Sammy´s ATV:stä yhdistys?
Tässä kotonurkilla on onneksi noita pikkuuteitä ja sellasia polkuja mitä mopopojat ja maasturikuskit ajelee. Niillä kun pysyy niin saapi ajella rauhassa. Toisten mettiin en ole mennyt muuten kuin jos on tarvinnut tehdä u-käännös. Silloinkin on toinen aksila yleensä pysynyt ajouralla.
l Kipu on vain tunne l
- J.O.B
- Tracks
Olen tätäkin vaihtoehtoa yrittänyt mutta taitaa nämä meilläpäin olevat maanomistajat olla sen verran varakkaita että raha ei kelpaa niille.Vanhus kirjoitti: Mitään esteitähän ei ole sille, että myös mönkäilijät itse panevat vähän rahaa likoon ajelumaastonsa hankkimiseksi. Eihän sitä edes ole pakko aina ostaa, luulen että vuokrasopimuksillakin voidaan päästä tuloksiin, kun vain ajoalueet rajoitetaan siten, että niihin ei sisälly esim. taimikoita.
Sitten kun kyselee kauempaa niin alkaa löytyä, mutta ei taas viitsi ruveta maksamaan siitä että pääsee ajelemaan muutaman kerran vuodesssa jossain kauempana, jos alkaa vuokrailemaan niin silloin pitäisi ajopaikka olla kohtuullisen matkan päässä kotoa että saisi rahalle vastinettakin.
Onneksi on Mönkkärit Ry, jonka ajoissa sitten tulee käytyä.
-
- Tracks
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
On yritetty, vaan ei esimerkiksi yhden yhtä tarjousta tai konkrettista vinkkiä ole runsaan 4000-5000 (reilut 2000 rekisteröitynyttä + kaikki vierailijat) Sammyn foorumin lukijoiden joukosta tuohon minun osto/vuokraus-ilmoitukseeni tullut:Vanhus kirjoitti:Mitään esteitähän ei ole sille, että myös mönkäilijät itse panevat vähän rahaa likoon ajelumaastonsa hankkimiseksi. Eihän sitä edes ole pakko aina ostaa, luulen että vuokrasopimuksillakin voidaan päästä tuloksiin, kun vain ajoalueet rajoitetaan siten, että niihin ei sisälly esim. taimikoita.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=6661
On edellen voimassa, mutta huonolta näyttää. Samoin olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo keväästä asti seurannut metsäpalstoja myyvien organisaatioiden ilmoittelua ja ilmoittautunut heille potentiaaliseksi ostajaksi, vaan hiljaista on ollut sielläkin suunnalla.
Viljami
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Se kuule Viljami on vanha viidakon sanonta: Jos ei vuori tule Muhametin luo, on Muhametin tultava vuoren luo..."
Eli kerrää sie kimpsut ja kampsut ja muuta tänne lähemmäs minua, kyllä mie sinulle maita keksin myyä enempi kuin tohit ostaa. Täällä sitä on maastoja missä ajella ja ihmisen mukavempi olla. Tule tänne kultaa vuolemhan, kyllä täällä tillaa löytyy yhen etelän harakan kavottaa methän.
t.mie
Eli kerrää sie kimpsut ja kampsut ja muuta tänne lähemmäs minua, kyllä mie sinulle maita keksin myyä enempi kuin tohit ostaa. Täällä sitä on maastoja missä ajella ja ihmisen mukavempi olla. Tule tänne kultaa vuolemhan, kyllä täällä tillaa löytyy yhen etelän harakan kavottaa methän.
t.mie
-
- Tracks
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
Kyllähän minä, mutta kun tuo perhe haraa vastaan
. Riittäisi jo parisataa kilometriä pohjoisemmaksi, niin alkaisi ajelumaita löytää. Ja asuminenkin tulisi huomattavasti nykyistä halvemmaksi. Nykyisen asunnon hinnalla saisi hyvin torpan ja riittävät ajomaastot ympärille. Vaan kun se tämä elämä ei suju pelkästään mönkimisen ehdoilla 

Viljami
- pekka ukkonen
- 2WD
- Viesti:
sammy´s atv
Tere miten pääsee sammy´s atv jäseneksi ja onko teillä omia logoja ,kerho paitoja tai jotain
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Re: Yhdistys touhu.
Vastauksena edelliselle: Taisi sammy kirjoittaa puolitoista vuotta sitten ettei yhdistystä sitten tullutkaan.sammy kirjoitti:Kyllä vaan tästä topikista on tullut mielenkiintoista luettavaa. Mönkkärit Ry:n panos ATV kuvioihin on ollut mielestäni hyvä ja piirit laajentuneet moneen suuntaan, EI enää pelkkä Kotkan seutu. Tapahtumia järjestävät jo aika tehokkaasti.
Ite en oikeen tiedä kanssa onko tämän Mönkkärit Ry:n jäsen tittelin kantamisesta ollu mulle mitään hyötyä, mutta hyvän asian puolesta he tekevät duunia ja mä ainakin yritän olla hengessä mukana. Oon kyllä sitä mieltä, että noita yhdistyksiä ja tahoja jotka tekee duunia hyvän asian puolesta vois olla enemmänkin ja näin voitas keskittyä kukin omaan alueeseen ja tehdä sitten muiden yhdistysten kanssa yhteistyötä. Näin ehkä pikkuhiljaa löytys kaikille jotain ja olis helpompi vaikuttaa asioihin, jos kokoukset sun muut olis lähempänä.
Tälläerää mä en ainakaan rupee ottaa lisää perässävedettävää duunia, nää sivut ja foorumi tuntuu jo jäävän LIIAN vähälle huomiolle. Mulla olis kyllä visioita senkin suhteen, mutta ei kerkee toteuttaan ja apua sivuston pyörittämiseen visioiden mukasesti ei o löytyny.
Tarrat on ollu valmiina painettavaks jo varmaan 4 kuukautta, mutta eivät ole tulleet painetuksi. Pitäs ja pitäs yrittää saada ne tehtyä ja keksiä viä se lopullinen levitys kanava. Siihenkin luulisin keksineeni toimivan ratkasun.
Sammy´s ATV Ry, vaikka kuinka hyvältä kuulostaakin jää mun osalta ainakin tällä erää toteuttamatta. Mutta asiasta voidaan kyllä edelleen keskustella. Lähinnä mua tällähetkellä kiinnostas se miten tuota Sammy´s ATV sivustoa vois saada elävämmäks ja kiinnostavammaks KUN tehdä siitä YHDISTYS!
Sammy
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe