Äänestä vuoden 2005 foorumilainen
Äänestä vuoden 2005 foorumilainen
Meinasin tässä kysyä jo yhtä vaille tuhannen käyttäjän foorumilaisilta jotta,
* kuka on tämän foorumin se aktiivinen "ensineuvo" tai avustaja?
* Eli keneltä mielestänne löytyy asiallinen neuvo ja apu ongelmiin sekä herättää sitä asiallista keskustelua kaikesta ilman turhaa Off-topiccia ja Merkkien välistä taistelua?
* Kuka ajaa käytöksellään tai teoillaan Mönkijä harrastusta oikeaan suuntaan sekä on esimerkillinen mönkijän käytössä ja puheissaan?
No niin, kuka mielestänne sopii näihin edellä mainittuihin kysymyksiin? Kertokaa mielipiteenne ja tiedetään sitten kenestä julistetaan vuoden 2005 foorumilainen.
Äänestys aikaa voisi oikeastaan laittaa vaikka 3 kk niin ei mene koko tätä vuotta tässä hommassa.
Äänestykseen valitsemani henkilöt on otettu ihan vaan arvaamalla joten ei voittajan tarvitse välttämättä olla joku heistä.
Ja jätin tietoisesti pois Sammyn tältä listalta koska Sammy on jo suuri mönkijä mies ilman äänestystäkin. Ilman Sammyä ei olis tätä äänestystäkään.
Äänestyksen voittanut henkilö saa siis kunniapalkinnon joka on Lukkomestarin lahjoittama karkaistu ketju ja siihen
sopiva vahva riippulukko pitämään vikurimmatkin mönkijät omalla maalla.
Ai juu. Jäi mainitsematta että ei tehdä tästä äänestystä siitä että tällä mun kaverilla on samanmerkkinen
mönkijä vaan äänestetään henkilöä, ei mönkijä merkkiä jolla joku ajaa. Kiitos.
* kuka on tämän foorumin se aktiivinen "ensineuvo" tai avustaja?
* Eli keneltä mielestänne löytyy asiallinen neuvo ja apu ongelmiin sekä herättää sitä asiallista keskustelua kaikesta ilman turhaa Off-topiccia ja Merkkien välistä taistelua?
* Kuka ajaa käytöksellään tai teoillaan Mönkijä harrastusta oikeaan suuntaan sekä on esimerkillinen mönkijän käytössä ja puheissaan?
No niin, kuka mielestänne sopii näihin edellä mainittuihin kysymyksiin? Kertokaa mielipiteenne ja tiedetään sitten kenestä julistetaan vuoden 2005 foorumilainen.
Äänestys aikaa voisi oikeastaan laittaa vaikka 3 kk niin ei mene koko tätä vuotta tässä hommassa.
Äänestykseen valitsemani henkilöt on otettu ihan vaan arvaamalla joten ei voittajan tarvitse välttämättä olla joku heistä.
Ja jätin tietoisesti pois Sammyn tältä listalta koska Sammy on jo suuri mönkijä mies ilman äänestystäkin. Ilman Sammyä ei olis tätä äänestystäkään.
Äänestyksen voittanut henkilö saa siis kunniapalkinnon joka on Lukkomestarin lahjoittama karkaistu ketju ja siihen
sopiva vahva riippulukko pitämään vikurimmatkin mönkijät omalla maalla.
Ai juu. Jäi mainitsematta että ei tehdä tästä äänestystä siitä että tällä mun kaverilla on samanmerkkinen
mönkijä vaan äänestetään henkilöä, ei mönkijä merkkiä jolla joku ajaa. Kiitos.
Viimeksi muokannut kukkumyy, 07 Touko 2006 09:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- lukkomestari
- 4WD
- Viesti:
Kukkumyy on ollu vaatimaton kun ei oo itteään laittanu ollenkaan listaan
Mut kun miettii tarkkaan esim. noita kriteereitä mitä tossa edellä mainittiin, niin alkaa jo oleen aika vaikee toi valinta

Mut kun miettii tarkkaan esim. noita kriteereitä mitä tossa edellä mainittiin, niin alkaa jo oleen aika vaikee toi valinta

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
No hitto, palkintokin on jo ratkaistu. Hieno homma.lukkomestari kirjoitti:Lukkomestari lähettää palkinnoksi karkaistun ketjun ja siihen sopivan vahvan riippulukon, jotta voittaja saa kahlita koneensa lähimpää petäjään, ettei niitä "MÖNKIJÄ VARASTETTU" iloituksia tulisi niin paljon.![]()
Ja mitä itseeni tulee niin enpä ole täällä foorumissa nyt niin kovin avuksi ollut, ainakaa omasta mielestäni niin paljoa jotta tämän tittelin ansaitsisin.
Viimeksi muokannut kukkumyy, 18 Tammi 2006 00:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Kukkumyy on velmuun tapaansa taas keksinyt uuden tavan ravistella hereille nuupahtaneet foorumilaiset. Kyllähän tuo kunnia kuuluu kaikille 999 foorumilaiselle, sillä ilman kaikkia meitä ei olisi foorumiakaan. Sammy tietenkin on ehdoton suosikki, jos jotakuta pitää veikata, sillä kyllä suuri siivu kunniasta kuuluu itseoikeutetusti, koko asian perustajalle. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- 6WD
- Paikkakunta: Satakunta | Yamaha Big Bear 400 4x4 IRS-08 U.S Model & Honda 350TRX-88 4x4
Kenne. Hyvästä avusta ja todella hyvästä palvelusta mönkijäasioissa myös foorumin ulkopuolella. (Ei tunneta kuin foorumin kautta
)

http://www.rockdalemotors.fi Mönkijät, autot, perämoottorit ja vaikka mitä rapakon takaa juuri sinulle sinun ehdoillasi!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
No, kaikkia on mahdollisuus äänestää kyllä täällä tekstin puolella jollei muuten.
Eihän kukaan omaa nimeensä olisi äänestykseen laittanut. Tai en minä ainakaan.
Ja sammyn jätin edelleen pois siksi koska on ylivoimainen voittaja.
Sammylle kuuluu kaikki kunnia ja olen oikein kateellinen kun on tämmöisen foorumin kerenny ensimmäisenä suomeen tehdä.
Eihän kukaan omaa nimeensä olisi äänestykseen laittanut. Tai en minä ainakaan.
Ja sammyn jätin edelleen pois siksi koska on ylivoimainen voittaja.
Sammylle kuuluu kaikki kunnia ja olen oikein kateellinen kun on tämmöisen foorumin kerenny ensimmäisenä suomeen tehdä.
Voisko joku tehdä Vuoden Kaataja äänestyksen, sen mä voittaisin helposti
Kyllä on vaikea tehtävä nimetä kuka on Vuoden Foorumilainen. Pelkästään siitä syystä että jokainen tuo oman kortensa kekoon omalla panoksellaan, ei se kirjotusten määrä tai laatu vaan se kuinka paljon on kuvioissa kokonaisuudessaan mukana. Itse asiassa viimeinen lause kertoi mulle äänestyksen kohteen joten ei muuta kuin vaaliuurnalle

Kyllä on vaikea tehtävä nimetä kuka on Vuoden Foorumilainen. Pelkästään siitä syystä että jokainen tuo oman kortensa kekoon omalla panoksellaan, ei se kirjotusten määrä tai laatu vaan se kuinka paljon on kuvioissa kokonaisuudessaan mukana. Itse asiassa viimeinen lause kertoi mulle äänestyksen kohteen joten ei muuta kuin vaaliuurnalle

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
veli-pekka on mainio tyyppi kun se on niin positiivinen,mokoma nunnukanmies
oikeasti,arvostan teitä kaikkia kyllä,jokaisella on jonkusortin tietämys jostain asiasta.ja sitä tarvitaan tällä foorumilla.Täältä saa uudet ja vanhatkin mönkijäihmiset tietoa ja vinkkejä moneen asiaan.

oikeasti,arvostan teitä kaikkia kyllä,jokaisella on jonkusortin tietämys jostain asiasta.ja sitä tarvitaan tällä foorumilla.Täältä saa uudet ja vanhatkin mönkijäihmiset tietoa ja vinkkejä moneen asiaan.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...