Koheltaja kirjoitti:Jatkossa tulemme puuttumaan myös viestien lainaamisiin. Jos vastaat heti seuraavana viestiin, älä lainaa edellistä viestiä turhaan. Tarvittaessa voit poimia ja lainata viestistä jonkun oleellisen kohdan, mutta koko viestin lainaaminen tekee viestiketjusta epäselvän luettavan. Alkuun asiasta huomautellaan ja tarvittaessa annetaan varoituksia jos huomauttelut eivät tehoa.
Kyse ei ole mistään muusta kun foorumin luettavuudesta, ei ole mukavaa kun viestiketjun koko sivu on täynnä edellisiä lainauksia ja lainauksen perässä muutama rivi tekstiä. Tehdään yhdessä tästä foorumista mieleinen paikka, niihin talkoisiin voi kaikki osallistua

Jos edellistä viestiä ei saa lainata, niin välillä voi olla riski tulla väärin ymmärretyksi.
Mun mielestä kirjoittaminen tälle hyvälle palstalle alkaa olla kohta jo semmonen taiteen laji, ettei se minunlaiseltani äidinkielennerolta onnistu ilman sanktioita.
Joten mieluummin jätän sitten kirjoittamatta kokonaan, nekin vähät höpinät mitä nyt oon näpytelly...
Minun hiiressä scrollaus ainakin vielä toimii, myös lainaukset oon saanu scrollattua
Tämä homman osittainen käsistä karkaaminen on ollu palstalla joka keväinen hassu juttu, mutta nyt se vaan on saanut turhan ison viitan... Jaksamista ja hyviä hermoja kaikille
Ja rakkahin Koheltaja tämä ei ollut sinun päälle kaadettu ämpäri, vaikka lainasinkin sinun kirjoittamaasi. Halusin vaan tuoda esiin mielipiteeni, että liialla kirjoituksen ohjailulla ei välttämättä ole positiivinen vaikutus palstan aktiivisuuteen.