ajoin pari hunsvotti kiinni!

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
MikaR

Re: ajoin pari hunsvotti kiinni!

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Hyvin puhuttu Edu =D>

Tuollaiselle tiedolle "lain puitteissa toiminnalle", voisi tehdä vaikka oman info topikin.

Mutta mutta... lain ja sen tulkinnan taidamme jättää pois foorumilta.

Mika
edu
Eduraattori

Viesti Kirjoittaja edu »

MikaR kirjoitti:Mutta mutta... lain ja sen tulkinnan taidamme jättää pois foorumilta.

Puhutko nyt palstalaisena vai mode -setänä?
Ymmärtäisin kommenttisi mikäli olisin käsitellyt vaikkapa; syylliseksi epäillyn velallisen asemaa väitetyssä kirjanpitorikoksessa tai testamentin moittimista perunkirjoitustilaisuudessa.

Kirjoitus liittyi kuitenkin varsin läheisesti Mutaketun esittämään tapaukseen ja oli tarkoitettu ainoastaan herättämään mielikuvia ihmisille, joilla on tapana ensin tehdä kimpaantuneena asioita ja vasta sen jälkeen miettiä teon seurauksia.
Mikäli MikaR ei katso kuuluvansa sellaiseen joukkoon, on mahdollista skipata koko turha lätinä ja jatkaa kohti auringonlaskua.
Sen sijaan, jos kommentoit modehattu päässä, käytä vaikka sinistä kynää, niin kaikki ymmärtävät sinun toimivan tässä nimenomaisessa asiassa ja tällä kannanotolla palstanjohtajan mandaatilla, eikä yksittäisenä palstalaisena.
Viimeksi muokannut edu, 28 Touko 2010 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä

http://velkakello.fi/

"Ne bis in idem"
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kyllä Edun kinäilyt tänne palstalle mahtuu ja tässä tilanteessa vielä erinomaisesti aiheeseen liittyen.

Varsinaista lakitopikkia ei perusteta.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
mutakettu
2WD
Mönkijä:: tgb blade 425

Viesti Kirjoittaja mutakettu »

Kirjoitus liittyi kuitenkin varsin läheisesti Mutaketun esittämään tapaukseen ja oli tarkoitettu ainoastaan herättämään mielikuvia ihmisille, joilla on tapana ensin tehdä kimpaantuneena asioita ja vasta sen jälkeen miettiä teon seurauksia.

Kiitos Edu muistutuksesta ja rakentavasta keskustelusta aiheen tiimoilta. Tämä tapaus olkoon opiksi minulle ja toivottovasti myös muille.Mönkijä harrastus on hieno laji,ei pilata lajin kehitys mahdollisuuksia omalla toiminnallamme eli luvan kanssa ajellaan missä ajellaan ja minä alan opettelemaan itsehillintää.
Hullu tykkää kaikesta mikä pörisee ja/tai pyörii
Mun mailla ei luvattomat ajele. prkl
otto13
6WD
Mönkijä:: xmr 650
Viesti:

Viesti Kirjoittaja otto13 »

mutakettu kirjoitti:Kirjoitus liittyi kuitenkin varsin läheisesti Mutaketun esittämään tapaukseen ja oli tarkoitettu ainoastaan herättämään mielikuvia ihmisille, joilla on tapana ensin tehdä kimpaantuneena asioita ja vasta sen jälkeen miettiä teon seurauksia.

Kiitos Edu muistutuksesta ja rakentavasta keskustelusta aiheen tiimoilta. Tämä tapaus olkoon opiksi minulle ja toivottovasti myös muille.Mönkijä harrastus on hieno laji,ei pilata lajin kehitys mahdollisuuksia omalla toiminnallamme eli luvan kanssa ajellaan missä ajellaan ja minä alan opettelemaan itsehillintää.

Asiaa =D>
Vastaa Viestiin