Kilpipelillä Venäjälle

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
Niksutin@
3WD
Viesti:

Kilpipelillä Venäjälle

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

Onkos kenelläkään kokemusta hurauttaa kilpimönkkärillä Venäjän puuhamaahan mönkimään? Olen kuullut että "pitäis" onnistua ihan normaalisti , kuten autolla.. tietysti pakollinen liikennevakuutus yms.., mutta kuitenkin jos jollain on tietoa niin voisi kevyemmin mielin alkaa suunnittelemaan kesän safareita.. :lol:
Ajatuksena olis Niiralasta yli ja Jänisjärven/Tolvajärven maastoihin muutamaksi päiväksi..

Aihe korjattu T:Mode
motocoyote
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15

Viesti Kirjoittaja motocoyote »

Ei kai siinä rajan ylittämisessä VENÄJÄLLE päin pitäs mitään hankalaa olla. Hankaluudet tuppaavat tulemaan siinä vaiheessa ku sun pitäs saada vehkeet takas suomeen....

Ja siis... mulla ei omakohtaisia kokemuksia asiasta ole, mutta tämmösen käsityksen olen saanut kuunnellessani ja lukiessani muiden reissuista...
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!

Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Ja kannattaa laittaa vapaehtoiset vakuutukset kuntoon ja vielä varmistua siitä että ne myös on voimassa siellä rajan toisella puolen.
Nerd-O
4WD
Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

motocoyote kirjoitti:Ei kai siinä rajan ylittämisessä VENÄJÄLLE päin pitäs mitään hankalaa olla. Hankaluudet tuppaavat tulemaan siinä vaiheessa ku sun pitäs saada vehkeet takas suomeen....
En usko että rekisteröidyn pelin kanssa mitään ongelmaa on. Siihen kun on kaikki rekisteriotteet sun muut. Maastomallin kanssa voikin olla sitten ongelmaa jos ei maksa lahjuksia. Nehän voi yllättäen totee että olet ostanut laitteet venäjältä ja et ole veroja maksanut. Rekisteröidyllä tuota on vähän nihkee yrittää kun on aken rekisteripaperit mukana.

Maasturilla olen kolmella safarilla käynyt ja kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia tullissa. On muuten aivan mahtavaa ajella siellä menemään :wink: En tiedä onko siellä vielä voimassa suositus että kannattaisi olla mukana kolme autokuntaa, eli tässä tapauksessa kolme mönkijää vähintään. Ei ilmeisesti niin helpolla ryöstetä tai tule ryöstetyksi.
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
Vastaa Viestiin