en sitten mitenkään saa omaa kuvaa väännetyksi avatariksi ! voisiko joku ystävällinen ihminen joka osaa, tehdä tästä minulle avatarin tai antaa vinkkiä miten saisin sen aikaan?
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Mie en kyllä onnistu tuossa. Yhteensä varmaa monta tuntia oon yrittäny. Paintilla oon yrittäny pienentää, mutta en oo onnistunu . Eri kuvia oon kokeillu, ja vaikka mitä. Onko mitää neuvoja? Netistä otetut kuvat oon onnistunu pienentää.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Minulle on tullut jostakin - en ole itse syyllinen - kummannäköinen avatar-kuva...en tiedä mitä se esittää, ja ihmeellisintä on, että sitä ei saa pois.
Aaaapuu-va !
Peter kirjoitti:Minulle on tullut jostakin - en ole itse syyllinen - kummannäköinen avatar-kuva...en tiedä mitä se esittää, ja ihmeellisintä on, että sitä ei saa pois.
Aaaapuu-va !
minkä näköinen? Onko jollain muulla samanlainen? Mitä värejä siinä on? Milloin se ilmestyi?
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Eipä näy avatar-kuvaa lainkaan. Taitaa se läsnäoloa merkkaava kuva vain näkyvissä, kun olet palstallla.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
ei vaan onnistu kuvan lisääminen tohon profiiliin,oon pienentäny kuvan kokoon 80x80 mutta ei vaan onnistu,tulee vaan ilmoitus että kuvan koko pitää olla 0-6välillä...osaako joku auttaa mitä seuraavaksi kokeilisin?????????