Huippunopues 4x4 peleillä

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Se on toi 91 mailia 146km/h!!! Tosi kova. Ei mikään pikkuautokaan pysy siinä vauhissa! Saati sitten 800 polle!
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

anton kirjoitti:Se on toi 91 mailia 146km/h!!! Tosi kova. Ei mikään pikkuautokaan pysy siinä vauhissa! Saati sitten 800 polle!
Jos tuo nyt pitää kutinsa, niin kyllä 700Efi onkin tehoton tapaus... ja 100cc tekee ihmeitä ;)
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
anton
Tracks

Mutta eikö 800cc polle ollu joku 760? Jossain täällä luki sellaista. Ja en muuten usko että polle menee 146km/h kovempaa! Mä luulen että työvehkeissä suza on kingi huippunopeuksissa. Mut paljon se 800 polle kelaa? Eikö muuten suza olekin ruiskuvehe? Vai onko sittenkin kaasuttimella varustettu nuhapumppu?
Panu
6WD
Viesti:

anton kirjoitti:Mutta eikö 800cc polle ollu joku 760? Jossain täällä luki sellaista. Ja en muuten usko että polle menee 146km/h kovempaa! Mä luulen että työvehkeissä suza on kingi huippunopeuksissa. Mut paljon se 800 polle kelaa? Eikö muuten suza olekin ruiskuvehe? Vai onko sittenkin kaasuttimella varustettu nuhapumppu?
Olihan se sen 760cc..

Ja eikös 700 kinquad ainaskin ole ykspyttynen-ruiskullinen peli..

Toi mun polle ei ainaskaan ota kovin paljoa enempää kun sen 100km/h joten aika suuri ero on 100cc:llä :? (700efi vs 800efi)
anton
Tracks

Mutta suza on kingi! Ei se 60cc anna paljoa, enintään 20km, ja vaikka antaiskin enemmän niin ei se suzaan yllä. On toi suza niin kova menemään jos toi 91 mailia pitää paikkansa, itse luulen että se pitää.
Panu
6WD
Viesti:

Re: Pollen nopeus

joroen kirjoitti:Polle 800 huiput on 91 mailia ja sen se kulkee! Toisin kuin mitä olette puhuneet minun mielestäni Pollen kone on hyvä, mutta vääntö alhaalla ei tule läheskään niin hyvin esiin kuin Suzuki 700 KG:n johtuen voiman välitysjärjestelmästä. Tosin maastossa mönkimisessä mielestäni Suzuki on selvästi parempi.

Tulossa Mönkkärit ry:n sivuille testi, jossa oli Polaris 800, Yamha 660, Suzuki 700 ja Honda 650. Ehkä luettavissa jo viikonloppuna.
Siis Polle 800 huiput.. :roll:

Mutta missä sä Anton ne suzukin huiput bongasit?
anton
Tracks

Nyt anton panee suunsa kiinni. Hupsista... :oops: Lukuvirhe sattui, ja aika nolo sellanen. Tuolta aikaisemmin luin vahingossa väärin että se on suza joka menee 91mailia... :oops: :lol: Vahinkoja sattuu kun työntää nenänsä joka paikkaan... :oops: :lol: :oops: Mut eikö suza kuiteski kule jotain 140, sen olen varmaksi kuullut kokemuksista nimittäin... Mut joo, tuli lukuvirhe... :oops: :oops: :oops:
Panu
6WD
Viesti:

anton kirjoitti:Nyt anton panee suunsa kiinni. Hupsista... :oops: Lukuvirhe sattui, ja aika nolo sellanen. Tuolta aikaisemmin luin vahingossa väärin että se on suza joka menee 91mailia... :oops: :lol: Vahinkoja sattuu kun työntää nenänsä joka paikkaan... :oops: :lol: :oops: Mut eikö suza kuiteski kule jotain 140, sen olen varmaksi kuullut kokemuksista nimittäin... Mut joo, tuli lukuvirhe... :oops: :oops: :oops:
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.. :lol: Muistan joskus lukeneeni tai kuulleeni, että tuo 700 siutza kelais n:125km/h mittariin.. tiedä sitten pitääkö paikkaansa..?
POLLE
3WD

Viesti Kirjoittaja POLLE »

650 kissa menee kovalla tiellä sen 105 km/h ku oikein vinguttaa, mut ei se kyllä oo enää mitään mielekästä matkantekoa.Minusta on riittävä kun pystyy ajamaan semmosta 60-70 km/h tasaisesti ni se riittää tie siirtymiin. Jos haluu mennä kovempaa ni pitää ostaa prätkä :P Maastoonhan nää vehkeet on tarkoitettu :wink:
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

anton kirjoitti:Mutta suza on kingi! Ei se 60cc anna paljoa, enintään 20km, ja vaikka antaiskin enemmän niin ei se suzaan yllä. On toi suza niin kova menemään jos toi 91 mailia pitää paikkansa, itse luulen että se pitää.
Tuskin se 700cc on 700, sekin on varmaan 660cc... Näinhän se on aina näissä mönkijöissä, kuutioita on just sen verran et on voitu pyöristää ylöspäin :roll: :wink:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Kyllä on paha tuottaa pettymys sekä itselle,että joillekkin muille.Toisille ehkä jopa ilonkin aihe.Noh,molemmat ruiskupollet kulkevat täsmälleen samat. Huippunopeus on siellä 110km/h tienoilla,todellista nopeutta.On tuo tullut atcn kanssa testattua.Atcllä räkii kierrostenrajoittimeen,omassa pollessa on ruiskut varmaan säädetty niin,että kierrokset jumahtaa juuri ennen rajoitinta.Ottaa samat huippukierrokset riippumatta alustasta,ajettiin kiiminkijoen jäällä kelkkauralla varmaan 15 km hanat pääosin kaakossa.Täytyy myöntää rehellisyyden nimissä,että enimmän aikaa tuntuu vauhti riittävältä.Paitukei,molemmilla on K&N ja vaimentajan/vaimentajien avarrus,ettei tule turhaa intosta. :wink:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

onhan tuo 110km/h jo aikamoinen vauhti mönkijälle.siinähän joutuu hittolainen pitää molemmilla käsillä tangosta kiinnikin jo :D :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Joo atc siinä nojaili toisella kyynärällä ohjaustankoon,ja kaiveli etusormella nokkaa.Taisipa lukasta iltalehdenkin ja ottaa pari puhelua. :D :D :wink:
Viimeksi muokannut poke, 31 Maalis 2005 00:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Re: Pollen nopeus

Viesti Kirjoittaja ATC »

joroen kirjoitti:Polle 800 huiput on 91 mailia ja sen se kulkee! Toisin kuin mitä olette puhuneet minun mielestäni Pollen kone on hyvä, mutta vääntö alhaalla ei tule läheskään niin hyvin esiin kuin Suzuki 700 KG:n johtuen voiman välitysjärjestelmästä. Tosin maastossa mönkimisessä mielestäni Suzuki on selvästi parempi.

Tulossa Mönkkärit ry:n sivuille testi, jossa oli Polaris 800, Yamha 660, Suzuki 700 ja Honda 650. Ehkä luettavissa jo viikonloppuna.
Taitaapi jäädä testi lukematta,on jo mainoksessa sen verran aprillipilan makua... :roll:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Pannaas tästä vielä loppukevennys tuon 800:sen kulkuille.Osoitteesta löytyy video missä Polle 800 ottaa mittaa Crossi mönkijöistä ja pesee koko porukan!!! :lol: :lol: :lol: http://forums.atvconnection.com/message ... 446142.cfm :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Vastaa Viestiin