Mielestäni M-box on tässä asiassa menetellyt erittäin mallikelpoisesti.frosty kirjoitti:Mun on pakko pistää nyt omaa kokemusta tähän.
Pari mönkijää olen sieltä ostanut, Toinen sellanen reilu tonnin 125cc lasten crossi ja toinen sitten apaut kymppitonnin TGB. Molemmat oli laadukkaita hintaluokassaan ja palvelu liikeessä moitteetonta.
Moitteetonta jopa siinä kohtaa kun asiat menee pieleen, eli tämä kymppitonnin TGB paloi ja liike vastasi omasta osuudestaan mallikaasti ja ilmoittivat varaavansa mulle uuden vastaavan sen varalle jos vakuutusyhtiön päättää uuden hankkia mulle. No, vakuutusyhtiön toimesta mikään ei sitte mennytkään niinkuin piti ja korvaus oli sen verran heikko 300km ajetusta mönkijästä ettei rahat riittänyt uuden vastaavan hankintaan.
TGB oli mainio mönkijä ja aina sai neuvot ja ohjeet kun liikeeseen soitti jostain ongelmasta. Ei mitään valitettavaa kummastakaan Sukevasta. Jokaisella meistä on menneisyys eikä sen tule määrittää sitä mitä ihminen on nyt.
Virolainen vahvistus on ihan omaa luokkaansa ja kävi jopa kotona kattomassa mönkijää.
Varmasti tehdään vielä TGB -kauppoja kunhan oma tilanne antaa myöten.
Kyllä se aika pitkälti on silleen että miten asian esittää jos tulee jotain takuujuttuja yms, jos rupeaa puhelimessa kiukuttelee ja heittää ärräpäitä niin varmasti saa myös sen mukaista palvelua.
Paljon on liikkunut juttua (täälläkin) että heillä on ollut jotain kärhämää ja lakijuttuja, mutta en lähtis niistä kyllä yleisesti mihinkään kirjottelemaan ennekuin olisin ottanut asiasta enemmän selvää. Varmasti on jokaisella maahantuojalla enemmän tai vähemmän ongelmallisia tapauksia ja tulee aina olemaankin, mutta itse olen saanut hyvää palvelua m-boxilta ja olen erittäin tyytyväinen, toki puhelimeen jos vastaisivat hanakkaammin niin