Mönkijän huolto merkkiliikkeessä. Hinnat, palvelu ja jne.

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
kekkonem
Tracks
Mönkijä:: XP -14 T3

Re: Mönkijän huolto merkkiliikkeessä. Hinnat, palvelu ja jne

Viesti Kirjoittaja kekkonem »

Polaris 850 XP -13 50 h huolto Lohjan Konepalvelu = 185,00 €

Palvelu moitteetonta ja ystävällistä.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
exsailor
4WD
Mönkijä:: Honda Rubicon FA 500

Viesti Kirjoittaja exsailor »

Mulle tehtiin 200 tunnin huolto Rubiconnaan (vm -07) viime joulukuussa Raumalla Hakin Huollossa. Tilatessani kysyin ensiksi huollon hinnan ja kaveri kertoi että se olis 200-250 €, riippuen siitä mitä siihen tulee tarvittavia osia. Huollosta "konnan" hakiessani hinnaksi tuli 280 €, koska siihen uusittiin tulppa joka on Iridium-tulppa, jonka hintahan on normaaliin verrattuna korkeampi. Työ tehtiin asiallisesti ja tulpasta mulle soitettiin ja kysyttiin ,että vaihdetaanko se ja kaveri kertoi että se kyllä vielä vähän aikaa kestäiskin, mutta pyysin vaihtamaan vaan, koska en ihan joka vuosi huollossa käy vähäisen tuntikertymän takia. Olen erittäin tyytyväinen liikkeen palveluun ja työn laatuun. Kotipaikkakunnalla kysyin saman työn hintaa ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä : 350 € ja puhutellessani siellä ollutta asentajaa, nuorta miestä, hän ei tiennyt mikä on tämä Rubicon, niin en voinut muuta kuin tilata työn Hakin Huollosta, josta olin jo aikaisemminkin kuullut hyvää palautetta ja tienasinpa vielä hyvikin naftarahatkin valinnan ansiosta.
Kauas on pitkä matka - mönkijälläkin!
EeroO
2WD
Mönkijä:: Polaris EFI 500 EUT 2013

Viesti Kirjoittaja EeroO »

Polle EFI 500 traktorin ensimmäinen 25 h huolto maksoi 110 eur. Öljyt vein mukanani. Huoltoaika oli noin 2 h. En tiedä, mitä muuta huollossa tehtiin, kuin vaihdettiin öljyt, koska huoltopäällikkö ei suostunut kertomaan. Sanoi vain, että mönkkäri käydään läpi huollossa ja siihen kuluu 2 tuntia. Jotakin oli "läpikäyty", koska mielestäni tyhjäkäynti on nyt tasaisempi kuin ennen huoltoa. Samalla korjasivat virheellisesti asentamansa trukkiliittimen ja roikkuvan mittariston alapohjan - nyt sitten työvalo näyttää korjauksen jäljiltä kuusen latvoihin. Saavat korjata sen sitten 50 h huollossa.
Polaris EFI 500 EUT 2013
Kiinan tukkikärry + kippilava + sähkövinssi, vinsseissä dyneema-köydet
Puskulevy
Työtehtävät: Metsä- ja pihahommat
pusikkoon
Tracks
Mönkijä:: 2012 Foreman

Viesti Kirjoittaja pusikkoon »

No jopas on surkeaa toimintaa huollolta jos eivät osaa kertoa asiakkaalle mitä tekevät. Huollon jälkeen pitäisi saada huoltoraportti käteen, josta käy ilmi mitä on tehty. Tämä kun käydään vielä asiakkaan kanssa läpi, niin ei pitäisi jäädä epäselvää. Mielestäni ihan perusvaatimuksia huollon toiminnalta.
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
jiiipee
6WD
Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b

Viesti Kirjoittaja jiiipee »

Onneksi on valinnanvapaus, jos kokee huonoa palvelua ei muuta kuin toiseen firmaan €urot, jossa osataan palvella maksavaa asiakasta. Joskus tuntuu että meillä täällä härmässä ollaan vähän hukassa tuon asiakassuhteen hoitamisen kanssa.
Ulkona.
Fethry
Noppeli
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 EFI T3

Viesti Kirjoittaja Fethry »

Pari viikko sitten käytin Polariksen 500 EFI traktorin Oulun Motormanilla 100h huollossa. Huollosta antoivat raportin tehdyistä töistä ja huoltokirjan olivat täyttäneet. Asiallinen meininki. Hintaa oli muutaman euron yli 400€.
EeroO
2WD

Valitettavasti Iisalmessa on vain yksi Polariksen huolto. Kuopio on seuraavaksi lähin paikka. Ei ole jengi kehunut Iisalmen huoltoa kovin asiakasystävälliseksi - pikemminkin ylimieliseksi.
Polaris EFI 500 EUT 2013
Puskulevy
All-Terrain Vehicle
Tracks

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Mulla toimi ainakin todella hyvin. Suklaarasia ja joulukorttikin tuli jouluna :lol:
No joo onhan se vähän omanlaisensa paikka, mutta osaa itse olla ihmisiksi niin kyllä se homma toimii.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Rymy
4WD
Mönkijä:: Goes 520

Viesti Kirjoittaja Rymy »

Täysi kymppi ja papukaija merkki... =D> =D>

Motor Power Tampere.

Lauantaina mönkkä "vähän" rikki ja tänään poikkesin osia kyseleen.
Kaikki löytyi.
Selvinpäin ei tule mieleen ja juovuksissa ei muista.
EeroO
2WD

Käytinpä jälleen Pollea huollossa Iisalmessa - 50h tuli täyteen. Huolto suositteli tehtäväksi vuosihuollon ja hinta hiukan alle 360 eur. Kysyin, että mikä siinä niin paljon maksaa. Vastattiin, että huoltoaika on standartoitu 5 h + öljynvaihdot. Eipä siinä auttanut muuta kuin tilata huolto ja kaivaa kuvetta.
Työn maksamisen yhteydessä kysyin, mitä huollossa tehtiin ja havaittiin. Vastaus oli jälleen, että "vaehettii öljyt ja käätii läpi", vaikka nyt oli eri henkilö korjaamopäällikön roolissa. Kovin on salaperäistähommaa tuolla.

Tuleeko teille huollosta jonkinlainen raportti, josta ilmenee tehdyt toimenpiteet? Auton (Toyota) huollosta saan sellaisen ja vielä mahdollisen suullisen selvityksen huollon toimenpiteistä, jos jotakin jäi raportissa huomioimatta.
Polaris EFI 500 EUT 2013
Puskulevy
keulii
6WD
Mönkijä:: Can-Am 650 XT -12

Viesti Kirjoittaja keulii »

Ei tuu Canan huollosta listaa. Sais TM taas tehdä jonku testin noista huoltopaikoista.
apo
6WD
Mönkijä:: YFM450 "Black pearl"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apo »

EeroO kirjoitti:Käytinpä jälleen Pollea huollossa Iisalmessa - 50h tuli täyteen. Huolto suositteli tehtäväksi vuosihuollon ja hinta hiukan alle 360 eur. Kysyin, että mikä siinä niin paljon maksaa. Vastattiin, että huoltoaika on standartoitu 5 h + öljynvaihdot. Eipä siinä auttanut muuta kuin tilata huolto ja kaivaa kuvetta.
Työn maksamisen yhteydessä kysyin, mitä huollossa tehtiin ja havaittiin. Vastaus oli jälleen, että "vaehettii öljyt ja käätii läpi", vaikka nyt oli eri henkilö korjaamopäällikön roolissa. Kovin on salaperäistähommaa tuolla.

Tuleeko teille huollosta jonkinlainen raportti, josta ilmenee tehdyt toimenpiteet? Auton (Toyota) huollosta saan sellaisen ja vielä mahdollisen suullisen selvityksen huollon toimenpiteistä, jos jotakin jäi raportissa huomioimatta.
Ainakin minä olen joka kerta saanut huollosta tarkan selosteen, mitä he on tehneet ja kaikista osista ja nesteistä mitä on käytetty on tiedot. Nämä on tullut niin paperilla, kuin sanallisesti käyty läpi kampetta hakiessa.
Nyt mahdollisesti joutuu etsimään uuden huollon J: kylästä, "hovihuollon" mentyä konkurssiin jos ei itse ala rasvaaman näppejä. Toistaiseksi huolto pelaa pesän lukuun, mutta jatkosta ei ole tietoa.
Tähän mennessä ei koneesen ole tarvinnut muita remppoja tehdä, kuin normi huollot, jos sen rakentelua ei oteta huomioon.

Kuvan moottoripalvelussa, mistä on kyse on saanut erinomaista palvelua, vaikkei se parin viimeisen huollon yhteydessä enää ollutkaan jammun merkkihuolto.
Olen käyttänyt ko. firmaa jo kauan ennen mönkkäriä ja aina on palvelu ollut hinta-/laatusuhteeltaan erittäin hyvä. Jos tällainen kehuminen sallitaan.
"Hyvin suunniteltu on aloitusta vajaa valmis"

Uudenmaan Mönkijät Ry
salar
Noppeli

Viesti Kirjoittaja salar »

Doniin, tulipa käytettyä yamaha t3 550 ensimmäisessä huollossa, eli 20h tuli täyteen. Huolto, jonka yhteydessä vaihtoivat rikkoutuneen etu-umpion, maksoi 168€. Seuraava huolto on huoltokirjan mukaan 80h kohdalla, eli taas saa hurruutella rankamettässä rauhassa. Tietysti tuohon voisi itse vaihtaa öljyt vaikkapa 60 kohdalla..josko siitä olisi hyötyä jatkon kannalta. Paikka oli Pudasjärven pienkonehuolto.

Suuremmalti en kysellyt mitä olivat tehneet, pitää luottaa että tietävät itse.
jami85
Tracks
Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14

Viesti Kirjoittaja jami85 »

Polaris sportsman 570 traktori 25h huolto paikallisessa polariksen jälleenmyyjällä 195e ja palvelu niin syvältä sieltä ku olla vaan voi. Pesin koneen ennen huoltoa niin takas hakiessa oli hiekkaa joka paikka alustasta täynnä...vissiin oli ollu kovat koeajot. Viimisen päälle tyly palvelu. Niin ja parkit oli irrotettu ja tiputettu umpioitten sisään. Vaikka ne siniset parkit oliki nii ei kai niitä sinne umpioitten sisään olis tarvinnu puottaa. Empä asioi enää tuossa liikkeessä.
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
Erikoisammattimies
2WD
Mönkijä:: Polaris RZR 900s TR

Viesti Kirjoittaja Erikoisammattimies »

Toivottavasti kerroit myös firmalle tyytymättömyydestäsi ja heidän virheistään, jotta osaisivat parantaa palveluaan. Itse olen korjaamossa töissä ja haluaisin kuulla myös ne huonot asiakaspalautteet. Monesti ihmiset jotka saavat huonoa palvelua eivät välttämättä kerro siitä suoraan vaan puhuvat kylillä ja siellä se juttu vasta leviää. Toivottavasti käyttämäsi firma oppii virheistään ja palvelu paranee.
Viimeksi muokannut vaughan, 04 Syys 2014 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Mutkaan mennään kovaa, mutta sieltä pitäs päästä myös pois!
Team Stefa
Vastaa Viestiin