Sisäänkirjautumis ongelmaa?

Täällä myös vieraat voivat lähettää kysymyksiä rekisteröinnistä ja foorumin toiminnasta.
Vieras

Re: en pysty kirjautumaan

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En myöskään ole päässyt sisälle foorumiin.. Oon pari kertaa kokeillu, mut ei onnistu. Väittää et käyttäjätunnus tai salasana väärä. Tarkistin vielä sähköpostista ne ja kopioin molemmat suoraan sieltä, joten ei voi olla väärät.

Kyse on käyttäjätunnuksesta Mönkii. Kiitos jo etukäteen jos joku kykenee jotakin asialle tekemään. :D
Mönkii
3WD

Viesti Kirjoittaja Mönkii »

Vieras kirjoitti:En myöskään ole päässyt sisälle foorumiin.. Oon pari kertaa kokeillu, mut ei onnistu. Väittää et käyttäjätunnus tai salasana väärä. Tarkistin vielä sähköpostista ne ja kopioin molemmat suoraan sieltä, joten ei voi olla väärät.

Kyse on käyttäjätunnuksesta Mönkii. Kiitos jo etukäteen jos joku kykenee jotakin asialle tekemään. :D
Kiitos, toimii taas! :biggrin:
I Am,
I Can...
-Can-Am-
kälä 500ho

Viesti Kirjoittaja kälä 500ho »

Rekisteröidyin ja lähetitte minun sähköpostiin aktivointi jutskan, sähköpostiin ei ole tullut mitään teiltä, muilta kyllä eli pelaa kuin junan vessa!
Viliko
R.I.P
Mönkijä:: ArcticCat V2

Viesti Kirjoittaja Viliko »

kälä 500ho kirjoitti:Rekisteröidyin ja lähetitte minun sähköpostiin aktivointi jutskan, sähköpostiin ei ole tullut mitään teiltä, muilta kyllä eli pelaa kuin junan vessa!
Siis mikä toimii??
vieras siepvi-1

Sisäänkirjautumisongelma

Viesti Kirjoittaja vieras siepvi-1 »

Sisäänkirjautuminen onnistuu, mutta sivut lähes heti nakkaavat minut ulos sivulta. Olen koittanut vaihtaa salasanaa "unohdin salasanani kautta" mutta silti uudellakin salasanalla minut "nakataan" ulos muutaman sekunnin päästä kun olen kirjatunut sisään. Ja tunnusten aktivointi uudelleen-toiminto ei toimi myöskään toimi jostain syystä.

Mikähän mättää? eikä haluttaisi uudelleen rekisteröityä kun kaikki omat viestit ym sitten katoavat...

käyttäjätunnukseni on siepvi-1
ja sähköpostiosoitteeni ville.sieppi@pp.inet.fi

Kiitos!

ps. Firefoxin selaimella (ainakaan itsellä) ei näy tuo vahvistuskoodin kuva
siepvi-1
Noppeli
Mönkijä:: Rincon -08, Fourtrax 300 -99

Re: Sisäänkirjautumisongelma

Viesti Kirjoittaja siepvi-1 »

Jaa näky ongelma olevanki tuossa selaimessa sitten... :shock:

eli firefoxilla nakkaa ulos ja explorerilla toimii normaalisti..
muilla ollu samaa ongelmaa?
Mika_M
6WD

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

Kokeile poistaa Firefoxista kaikki historiatiedot (Ctrl-Shift-Del), on toisilla auttanut samanlaisiin ongelmiin.
pöö
6WD
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3

Viesti Kirjoittaja pöö »

firefoxsiin piti ainakin minun asentaa eri laiset java ohjelmat ja muutkin sellaiset.
siepvi-1
Noppeli
Mönkijä:: Rincon -08, Fourtrax 300 -99

Viesti Kirjoittaja siepvi-1 »

Mika_M kirjoitti:Kokeile poistaa Firefoxista kaikki historiatiedot (Ctrl-Shift-Del), on toisilla auttanut samanlaisiin ongelmiin.
Juu tosiaan autto tuo , ainakin toistaiseksi. Kiitosta!
Vieras

Olet antanut väärän salasanan. Ole hyvä ja tarkista salasanasi. Yritä sen jälkeen uudestaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin.

Tällästä viestiä pukkaa koko ajan kun yritin vaihtaa salasanaa ja kirjautua täänne. Olen kokeillut mielestäni kaikki vaitoehdot mutta kun ei vain onnistu.
Eli voisiko joku mode auttaa. Nimimerkillä Kartza kirjoittelen.
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Darth »

Vieras kirjoitti:Olet antanut väärän salasanan. Ole hyvä ja tarkista salasanasi. Yritä sen jälkeen uudestaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin.

Tällästä viestiä pukkaa koko ajan kun yritin vaihtaa salasanaa ja kirjautua täänne. Olen kokeillut mielestäni kaikki vaitoehdot mutta kun ei vain onnistu.
Eli voisiko joku mode auttaa. Nimimerkillä Kartza kirjoittelen.
Tarkkaile sähköpostiasi. :wink:
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Vieras

Ei vain pääse kirjautumaan uudellakaan salasanalla. Ilmoittaa nyt siiten näin=>

Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi joudut vahvistamaan alla olevan kuvan.

Sitten vielä vahvistan kuvan kirjamet ja numerot, ei vain pääse tänne kirjautumaan. Mitähän seuraavaksi. ?
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Selaimesta välimuistit tyhjiksi (CTRL + SHIFT + DEL)tai kokeile IE:llä.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Pariuraa
Vieras

IE on kokeiltu ei onnistu. Välimuistia on tyhjennetty. ei onnistu siltikään.
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Laitoin käyttäjätunnuksen uudelleenaktivoinnin päälle. Kokeiles ny...
Pariuraa
Vastaa Viestiin