Mönkijä aiheiset myynti-ilmoitukset
Re: Nettimoto
Mutta ainakin etukuraläpät pysyy kiinni kun on näköjään kuudella ruuvilla kiinni 

KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
-
- 6WD
Onks tossa tarakalla joku spoileri viritys vai mikä
noilla kuraläpillä vaatii kovaa itsetuntoa ja asennetta että uskaltaa ihmisten ilmoille 

ex smc cbw 250
ex derbi dxr 250
ex derbi dxr 250
Oliskohan isäntä ollut lanseeraamassa lapissa poromiesten mönkijöihin noita roiskesuojia? Leijonankitaan vaan hakemaan rahaa projektiin...
Toivottavasti vaimokulta ei ole mennyt lapinreissun aikana tuohon "nigerialais" huijaukseen...
Tuo takana oleva "tarakka" on myös uusi innovaatio. Olisi kiva tietää mihin käyttöön se on tarkoitettu. Kuka uskaltaa kysyä tältä ideanikkarilta itseltään? Minä en, mutta olisi kyllä kiva tietää.

Tuo takana oleva "tarakka" on myös uusi innovaatio. Olisi kiva tietää mihin käyttöön se on tarkoitettu. Kuka uskaltaa kysyä tältä ideanikkarilta itseltään? Minä en, mutta olisi kyllä kiva tietää.

Itä-Suomen mönkijät ry
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
Olisikohan ollut ihan vain invalidilla käytössä, kuten aikaisemmat tällaisilla roiskeläpillä ja tavaratelineellä varustetut nettimotossa myynnissä olleet ovat olleet 

Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Niin taikka jollain himo-teini-tuunaajalla
Toisaalta noi läpät herättää rispektiä kylällä, kuten se kuuluisa karvanoppa corollan peruutuspeilissä 

No voi harmi, mulla jo mielikuvissa joku "alanmies" veteli karvahattu päässä pitkin kylän raittia sivutelineissä 24 tölkin laatikot bisseä.
Eipä siinä mitään, pitänee itse vetäytyä autotalliin rakentamaan tuollaiset takatelineet ja lähtee ostamaan karvahattu

Eipä siinä mitään, pitänee itse vetäytyä autotalliin rakentamaan tuollaiset takatelineet ja lähtee ostamaan karvahattu

Itä-Suomen mönkijät ry
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris 500Ho-013
Oletteko kateellisia? Pikkutytöt kääntäisivät päät kun teillä pikkupojilla olis tommonen.
Sehän on upea
sanoo elekeläsvaari
Sehän on upea

Tai, no hautaan sittenkin haaveet tuosta takatelineestä, jos nuo kerran ovat pikkutyttöjen salaisissa päiväunissa. Tulee heti kylähullun maineen lisäksi "namusedän" leima otsaan. Eikun kilon irtokarkkilaatikot telineisiin ja kylille.
Haaveilin lähinnä saavani kunnioitusta "rantojen miesten" joukossa bisselaatikoineni ja karvahattuineni

Haaveilin lähinnä saavani kunnioitusta "rantojen miesten" joukossa bisselaatikoineni ja karvahattuineni

Itä-Suomen mönkijät ry
Kylläpä hävettäisi ajaa tällaisella (vain sixpäkki tarakalla), kun toinen vetelisi roiske- ja karvahatunläpät heiluen vastaan 48 kannua kyydissä: http://www.nettimoto.com/bashan/bs200s-6/1627773
Itä-Suomen mönkijät ry
"juuri uusi mäntä laitettu. männällä ajettu alle 100 tuntia" 

-
- 3WD
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI T3 2013
Musta noi lisä kuraläpät näyttää ihan asiansa ajavilta. Ja tarakkakin on varmasti tarpeen jos asioita hoitaa tai kaupassa käypi. Kaikille se ulkonäkö ja katu-uskottavuus ei merkitse. Ja nämä kaikki ei varmaan ole invalideja.
Siinäpä olisi kotimainen kahiforest 410 tukkikärry sitä tarvitsevalle käytettynä (ei ole minun, eikä tuttavieni ilmoitus). Hieroisin kauppaa, jos olisin itse kärriä vailla! http://www.nettimoto.com/muu-merkki/muu-malli/1630870
Itä-Suomen mönkijät ry
Kannattaa ostaa CAN-AM kerran kun pitää arvonsa todella hyvin, arvo jopa nousee ajan saatossa
http://www.nettimoto.com/can-am/outlander-max/1620608