Ajattelin viikonloppuna mönkijän pestä, en ole ennen mönkijää pessyt. "eka mönkijä vasta itsellä"
Niin pitääkös jotain erityistä varoa kun tuota pesee, tai ottaa huomioon? Ihan auton pesuaineella ja sienellä tarkoitus pestä.
Noniin nostellaas eli miten saatte koneet kuivaksi, nyt on panssarin päällä vettä ollu noin viikon ajan. Olis mukava kun sais ton laitteen kuivaksi ennen pakkasia Ja laite ollu siis lämpösessä tallissa koko ajan
Onko sulla se panssari ihan umpinainen?, muutama reikä vois auttaa asiaa tai sitten raotat panssarointia sen verran että vesi valuu pois, muuten kyllä kuivuu riittävästi jos lämpimässä tallissa kerta on.
takatuuppari kirjoitti:Noniin nostellaas eli miten saatte koneet kuivaksi, nyt on panssarin päällä vettä ollu noin viikon ajan. Olis mukava kun sais ton laitteen kuivaksi ennen pakkasia Ja laite ollu siis lämpösessä tallissa koko ajan
Pestään ne koneet näin. Kura ja vesi ei jää mönkijään.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Mitäs haavereita siinä sattuu? Puskurista kiinni ja nostaa pystyyn, yksinkertaista. Toki voi tulla pipejä jos käsivarret on yhtä paksut kun keulapuskuri mönkijässä ja aamupuurokin on jäänyt syömättä useampanakin aamuna koska siviilipalveluksessa kunnan kirjastossa ei sellaista tarjoiltu
ViiMax kirjoitti:Onko sulla se panssari ihan umpinainen?, muutama reikä vois auttaa asiaa tai sitten raotat panssarointia sen verran että vesi valuu pois, muuten kyllä kuivuu riittävästi jos lämpimässä tallissa kerta on.
Ja missään nimessä ei yhtäkään reikää sinne pohjapanssariin
kingi kirjoitti:Mitäs haavereita siinä sattuu? Puskurista kiinni ja nostaa pystyyn, yksinkertaista. Toki voi tulla pipejä jos käsivarret on yhtä paksut kun keulapuskuri mönkijässä ja aamupuurokin on jäänyt syömättä useampanakin aamuna koska siviilipalveluksessa kunnan kirjastossa ei sellaista tarjoiltu
Juu tuus näyttää mallia sitten, ehdokas numero 1 painaa tällähetkellä n.450kg --> sain nostettua keulaa huimat 10cm maasta ylös ja siihen tyssäs... muuten olen kyllä ihan normi kooltani ja voimiltani.
kingi kirjoitti:Mitäs haavereita siinä sattuu? Puskurista kiinni ja nostaa pystyyn, yksinkertaista. Toki voi tulla pipejä jos käsivarret on yhtä paksut kun keulapuskuri mönkijässä ja aamupuurokin on jäänyt syömättä useampanakin aamuna koska siviilipalveluksessa kunnan kirjastossa ei sellaista tarjoiltu
Repesin...lonkerot pitkin näpäimistöä, kiitti vaan!
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
Honda nyt on nii köykänen, varsinkin jos on ylämäessä. AC menikin parhaiten kaasulla ja painoa siirtämällä. Ja onhan noissa vempaimissa vinssi ja neliveto. Esim trukkilava seinän viereen nojalleen ja ajaa mönkijän siitä pystyyn, eikä tarvii edes istua kyydissä. Pesuaika lyhenee huomattavasti kun se kura valuu pois eikä vain siirry puolelta toiselle.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
kingi kirjoitti:Ja missään nimessä ei yhtäkään reikää sinne pohjapanssariin
Mitäs siellä muutama pikku vesireikä haittaa ? En nyt puhunut mistään 5cm halkaisijaltaan olevista rei´istä.... Monessa panssarissa oon nähnyt jopa öljyvaihtoa helpottamaan tehtyjä reikiä. Mutta jokainen tekee tavallaan ja toiset ei ollenkaan
ViiMax kirjoitti:Onko sulla se panssari ihan umpinainen?, muutama reikä vois auttaa asiaa tai sitten raotat panssarointia sen verran että vesi valuu pois, muuten kyllä kuivuu riittävästi jos lämpimässä tallissa kerta on.
Ja missään nimessä ei yhtäkään reikää sinne pohjapanssariin
Juu en ajatellut tehdäkkään. Toi kuitupanssari ei sitä vissiin kestäisi vois haljeta. En siis poraa mitään .
Viimeksi muokannut takatuuppari, 29 Joulu 2011 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Darth kirjoitti:Honda nyt on nii köykänen, varsinkin jos on ylämäessä. AC menikin parhaiten kaasulla ja painoa siirtämällä. Ja onhan noissa vempaimissa vinssi ja neliveto. Esim trukkilava seinän viereen nojalleen ja ajaa mönkijän siitä pystyyn, eikä tarvii edes istua kyydissä. Pesuaika lyhenee huomattavasti kun se kura valuu pois eikä vain siirry puolelta toiselle.
Vinkkiä miten saada toi mönkkäri TURVALLISESTI takatassuilleen
kingi kirjoitti:Ja missään nimessä ei yhtäkään reikää sinne pohjapanssariin
Mitäs siellä muutama pikku vesireikä haittaa ? En nyt puhunut mistään 5cm halkaisijaltaan olevista rei´istä.... Monessa panssarissa oon nähnyt jopa öljyvaihtoa helpottamaan tehtyjä reikiä. Mutta jokainen tekee tavallaan ja toiset ei ollenkaan
"Jokainen reikä on liikaa........" näinhän paula koivuniemikin aikoinaan lauloi. Vai olikos se sittenkin jokainen päivä......no ihan sama. Näin ovat kuitenkin isot pojat jotka ajavat mönkijöillään maastossa minulle kertoneet