, täällä toiminta on tällaista toisilla foorumeilla toisenlaista. Vertailukohdat ovat kuitenkin erilaiset koska minä olen vain satunnainen kirjoittelija kun taaskin sinä olet ylläpitäjä tällä foorumilla. Kyllähän asioista löydetään puutteita kun oikein aletaan etsimään.
Roosa999 kirjoitti: Ja mitä on skype keskustelut?
Oliko tämä vittuilua ? Olenko tietämättömyyttäni kirjoittanut väärin kun en tuollaista "skypeä" ole koskaan käyttänyt ? Vai oletko vain utelias mistä "skype jutuista" on keskusteltu ? Kahden käyttäjän yksityisviestien sisältöä ei tietääkseni saanut edes osittain tuoda julki, viestityksen aiheen esiin tuomista ei varmaankaan ole kieletty kun monet tässäkin topicissa kirjoittavat minkä tyyppisiä yksityisviestejä ovat saaneet ?
Olisin vastannut Kingin viestiin myös mutta on näköjään poistanut sen tuosta "Mortin " viestin jälkeen. Olisit antanut olla esillä vain, hyvää mainosta olisi ollut kuinka tämän foorumin Moderaattorit (eivät kaikki) arvostelevat muiden foorumeiden moderointia. Kirjoittamasi tapa "Moderaattoreille ei vittuilla" pätee mielestäni oikein hyvin tällä foorumilla, harvassa ovat ne modet jotka sietävät arvostelua. Kokemukset ovat minun omiani eli en kirjoita kenenkään puolesta enkä tavoittele "moderaattorin" arvoa.
Se toinen foorumi jolle itse kirjoittelen ei ole kelkkalehti.com.