(Huonoa) palvelua Modularboxissa...

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Re: (Huonoa) palvelua Modularboxissa...

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

frosty kirjoitti:Mun on pakko pistää nyt omaa kokemusta tähän.
Pari mönkijää olen sieltä ostanut, Toinen sellanen reilu tonnin 125cc lasten crossi ja toinen sitten apaut kymppitonnin TGB. Molemmat oli laadukkaita hintaluokassaan ja palvelu liikeessä moitteetonta.
Moitteetonta jopa siinä kohtaa kun asiat menee pieleen, eli tämä kymppitonnin TGB paloi ja liike vastasi omasta osuudestaan mallikaasti ja ilmoittivat varaavansa mulle uuden vastaavan sen varalle jos vakuutusyhtiön päättää uuden hankkia mulle. No, vakuutusyhtiön toimesta mikään ei sitte mennytkään niinkuin piti ja korvaus oli sen verran heikko 300km ajetusta mönkijästä ettei rahat riittänyt uuden vastaavan hankintaan.
TGB oli mainio mönkijä ja aina sai neuvot ja ohjeet kun liikeeseen soitti jostain ongelmasta. Ei mitään valitettavaa kummastakaan Sukevasta. Jokaisella meistä on menneisyys eikä sen tule määrittää sitä mitä ihminen on nyt.
Virolainen vahvistus on ihan omaa luokkaansa ja kävi jopa kotona kattomassa mönkijää.

Varmasti tehdään vielä TGB -kauppoja kunhan oma tilanne antaa myöten.
Mielestäni M-box on tässä asiassa menetellyt erittäin mallikelpoisesti.
Kyllä se aika pitkälti on silleen että miten asian esittää jos tulee jotain takuujuttuja yms, jos rupeaa puhelimessa kiukuttelee ja heittää ärräpäitä niin varmasti saa myös sen mukaista palvelua.

Paljon on liikkunut juttua (täälläkin) että heillä on ollut jotain kärhämää ja lakijuttuja, mutta en lähtis niistä kyllä yleisesti mihinkään kirjottelemaan ennekuin olisin ottanut asiasta enemmän selvää. Varmasti on jokaisella maahantuojalla enemmän tai vähemmän ongelmallisia tapauksia ja tulee aina olemaankin, mutta itse olen saanut hyvää palvelua m-boxilta ja olen erittäin tyytyväinen, toki puhelimeen jos vastaisivat hanakkaammin niin =D>
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

ViiMax kirjoitti:Kyllä se aika pitkälti on silleen että miten asian esittää jos tulee jotain takuujuttuja yms, jos rupeaa puhelimessa kiukuttelee ja heittää ärräpäitä niin varmasti saa myös sen mukaista palvelua.
Tässä asiassa olet niin oikeessa, sitä aika pitkälti saa mitä tilaa, eikä mulla ole kans mitään valittamista palvelusta mbox.ssa mut eipä ole silti muuta asiaa ollutkaan kun 2 mönkijää olen ostanut, ensimmäinen oli lievä pettymys mutta ei laadullisesti vaan siksi että kone oli laiska, mutta nykyinen tegu siittä ei ole mitään valittamista, ei ole laiska ja toimii aivan loistavasti.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
MarkoV
Noppeli
Mönkijä:: Suzuki KingQuad 700 -6

Viesti Kirjoittaja MarkoV »

frosty kirjoitti: 300km ajetusta mönkijästä ettei rahat riittänyt uuden vastaavan hankintaan...
TGB oli mainio mönkijä ja aina sai neuvot ja ohjeet kun liikeeseen soitti jostain ongelmasta..
300 km ja useita? ohjeita ongelmiin? Taisin tehdä oikein kun valitsin ei-kinkin ;-)

Marko
stequ78
Tracks

MarkoV kirjoitti:
frosty kirjoitti: 300km ajetusta mönkijästä ettei rahat riittänyt uuden vastaavan hankintaan...
TGB oli mainio mönkijä ja aina sai neuvot ja ohjeet kun liikeeseen soitti jostain ongelmasta..
300 km ja useita? ohjeita ongelmiin? Taisin tehdä oikein kun valitsin ei-kinkin ;-)

Marko
Oon ajanu 1tkm samanlaisella kun frostylla oli ja mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enimmäkseen kun oon näitä juttuja lueskellut on ongelma ollut 4 vedon lukon vaijerin säädöissä ja ei Tgb.eet oo kinkkejä laisinkaan.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
MarkoV
Noppeli
Mönkijä:: Suzuki KingQuad 700 -6

Viesti Kirjoittaja MarkoV »

stequ78 kirjoitti:
MarkoV kirjoitti:

Marko
Oon ajanu 1tkm samanlaisella kun frostylla oli ja mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enimmäkseen kun oon näitä juttuja lueskellut on ongelma ollut 4 vedon lukon vaijerin säädöissä ja ei Tgb.eet oo kinkkejä laisinkaan.
Jaa Taiwan tai Kiina, onko noissa nyt loppujen lopuksi mitään eroa ;-) Valmistusmaa ei ollut se pointti vaan jako ns. valtamerkkeihin ja sitten tuntemattomimpiin halpismerkkeihin jotka yleensä tulee Kiinasta.

Marko
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9277888 Tyytyväiset asiakkaat senkun lisääntyy. :roll:
stequ78
Tracks

Ainoo jolla siellä modbox.ssa on edes hieman halua asiakaspalveluun on juuri se Virolainen huoltomies, dirikka Sukevaa olen jo valmiiksi pitänyt pellenä ja äärimmäisen huonona aspalvelijana juuri noista syistä mitä Suoli24.lla kirjoitettiin, valtuutetuthuollot tosiaan ovat juuri tuon tyyppisiä mitä kans kirjoitettiin ainakin siis Porissa, nyt katsotaan ensimmäistä kertaa miten heidän takuu pelaa kun jouduin vinssin lähettää sinne kun lakkas pyörimästä, takuuta on jäljellä 6kk mut epäilen jo nyt että saan jotain hölmöjä selityksiä miksi juuri nyt tämä vika ei mene takuun piikkiin ja nyt oon tosiaan yleensäkin tullut siihen tulokseen että on aika vaihtaa merkkiä koska Poriin saatiin uusi Can-am edustaja ja heillä myös tietty huolto yms firma toiminut Eurajoella jo 25v on arvostettu ja luotettava toimija.
kgb
3WD
Mönkijä:: TGB blade 550

Viesti Kirjoittaja kgb »

Flektin anturi kökkönä...

Soitto Modularbox:iin löytyykö hyllystä ja meneekö takuuseen.?
löytyy ja menee( voisitko tuoda vanhan anturin mukaan)

Ei kun ruokatunnilla matkaan.

Astun sisälle tervehdys/hymy osien vaihto ja näkemiin 30 sekunttia

Kiitoksia =D>
FRIGORI LAECASIN DICO!
Squadra
Noppeli
Mönkijä:: TGB Target 550 IRS

Viesti Kirjoittaja Squadra »

Sain flektin anturin myös mukavasti takuuseen, mutta kiistaa näyttäisi tulevan takaiskarista, joka vuoti öljyt pihalle, kun mönkijälläni oli ajettu vasta 1200km ja nekin 95% teillä ja auraamassa. Mboxin viesti oli, että kuluva osa, ei takuuseen. Mun mielestä selkeä valmistusvirhe, oletukseni on, että iskarin pitäisi kestää paljon enemmän. Onko vinkkejä, miten toimin asian kanssa?
Kramppipeukku
Pappi
Moderaattori
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Eli olet ollut yhteydessä myyjäliikkeeseen, joka on evännyt vaateesi?

Sitten seuraavana voit kysyä neuvoa tuolta.

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/

Kerrot faktat, et mutuile tai lisäile mitään. Ajoneuvon tiedot ja ikä yms. Kuluttajaneuvoja ottaa tiedot tarvittaessa ylös ja saat oman "numeron". Mikäli kuluttajaneuvojan mielestä liikkeellä on korvausvelvollisuus niin voit olla yhteydessä liikkeeseen. Kerrot, että olet asiasta keskustellut kuluttajaneuvojan kanssa. Mikäli asia ei etene, voit soittaa kuluttajaneuvontaan ja ilmoittaa, että asiasi ei edennyt. Sempä jälkeen jäät oottelemaan mitä tuleman pitää.

Mieluummin nämä asiat ratkoisi ilman ulkoista neuvontaa, mutta aika usein joudutaan turvautumaan apuun. Itsekin olen tuonne kerran kääntynyt ja avun saanut.

Muista sitten säilyttää hermosi kun asioit myyjäliikkeen ja kuluttajaneuvojan kanssa. Asiallinen kielenkäyttö ja faktoihin perustuva asiointi on vain sinulle plussaa. Kiukkuaminen ja raivoaminen ei johda mihinkään.

Kerrohan palstalla miten homma eteni.
Squadra
Noppeli

Juu olen keskustellut asiasta mboxin kanssa ja vieläpä asialliseen sävyyn. :) Kiitos nopeasti tulleista neuvoista, pistän viestiä, kun asia etenee!
Kramppipeukku
kgb
3WD
Mönkijä:: TGB blade 550

Viesti Kirjoittaja kgb »

Kannattaa olla mod.box yhteydessä S.postilla niin jää dokumenttejä käteen!
FRIGORI LAECASIN DICO!
Squadra
Noppeli

Sähköpostilla oon asioinutkin pääasiassa :)
Kramppipeukku
Pappi
Moderaattori
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Jos sinulla on kerran jo olemassa olevia sähköposteja niin otappa ja soita liikkeeseen. Jotenkin tuntuu, että tänä päivänä liikaa luotetaan sähköpostin tehokkuuteen viestinnässä. Voipi yllättää myyjän kun tyytymätön asiakas soittaa asian tiimoilta.

Kokeileppa :)
Squadra
Noppeli

Noniin, soitin tänään mboxiin ja keskusteltiin hyvässä hengessä asiasta. Kaveri rivien välistä myönsi, että valmistusvialta haisee, eikä noita oo hajonnut juuri yhtään, mutta samaan hengenvetoon totesi, että iskarit ei kuulu takuun piiriin. Pyysi kuitenkin lähettämään kuvia iskarista ja hän välittää ne valmistajalle, jos asialle pystyisi jotain tekemään. Tein työtä käskettyä ja lähetin kuvat, nyt odotellaan. Iskarin hinnassa lupasi tulla vastaan (uus 300€, hyi helv..). Kerron taas kun on jotain kerrottavaa. Plussaa nopeasta puhelimeen vastauksesta, eikä tuntunut vähättelevän ongelmaani.

btw. Uusista isompi koneisista teguista ei tietoa, mahdollisesti tulevaisuudessa, kuului vastaus :doubt:
Kramppipeukku
Vastaa Viestiin