kendan executionerit alla ,xenon keulassa ja 12v virtaliitin navia varten laitettu hondaan tänään= kangasniemi here I come http://kuvablogi.com/nayta/1602545/
Outti 800 tl jyväs-marinesta edukkaasti ja siihen ITP 14" mustat alut + 27" mud lite XTR. Täytyy samalla kehaista, että ko. liikkeestä saa erinomaista palvelua!
Jere itte kirjoitti:RMS-merkkinen ajopuku jotain tex-kangasta, tjsp. Muutoin ihan hyvän oloinen, mutta takissa on kaula-aukko sitten pirun
pieni. Kukahan ompelija tollasen suurentais edullisesti Tampereella tai ympäristössä???
Mulla vähän sama vika, mutta henki kulkee kun ei laita vetskaria ihan kiinni asti ja sit kääntää kauluksen yläreunan sisäänpäin. Tämmöttii aattelin tulla toimeen ennen ku ilmaantuu parempia vaihtoehtoja, muutoin hyvä olonen puku.
Jere itte kirjoitti:RMS-merkkinen ajopuku jotain tex-kangasta, tjsp. Muutoin ihan hyvän oloinen, mutta takissa on kaula-aukko sitten pirun
pieni. Kukahan ompelija tollasen suurentais edullisesti Tampereella tai ympäristössä???
Mulla vähän sama vika, mutta henki kulkee kun ei laita vetskaria ihan kiinni asti ja sit kääntää kauluksen yläreunan sisäänpäin. Tämmöttii aattelin tulla toimeen ennen ku ilmaantuu parempia vaihtoehtoja, muutoin hyvä olonen puku.
Äitikulta omistaa useampia ompelukoneita ja hieman avartaa tuota kaulusta isommaksi. Mulla alko naamataulu sinertämään kun koitin vetää vetskarin kiinni asti...