Juu, sen verran jäi tuosta omasta postauksesta poies, että kyllä maantiellä pitäs olla hiukka enemmän paukkuja, kuin se rajoitettu. Onhan se jo turvatontakin mennä, kun hiipuu mäkiin ja autot tulee perään paljon lujempaa. Ennemmin nopeusrajoitin sinnekkin, eli vaikkapa satku tai 80 rajoittimen arvoksi. Tai oikeestaanhan sen rajoitusarvon pitäs olla hiukka enemmän, kuin tavoitenopeus...
Kyllä mullakin ajatuksena elää, että oiskohan se hienoo omistaa semmonen tonninen voimapaukku, mutta riittäköön nyt tuo keskisarjalainen, kun se on soppeli kompromissi. Ei siinäkään riitä tosipaikassa pito
-P-
japit kirjoitti:
Tuo on hyvä juttu !!
ei se meikäläisellekään ole mikään ego juttu. Vaan enemmänkin se että tehot vaan ei riitä tuolla maantiellä muun liikenteen joukossa.
Eli tehorajotus pois ja esim max 100 km tunnissa saa ajaa ( niin kuin pakettiautot) ( kiitos tästä( pa -jutusta ) muuten postipekalle eli pekka vennamolle / SMP )
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.