VARASTETUT MÖNKIJÄT JA OHEISLAITTEET
VARASTETTU!!!!!!!!!!!!!!!!
Varastettu 5.7-6.7.07 välisenä yönä Polaris hawk 300 -07 mönkijä Valkeakoskelta osoitteesta ********* Varkaiden epäillään liikkuneen punaisella autolla. Mönkijän löytöön liittyvästä vihjeestä luvassa huomattava löytöpalkkio vihjeet voi soittaa numeroon ********* ja tietenki poliisille.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Muokkasin. Osoitteita ja numeroita ei kannata levittää. Ne kertovat vain uuden varastettavan tarkan osoitteen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
perjantai aamuna kun aamulla 3 aikaa olin töihin menossa niin 13 km päässä kotoa oli vanha riisseli mersu (farkku) ylämäessa pysähdyksissä ja kärry perseessä (perälauta oli pudonnut noin 5 km aiemmin ja itse täräytin siitä yli kun en huomannu) , no minäpä otin repsikan puolen ikkunaa vähän auki ja sanoin että teillä on taka laita pudonnut (3 äijää oli auton ulkopuolella) vastauksekseni sain huonolla suomella että menovesi on loppu, no en ruvennut heitä auttamaan vaan lähdin jatkaa matkaa....
aamupäivällä hokasin töissä että sehän oli kerpele yhen mökkiläisen peräkärry ja niinhän siinä oli käynyt kun menin iltapäivällä katsomaan kotiin päästyäni mökin pihaan niin siellähän oli kerpele murtomiehet käyny oven ikkuna lyöty sisään. vitutus oli melkoinen itselläkin kun murtomiehet olis saatu melkeen rysän päältä kiinni jos olisin soittanu kytille aamulla ja kertonu näkemästäni.
kyllä olis kirveellä töitä
kun kunnon kansalaisten omaisuutta viedään pimeille markkinoille 
aamupäivällä hokasin töissä että sehän oli kerpele yhen mökkiläisen peräkärry ja niinhän siinä oli käynyt kun menin iltapäivällä katsomaan kotiin päästyäni mökin pihaan niin siellähän oli kerpele murtomiehet käyny oven ikkuna lyöty sisään. vitutus oli melkoinen itselläkin kun murtomiehet olis saatu melkeen rysän päältä kiinni jos olisin soittanu kytille aamulla ja kertonu näkemästäni.
kyllä olis kirveellä töitä

No toi pistää kyllä jo pesättämään.
Ite tulee ajeltua tuola maaseuduilla ja metsätiloilla kuomukärri perässä, ja aina kun näkee paikallisia ihmisiä jossain. Tulee sellanen olo, että kohta tullaan kysymään, että milläs asialla sitä liikutaan. Silti kukaan ei mitään kysele.
Ite tulee ajeltua tuola maaseuduilla ja metsätiloilla kuomukärri perässä, ja aina kun näkee paikallisia ihmisiä jossain. Tulee sellanen olo, että kohta tullaan kysymään, että milläs asialla sitä liikutaan. Silti kukaan ei mitään kysele.
Ei pojat mopolla mahottomia.
- Vee-äM
- R.I.P
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
Pitää olla itsetunto kohillaan kun menee kolmelle rosmolle tekeen kansalaispidätyksen
Paree soittaa kyllä jetsoneille.
Lehdessä oli juttua kun naapurin pojat oli ampunu kumiluodeilla autoa pienen kansainvälisten käsimerkkinäyttelyn jälkeen.Siinä saattaa pöksyt mennä vaihtokuntoon kun tulee pistooli ikkunaan ja vielä lävähtää lasit syliin.
Itse menin kerran keskeyttämään varkaat kun olin liiketalossa talonmiehenä mutta se päättyi ihan sopuisasti ja juttelemalla.
Varovaisuutta kannattaa suosia jos mahollista.

Lehdessä oli juttua kun naapurin pojat oli ampunu kumiluodeilla autoa pienen kansainvälisten käsimerkkinäyttelyn jälkeen.Siinä saattaa pöksyt mennä vaihtokuntoon kun tulee pistooli ikkunaan ja vielä lävähtää lasit syliin.
Itse menin kerran keskeyttämään varkaat kun olin liiketalossa talonmiehenä mutta se päättyi ihan sopuisasti ja juttelemalla.
Varovaisuutta kannattaa suosia jos mahollista.

3 Varasta vähemmän nyt Paraisilla.
Eli poliisit löysivät kyseiset murtovarkaat . Itse ymmärsin että minun antamani tarkka kuvaus murrossa/murroissa käytetystä autosta johti poliisit viimein kriminaalien jäljille. kyseiset murtoveikot olivat eiliseen iltaan mennessä myöntäneet tehneensä ainakin 3 isoa murtoa .
Eli poliisit löysivät kyseiset murtovarkaat . Itse ymmärsin että minun antamani tarkka kuvaus murrossa/murroissa käytetystä autosta johti poliisit viimein kriminaalien jäljille. kyseiset murtoveikot olivat eiliseen iltaan mennessä myöntäneet tehneensä ainakin 3 isoa murtoa .

usa kirjoitti:3 Varasta vähemmän nyt Paraisilla.
Hyvä, hyvä loistavaa kansalaistoimintaa

Rosmot linnaan...kele.. tai

- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Ei noin saa sanoa.Skygo kirjoitti:***keleen mannet!
Parempi käyttää ilmaisua:
"saapashousuihin pukeutunut nuori eläkeläinen"
ettei vaan loukata mitään kansanryhmää...

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm