Toi suzuki v-strom on todella hieno pyörä, sanovat että yksi parhaista ikänään valmistetuista moottoripyöristä.
Tykkään yhtä paljon kuin puurostani... jos pyörässä pysyisin niin se on tämä eikä mikään muu!
Mutta. Tilanteita kuluneen kesän aikana viljalti... nopeudet noussu...
Puhuvat että mönkijä se on maan vaarallisin kulkuneuvo ja euu on saatanasta kun on sellasen hyväksyny tieliikenteeseen. -Paskapuhetta sanon minä!!!
Olin tossa taas kerran ajelemassa mettäteitä ja kamera mukana ottamassa videota.
Vasta sitä viteoo katsomalla tuli mieleen että onko tässä ny mitään mieltä...
Normi yhden auton levyinen metsätie ja suoran pätkä.
(huom. kyseessä yksityinen, suljettu alue lukitun puomin takana)
Ykkönen, kakkonen, kolmonen, nelonen... runtua lyö joka kerta!
Gps näyttää nopeudeksi 120km/h. Kuus sekkaa lähdöstä!
Hidastetulta videolta näkee kuinka teeri pyrähtää lentoon tien reunasta, suunta suoraan tien toiselle puolelle.
Itse olin n. 100 metrin päässä kun teeri lähti liikkeelle.
Videosta näkee että yhteentörmäys oli muutaman sentin päässä...
Tuossa vauhdissa, tuon kokoinen lintu......
Sen verran alkoi pyöräily pelottaan/mietityttään, että mönkijä on ny taas mielessä. -sellainen mitä ei tarvis heti olla vaihtamassa.
Muutenkin tää mönkkäriporukka on niin helvatin mukavaa sakkia... sitäkin on iso ikävä!
Olen katsellut kanan maximalleja käytettynä, 500 - 650cc malliset mikkä vois tulla kysymykseen.
5 vuoden, alan aktiivisen seurannan perusteella TGB kiinnostaa merkkinä jossain määrin -kun toi koulutuspohja eli sitämyöten lompakon koko ei anna eväitäkään kovin pitkälle...

Miten olis TGB BLADE 550 IRS kun maxicana on kuitenkin maastoon kankea?
Etuperän lukko, lyhykäinen mutta muijakin mahtuu kyytiin kuitenkin?
Onko Modularboxista miestä vastaamaan laitteistaan jos mulla on tippa linssissä ja vehje mykkänä?
Mitä noita canatopikkeja imeskelly niin ei nekään mitään viattomia laitteita ole.
...Ja se kun ei mulla ole ku velkarahaa muutenkaan.
-Kiitos ja anteeks-