Vielä on palstat pystyssä!

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
kimbe
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2015 14:15

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja kimbe »

Woozie kirjoitti: 03 Joulu 2023 17:56
kimbe kirjoitti: 10 Heinä 2023 14:09 Mieletön trafiikki, parissa viikossa jo yli viisi ilmoittautunutta =D>.

....
Pisti nyt silmään, että lieneekö kaikki jotain botteja vai käykö täällä 124 vierailijaa oikeasti tämän viestin kirjoitushetkellä?
Hyvä kysymys. Tälläkin hetkellä näyttää tällaista:
Yhteensä 148 käyttäjää paikalla :: 1 rekisteröitynyt, 0 piilossa ja 147 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 3 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 384 kpl, 26 Marras 2018 12:25
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Kumma homma, ettei enempää käyttäjiä, kun täältä löytyy tietoa mukavasti.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kurapyöräfoorumi hiljenee jatkuvasti ja sinne kirjoitin seuraavan tekstin.

---Foorumeiden kirous on se, että foorumeilta puuttuu sisällöntuottajia koska kaikki käsitellään muualla somessa. Tietoa on tällä hetkellä hyvin mutta kohta tiedossa on musta-aukko koska uutta tietoa ja keskustelua ei tule samalla tavalla kun ennen. Hyvä esimerkki on Sammys-ATV foorumi joka on ollut täysin kuollut useamman vuoden erinäisistä syistä, sieltä löytyy paljon juttua +10v laitteista mutta eipä ole juuri mitään uudemmista kamppeista. Se tulee olemaan myös tämän, kuten monen muunkin foorumin tulevaisuus ellei saada harrastajia palaamaan, tai löytämään foorumille.---

Se on niin että me harrastajat olemme se jotka, joko ovat foorumeilla jakamassa tietoa ja juttua, tai sitten ei. Jos porukat haluaa multitaskata somessa hetimullenyt periaatteella niin vanhan liiton foorumit tulee hiipumaan kokonaan pois, etsitään sitten sitä tietoa sieltä somesta kun sinne on niin kiva ja helppo laittaa vaikka mitä. Jos foorumin käyttäminen on kökköä niin siitä selviää foorumia kehittämällä, valitettavasti vapaaehtoisia ei siihen löydy, eikä se ole pelkästään tämän foorumin ongelma. Vaaditaan kaikkea mutta itse ei olla valmiita tekemään mitään asian hyväksi.

Me harrastajat olemme foorumi.
Kylätason mönkijäkuski
markoka
Noppeli
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Tammi 2019 21:00

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja markoka »

Useamman vuoden olen ollut poissa foorumilta kun kuvittelin tämän sulkeutuneet. Nyt sattumalta päädyin tänne ja täällähän näyttää olevan ihan tuoreitakin kirjoituksia. Oliko tämä jossain välissä suljettu vai mistä minulle on tuollainen käsitys tullut?
Hannu
4WD
Viestit: 154
Liittynyt: 01 Marras 2004 21:54
Paikkakunta: Suomusjärvi

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Löytääköhän kaikki halukkaat tänne?
Mä en ainakaan löytänyt pitkään aikaan, kun yritin vaan osoitteeseen sammysatv.com, eikä se toiminut. Olin siinä käsityksessä, että kukaan ei sitä laita kuntoon. Lopulta sitten kerran, jonkun onnenkantamoisen kautta, satuin osumaan tänne old.sammysatv.com osoitteeseen ja huomasin, että toimiikin täällä.
Mahtaako olla paljonkin, samalla tavalla eksyneitä?
Pitäisiköhän tätä mainostaa kunnolla jossain? Ja kertoa että tässä osoitteessa toimii edelleenkin.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Sama ongelma oli kun noin 10v tauon jälkeen tein paluuta foorumille, melkoista hämmennystä kun oli uutta ja vanhaa eikä missään mitään liikennettä.

Saisiko Roosa suljettua sen toisen "uuden" foorumin ja poistetua nykyisestä old. lisänimen? Joskus taisi tästä olla puhetta, jos sillä saisi porukat paremmin takaisin foorumille.
Kylätason mönkijäkuski
Woozie
4WD
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:41

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja Woozie »

markoka kirjoitti: 06 Joulu 2023 17:37 Useamman vuoden olen ollut poissa foorumilta kun kuvittelin tämän sulkeutuneet. Nyt sattumalta päädyin tänne ja täällähän näyttää olevan ihan tuoreitakin kirjoituksia. Oliko tämä jossain välissä suljettu vai mistä minulle on tuollainen käsitys tullut?
Takkuili jonkin aikaa joskus pari vuotta sitten. Heitti erroria jo kun sivustolle itsessään yritti päästä sisään. Ilmeisesti jokin aiemman palveluntarjoajan tietokantamuutos laittoi bitin poikittain. Sittemmin tuli tämä ns. vanhana sivustona ja toinen uutena missä ei taida olla oikein mitään.

Tuolla aiheesta lisää:

https://old.sammysatv.com/viewtopic.php?f=2&t=46825
markoka
Noppeli
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Tammi 2019 21:00

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja markoka »

Varmaan Facebook on osaltaan vienyt porukkaa foorumeilta, mutta itselläni syy tältä foorumilta poistumiseen oli se, että luulin tämän loppuneen. Luulen että en ole ainut joka edelleen näin olettaa ja jollakin foorumilla olen nähnyt postauksiakin missä tätä harmiteltiin. Itse en kirjoitusten osalta ollut koskaan kovin aktiivinen, mutta paljon tuli kirjoituksia luettua aikanaan. Olisi hienoa jos tänne vielä porukka itsensä löytäisi.
kimbe
2WD
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2015 14:15

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja kimbe »

Koheltaja kirjoitti: 07 Joulu 2023 05:59 Sama ongelma oli kun noin 10v tauon jälkeen tein paluuta foorumille, melkoista hämmennystä kun oli uutta ja vanhaa eikä missään mitään liikennettä.

Saisiko Roosa suljettua sen toisen "uuden" foorumin ja poistetua nykyisestä old. lisänimen? Joskus taisi tästä olla puhetta, jos sillä saisi porukat paremmin takaisin foorumille.
Näinpä. Uudempi keskustelu.sammysatv.com ohjautuu kyllä tänne old-sivustolle automaattisesti, mutta harmittavasti sammysatv.com antaa pelkän epämääräisen virheilmoituksen, ja varmaan monelle jää siitä mielikuva, että sivut on kokonaan kiinni.
Avatar
suomiPIONEERI
4WD
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Kesä 2013 18:03
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
Paikkakunta: Uurainen

Re: Vielä on palstat pystyssä!

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Mielenkiintoista olisi nähdä mitä mönkijäkansa tekisi facebookin sulkeutuessa. Olisi pakko löytää jokin keskustelukanava. Nykyisellään tämä foorumi on jopa ihan toimiva, kun mobiilikäyttö toimii ilman zoomailuja.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Vastaa Viestiin