Ruusut, Risut ja kivitykset modeille ja käyttäjille

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
Ezzy
6WD
Mönkijä:: Dinli DL-801 350

Re: Ruusut, Risut, Ruoskaa, Oluet, Kehut, Kivityksiä Modeille

Viesti Kirjoittaja Ezzy »

Koheltaja kirjoitti:Muokkauslukko on mahdollinen, viestin postaamisesta on 60 sek. aikaa muokata ja sen jälkeen viesti on lukossa. Tätä ollaan vakavasti harkittu mutta tosiaan muutaman foorumilaisen omaa etua tavoittelevan muokkailun vuoksi ei tätä viitseisi langettaa kaikille käyttäjille, koska toiminto on kaikille tai ei ollenkaan.

Tämän toiminnon voisi laittaa ehkä määräajaksi käyttöön, katsotaan miten toimii ja mitä palautetta tulee?
Ihan älytöntä imho. Postauksista tulee sekavia, postausmäärä lisääntyy, topiceista tulee sillisalaattia. Itse huomaan aina kirjoitusvihreitä ja muuta omissa jutuissani ja palaan korjailemaan.

Missä yhteydessä on ollut niin vakavaa "sanomisten muuttamista", että tälläistä pitää harkita?
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Osaa on vaikea kaivaa esiin, sillä ne on jo poistuneet joko kokonaan topikkeina, eli siivottu tai käyttäjä on itse deletoinut koko sisällön. Tätä on esiintynyt koko palstan olemassaoloajan.

Mutta kuten olen jo sanonut, nyt ei tehdä mitään ja mennään näillä säädöillä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Nyt on mielestäni tässä aiheessa vaughan mennyt yli ymmärryksen?
vaughan kirjoitti:Jaoin omakseen nämä vänkäämiset vauhdista ja motarilla ajosta, kun eksy taas vähän aiheesta. Alkuperäinen otsikkohan oli tgb:n viritys.
Aika valikoidusti jaoitkin? :D
Miksi et sitten siirtänyt koko aihealuetta "siitä mistä offtopicki mielestäsi alkoi", vaan valitsit "sieltä täältä" muutaman aiheeseen liittyvän viestin, ja loput sensuroit pois?

Nyt kun teit näin hienon aloituksen, niin yhdessäkään viestissä, ei edes mainita sanaa moottoritie? Joten otsikkokin on valheellinen?

No, joka tapauksessa, tämä oli varmaan viisas teko. :mrgreen:
Nyt poistettu koko aihealue ja pistetty alkuperäinen topicki lukkoon, mistäs moinen?
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Meni tosiaan mun viestin jako/yhdistäminen vituralleen. Se on totta. Nyt on alkuperäinen topicki siivottu ja lukko aukeaa ajallaan.

Sen enempää en sinulle tekemisiäni perustele. Räksytä ihmeessä täällä jos on paha mieli. :lol:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Kimi
Tracks

vaughan kirjoitti:Meni tosiaan mun viestin jako/yhdistäminen vituralleen. Se on totta. Nyt on alkuperäinen topicki siivottu ja lukko aukeaa ajallaan.

Sen enempää en sinulle tekemisiäni perustele. Räksytä ihmeessä täällä jos on paha mieli. :lol:
Ei ole paha mieli. :D
Ihmetyttää vaan, mitä pahaa olen mielestäsi maininnut, että piti jutustelusta poistaa tärkeimmät pointit?
No, hyvät jatkot sullekkin"jos oma ei riitä" mutta haluaisin kyllä pienet perustelut, mitä pahaa olen taas tehnyt?
Tässä kyseisessä topicissa, en mielestäni ole syyllistynyt mihinkään sopimattomaan? Joten pienet perustelut olisi paikallaan?
T:Kimi
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kimi ottaa vaan rauhallisesti, ei tää moderointihomma ole aina helppoa saatikka kaikkia miellyttävää. Jotain pitää vain aina väliin tehdä että pysyy homma kuosissa ja topikit luettavina. Modekin on vain ihminen puutteineen ja virheineen, joita on ja sattuu meille kaikille.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kimi
Tracks

ATC kirjoitti:Kimi ottaa vaan rauhallisesti, ei tää moderointihomma ole aina helppoa saatikka kaikkia miellyttävää. Jotain pitää vain aina väliin tehdä että pysyy homma kuosissa ja topikit luettavina. Modekin on vain ihminen puutteineen ja virheineen, joita on ja sattuu meille kaikille.
Juu, rauhallisesti otetaan.
Mokia sattuu kaikille, ja mokailussa olenkin oikein expertti. :mrgreen:
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Yhdyn kyllä Kimiin tällä kertaa ( :shock: ), vähän turhan äkäseen ja ns maalaisen ymmärtämättä luuta käy.

Enivei, i feel u pain, oon ite muutamaa aktiivista foorumia pykännyt adminina pystyyn ja sillai.
Normaaleista hakkaamisuhkailuista poliisilla uhkailuun plus Pikku Pentin äitit soitellu parin tunnin puheluita perään että miks heidän Pentillä on foorumilla banaanit etc.

Päästin itseni tuskasta, löin hanskat tiskiin, möin foorumit pois, join itseni mukavaksi ja naureskellu partaani.
Life is good.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Darth »

No onneks ei vielä kenenkään äiti ole perään soitellut :shock:
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Oli kyl kivan kuulonen mamma ja ei googlen mukaan pahan näkönenkää... 8)
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Pate05
4WD

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Tuli pitkästä aikaa luettua tämänkin foorumin juttuja ja samanlainen tappelu täällä näyttää olevan kuin ennenkin. Muutaman kuukauden eräällä toisella foorumilla kirjoitelleena olen huomannut moderoinnissa selvän eron, samoin käyttäjissä. Ei ole ollut pahemmin kinasteluja siellä toisella foorumilla, asiasta voi tällainen noviisikin kommentoida, neuvoja saa kun kysyy vaikka aiheesta olisi jossain muussa topicissa kirjoitettu, asian vierestäkin saa kirjoittaa eikä huumorin viljely ole kiellettyä. Muutamia täältäkin tuttuja kirjoittajia siellä kirjoittelee. Jos pitäis taas muutaman kuukauden taukoa tämän foorumin kanssa.

ps. Terveisiä Vee-Äm.lle, minäkin muistan ne skype jutut, niistä oli silloin keskustelua, muistat varmaan kenen kanssa :wink:
Mortti
2WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 XT -10

Viesti Kirjoittaja Mortti »

Pate05 kirjoitti:Tuli pitkästä aikaa luettua tämänkin foorumin juttuja ja samanlainen tappelu täällä näyttää olevan kuin ennenkin. Muutaman kuukauden eräällä toisella foorumilla kirjoitelleena olen huomannut moderoinnissa selvän eron, samoin käyttäjissä. Ei ole ollut pahemmin kinasteluja siellä toisella foorumilla, asiasta voi tällainen noviisikin kommentoida, neuvoja saa kun kysyy vaikka aiheesta olisi jossain muussa topicissa kirjoitettu, asian vierestäkin saa kirjoittaa eikä huumorin viljely ole kiellettyä. Muutamia täältäkin tuttuja kirjoittajia siellä kirjoittelee. Jos pitäis taas muutaman kuukauden taukoa tämän foorumin kanssa.

ps. Terveisiä Vee-Äm.lle, minäkin muistan ne skype jutut, niistä oli silloin keskustelua, muistat varmaan kenen kanssa :wink:

Aivan helevetin hyvä kommentti ! Täysin saman huomannu itekki. =D>
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Sen verran kaipaan kommenttiin tarkennusta, että mihin verrataan? Ja mitä on skype keskustelut?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Mortti
2WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 XT -10

Viesti Kirjoittaja Mortti »

Omaltakohdaltani vastaan että kelkalehti.com foorumi on ehkä parhaita foorumeja mitä Suomessa olemassa.

Ei oo turhaa säätämistä niinku täällä.
Pate05
4WD

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Nyt söin sanani kun en pitänyt parin kuukauden taukoa. Vastaan ekana Roosalle.
Roosa999 kirjoitti:Sen verran kaipaan kommenttiin tarkennusta, että mihin verrataan?
Miksi antaisin sinulle vertailukohtia omista kokemuksistani ? Ne ovat minun kokemuksia eri foorumeiden toiminnasta ja toimintatavoista, täällä toiminta on tällaista toisilla foorumeilla toisenlaista. Vertailukohdat ovat kuitenkin erilaiset koska minä olen vain satunnainen kirjoittelija kun taaskin sinä olet ylläpitäjä tällä foorumilla. Kyllähän asioista löydetään puutteita kun oikein aletaan etsimään.
Roosa999 kirjoitti: Ja mitä on skype keskustelut?
Oliko tämä vittuilua ? Olenko tietämättömyyttäni kirjoittanut väärin kun en tuollaista "skypeä" ole koskaan käyttänyt ? Vai oletko vain utelias mistä "skype jutuista" on keskusteltu ? Kahden käyttäjän yksityisviestien sisältöä ei tietääkseni saanut edes osittain tuoda julki, viestityksen aiheen esiin tuomista ei varmaankaan ole kieletty kun monet tässäkin topicissa kirjoittavat minkä tyyppisiä yksityisviestejä ovat saaneet ?

Olisin vastannut Kingin viestiin myös mutta on näköjään poistanut sen tuosta "Mortin " viestin jälkeen. Olisit antanut olla esillä vain, hyvää mainosta olisi ollut kuinka tämän foorumin Moderaattorit (eivät kaikki) arvostelevat muiden foorumeiden moderointia. Kirjoittamasi tapa "Moderaattoreille ei vittuilla" pätee mielestäni oikein hyvin tällä foorumilla, harvassa ovat ne modet jotka sietävät arvostelua. Kokemukset ovat minun omiani eli en kirjoita kenenkään puolesta enkä tavoittele "moderaattorin" arvoa.
Se toinen foorumi jolle itse kirjoittelen ei ole kelkkalehti.com.
Vastaa Viestiin