mönkijän pysäköiminen

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Kimi
Tracks

Re: mönkijän pysäköiminen

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Saman tiedon kertoivat minulle, Helsingin keskustassa Fredalla,viime syksynä, että eivät mönkkyjä sakota, ellei ole haitaksi tai vaaraksi.
Ja en ole kyllä kertaakaan pysäköintivirhemaksua mönkyllä saanut, vaikka olisi maksullisella paikalla ollutkin.
Ezzy
6WD
Mönkijä:: Dinli DL-801 350

Viesti Kirjoittaja Ezzy »

All-Terrain Vehicle kirjoitti:
Olen toki lukenut koko keskustelun 3 kertaa läpi, joten huomasin kyllä tämänkin kommentin. Ajattelin vain kysyä, jos jollain kokemusta miten mopomönkijällä tuo kiekko homma. Kun mopomönkijäthän kuuluvat samaan luokkaan kuin mopoautot niin joku voisi olettaa, että pitää laittaa niinkuin autossa, kun kerta kuuluvat "mopoautoluokkaan"
Juu, mun lukihärö, kun en huomannut että kyse oli mopomönkkäristä :roll:
Crys
2WD
Mönkijä:: Can-Am DS 250

Viesti Kirjoittaja Crys »

Kirjoittelenpa tänne vähän tuoretta tietoa. Kyselin Tampereen pysäköinninvalvonnasta L7e-pysäköinti ohjeistusta ja ohjeistus oli seuraavanlainen:

Tampereella L7e-mönkijän SAA pysäköidä ilmaisiin moottoripyöräparkkeihin. Moottoripyörien pysäköintiohjeistus pätee myös L7e:hen -> http://www.tampere.fi/liikennejakadut/p ... ointi.html

Miten olette muuten saaneet tuon pysäköintilipukkeen kiinni mönkkäriin?
Skiri
4WD
Mönkijä:: 08 Polaris Sportsman 500EFI TL

Viesti Kirjoittaja Skiri »

Iltalehden-sivuilla oli juttua tuosta mönkijän parkkimaksuista. Tässä linkki juttuun.
Vastaa Viestiin