Mönkijä 9v. pojalle...
Mönkijä 9v. pojalle...
Moi!
Olisi tarkoitus ostaa synttärilahjaksi pojalle mönkkäri mökille. Olen kierrellyt vertamassa eri vaihtoehtoja, lasten mönkkäri tuntuu olevan liian pieni. Malleja ja hintoja tuntuu olevan monia.Kysyisinkin teidän mielipiteitä valinnasta. Mikä olisi paras vaihtoehto hinta/laatusuhde, budjetti on n. 700-1000 Euroa, 90-110 cc, tavallinen vai crossi?.
Mihin tulisi kiinnittää erityisesti huomiota?Ovatko nämä Aasian tuonnit riski, joutuu korjata jatkuvasti? Onko tuohon skaalaan ehdottaa jotain tiettyä merkkiä tai mallia, josta on teillä hyviä kokemuksia?
Olisi tarkoitus ostaa synttärilahjaksi pojalle mönkkäri mökille. Olen kierrellyt vertamassa eri vaihtoehtoja, lasten mönkkäri tuntuu olevan liian pieni. Malleja ja hintoja tuntuu olevan monia.Kysyisinkin teidän mielipiteitä valinnasta. Mikä olisi paras vaihtoehto hinta/laatusuhde, budjetti on n. 700-1000 Euroa, 90-110 cc, tavallinen vai crossi?.
Mihin tulisi kiinnittää erityisesti huomiota?Ovatko nämä Aasian tuonnit riski, joutuu korjata jatkuvasti? Onko tuohon skaalaan ehdottaa jotain tiettyä merkkiä tai mallia, josta on teillä hyviä kokemuksia?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
10 vuotiaalla tyttärelläni on Yamaha Breeze 125 kuutioinen nelitahtipeli.
Mainio laite jolla pystyy aikuinenkin ajamaan, mutta riittävän keveä lasten ajettavaksi. Jos on ensimmäinen mönkijä, niin suosittelen tehojen rajoittamista vaikka kaasuvivun rajoitin´ruuvilla. Laite kulkee sellaiset 50-60 km/h. Kohtuulliset valot vakiona ja variaattoripeli pakilla helpottaa nuorta kuljettajaa ensiajokokemuksissa.Hinnat taitavat olla 1000 - 2000€, mutta kysymällä mahdolliselta myyjältä selviää enempi.
Mainio laite jolla pystyy aikuinenkin ajamaan, mutta riittävän keveä lasten ajettavaksi. Jos on ensimmäinen mönkijä, niin suosittelen tehojen rajoittamista vaikka kaasuvivun rajoitin´ruuvilla. Laite kulkee sellaiset 50-60 km/h. Kohtuulliset valot vakiona ja variaattoripeli pakilla helpottaa nuorta kuljettajaa ensiajokokemuksissa.Hinnat taitavat olla 1000 - 2000€, mutta kysymällä mahdolliselta myyjältä selviää enempi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
mä ite nyt oon 15v ja silleen mulla on tietoo et millasen mä ite halusin ku olin 9v... kannattaa hankkii joku maastomallinen... eli sellanen ns. työmönkijä... sillä sit voi seuraavat 7 vuotta ajella ympäri mettii ja ajella vähän joka paikas siihen asti et saa mopokortin... hinta suhteet kyl hieman heittää... mut tollanen olis varmaan aika näppärä peli http://www.nettimoto.fi/viewVehicle.php ... =336046&PN
-
- 3WD
- blue Honda Trx
- Tracks
-
- 3WD
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Jokaiseen kyselyyn kun vastataan, että älä osta halpista, saattaa jopa tulla mieleen että kokemusta ei ole lainkaan.
Niillä kiinalaisillä pärjää ihan mainiosti, jos osaa hieman kiristellä ruuveja yms pikkufiksaamista. Ja kaikilla ei yksinkertaisesti ole kapitaalia kaikkiin laitteisiin. Isi-liisingit älkööt vaivautuko.
Niillä kiinalaisillä pärjää ihan mainiosti, jos osaa hieman kiristellä ruuveja yms pikkufiksaamista. Ja kaikilla ei yksinkertaisesti ole kapitaalia kaikkiin laitteisiin. Isi-liisingit älkööt vaivautuko.
Ettepäin
- blue Honda Trx
- Tracks
Sellainen "halpis"-kiinan ihme kestää varmasti 9v. ajoja,luulenpa että tuo rally 110cc tulee olemaan omalle pojalle se ensimmäinen mönkijä...
muuten suzuki-mies,eipä taida 90 sportsmanissa olla valoja,koristeena ne siinä ovat,voi olla että nämä uudet 05/06 malleissa joku valo jopa toimii.
muuten suzuki-mies,eipä taida 90 sportsmanissa olla valoja,koristeena ne siinä ovat,voi olla että nämä uudet 05/06 malleissa joku valo jopa toimii.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
-
- 3WD
hmm katoin tota 2003mallin kuvaa näytti siinä olevan ratin päällä ja siinä eturissan alla 2valoa .kyllä ne oikeat valot on minusta.vai onko?blue Honda Trx kirjoitti: muuten suzuki-mies,eipä taida 90 sportsmanissa olla valoja,koristeena ne siinä ovat,voi olla että nämä uudet 05/06 malleissa joku valo jopa toimii.