Mää oon huomannu että aina ei tuu e-mail ilimotusta ketjuun tulleista uusisita viesteistä..... WHY?
-Utelias Uuno
Ilmoitus vastauksesta
Ilmoitus vastauksesta
Viimeksi muokannut nipapn, 15 Tammi 2006 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Esim "ATC":n viestistä ketjussa http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 9658#29658
klo 4.51 am ei tullu ilimotusta, mutta "tepa"n viestistä klo 9.39 tuli!!????
klo 4.51 am ei tullu ilimotusta, mutta "tepa"n viestistä klo 9.39 tuli!!????
Melekeen oululainen ihiminen.....
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- Kunniajäsen!!!
- Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
- Viesti:
Ongelmana spammi suojat!
Tämä on ihan tietoinen ongelma! Tänäpäivänä kun roskapostia sataa joka rööristä, on sitä vastaan rakennettu suojia. Nämä suojat välillä estävät massoittain lähtevät sähköpostit palvelimelta. Kun joka viesti ketjuun laitetaan 10 ilmoitus pyyntöä uusista viesteistä 10 ketjun jälkeen samanaikaisten viestien lähtö määrä alkaa kasvamaan. Tällaisen selityksen olen saanut tiedustellessani asiaa ylemmiltä tahoilta.
Toki bugejakin on olemassa, kaikki ei aina suju niinkuin ohjelmoijat ovat suunnitelleet. Olen saanut valituksia myös siitä että viestejä tulee aina vaan vaikka ominaisuus olisi kytketty pois joltain viestiketjulta.
Sammy
PS. Koittakaa kestää
Toki bugejakin on olemassa, kaikki ei aina suju niinkuin ohjelmoijat ovat suunnitelleet. Olen saanut valituksia myös siitä että viestejä tulee aina vaan vaikka ominaisuus olisi kytketty pois joltain viestiketjulta.
Sammy
PS. Koittakaa kestää