En myöskään ole päässyt sisälle foorumiin.. Oon pari kertaa kokeillu, mut ei onnistu. Väittää et käyttäjätunnus tai salasana väärä. Tarkistin vielä sähköpostista ne ja kopioin molemmat suoraan sieltä, joten ei voi olla väärät.
Kyse on käyttäjätunnuksesta Mönkii. Kiitos jo etukäteen jos joku kykenee jotakin asialle tekemään.
Vieras kirjoitti:En myöskään ole päässyt sisälle foorumiin.. Oon pari kertaa kokeillu, mut ei onnistu. Väittää et käyttäjätunnus tai salasana väärä. Tarkistin vielä sähköpostista ne ja kopioin molemmat suoraan sieltä, joten ei voi olla väärät.
Kyse on käyttäjätunnuksesta Mönkii. Kiitos jo etukäteen jos joku kykenee jotakin asialle tekemään.
kälä 500ho kirjoitti:Rekisteröidyin ja lähetitte minun sähköpostiin aktivointi jutskan, sähköpostiin ei ole tullut mitään teiltä, muilta kyllä eli pelaa kuin junan vessa!
Sisäänkirjautuminen onnistuu, mutta sivut lähes heti nakkaavat minut ulos sivulta. Olen koittanut vaihtaa salasanaa "unohdin salasanani kautta" mutta silti uudellakin salasanalla minut "nakataan" ulos muutaman sekunnin päästä kun olen kirjatunut sisään. Ja tunnusten aktivointi uudelleen-toiminto ei toimi myöskään toimi jostain syystä.
Mikähän mättää? eikä haluttaisi uudelleen rekisteröityä kun kaikki omat viestit ym sitten katoavat...
Olet antanut väärän salasanan. Ole hyvä ja tarkista salasanasi. Yritä sen jälkeen uudestaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin.
Tällästä viestiä pukkaa koko ajan kun yritin vaihtaa salasanaa ja kirjautua täänne. Olen kokeillut mielestäni kaikki vaitoehdot mutta kun ei vain onnistu.
Eli voisiko joku mode auttaa. Nimimerkillä Kartza kirjoittelen.
Vieras kirjoitti:Olet antanut väärän salasanan. Ole hyvä ja tarkista salasanasi. Yritä sen jälkeen uudestaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin.
Tällästä viestiä pukkaa koko ajan kun yritin vaihtaa salasanaa ja kirjautua täänne. Olen kokeillut mielestäni kaikki vaitoehdot mutta kun ei vain onnistu.
Eli voisiko joku mode auttaa. Nimimerkillä Kartza kirjoittelen.
Tarkkaile sähköpostiasi.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Laitoin käyttäjätunnuksen uudelleenaktivoinnin päälle. Kokeiles ny...